George H. W. Bush
|41st Preses o the Unitit States|
Januar 20, 1989 – Januar 20, 1993
|Vice Preses||Dan Quayle|
|Precedit bi||Ronald Reagan|
|Succeedit bi||Bill Clinton|
|43rd Vice Preses o the Unitit States|
Januar 20, 1981 – Januar 20, 1989
|Precedit bi||Walter Mondale|
|Succeedit bi||Dan Quayle|
|Director o Central Intelligence|
Januar 30, 1976 – Januar 20, 1977
|Precedit bi||William Colby|
|Succeedit bi||Stansfield Turner|
|Chief o the Liaison Office tae the Fowkrepublic o Cheenae|
September 26, 1974 – December 7, 1975
|Precedit bi||David Bruce|
|Succeedit bi||Thomas Gates|
|Chairperson o the Republican Naitional Committee|
Januar 19, 1973 – September 16, 1974
|Precedit bi||Bob Dole|
|Succeedit bi||Mary Smith|
|Unitit States Ambassador tae the Unitit Naitions|
Mairch 1, 1971 – Januar 18, 1973
|Precedit bi||Charles Yost|
|Succeedit bi||John Scali|
|Member o the U.S. Hoose o Representatives|
frae Texas's 7t destrict
January 3, 1967 – January 3, 1971
|Precedit bi||John Dowdy|
|Succeedit bi||William Archer|
|Born||George Herbert Walker Bush|
12 Juin 1924
Milton, Massachusetts, U.S.
|Dee'd||30 November 2018 (aged 94)|
Houston, Texas, U.S.
|Poleetical pairty||Republican Party|
|Spoose(s)||Barbara Pierce (1945–2018) deceased|
|Alma mater||Yale University|
|Awairds||Distinguished Flying Cross|
Air Medal (3)
Presidential Unit Citation
|Allegiance||United States of America|
|Service/branch||Unitit States Navy|
|Years o service||1942–1945|
|Rank||Lieutenant (junior grade)|
|Unit||Fast Carrier Task Force|
|Battles/wars||Warld War II|
George Herbert Walker Bush (12 Juin 1924 – 30 November 2018) wis an American politeecian. He servit as the 41st Preses o the Unitit States frae 1989 tae 1993. Afore he became preses, he wis the 43rd Vice Preses o the Unitit States frae 1981 tae 1989 tae Ronald Reagan, an ambassador, a congressman, an Director o Central Intelligence. He was marrit tae Barbara. His sons are 43rd Preses o the Unitit States George W. Bush an umwhile Governor o Florida Jeb Bush. His dochter is Dorothy Bush Koch. He is an Episcopalian.
Bush wis born in Milton, Massachusetts tae US senator Prescott Bush, He studit at Yale Varsity.
Whan Saddam Hussein (the dictator o Iraq) invadit its enemy Kuwait fur tae steal thair supplies o ile, George H.W. Bush lead the Unitit States an mony ither kintras tae pertect Kuwait. The conflict wis callit the Gulf War. He invadit Panama an aa, tae remuive its dictator Manuel Noriega wha wis guilty o drug traffickin.
At hame, George H. W. Bush signit in important laws lik The Americans Wi Disabilities Act. Houiver, the kintra sufferit frae a recession. Afore he became Preses, Bush haed promisit that he wouldna raise cesses (he said "Read my lips: no new taxes!") but efter the recession causit the debt tae grow, he broke his promise an agreit tae raise cesses. This wis embarrassin an mony fowk believe this wis why he lost the presidential election o 1992 tae Bill Clinton.
He deet late in the e'en o St Andra's Day, 30 November 2018 in Houston, Texas, at 94 year auld, haein lived langer than ony US Preses afore him. His wife Barbara deed earlier the semme year, on 17 Aprile 2018, aged 92.
Efter bein preses[eedit | eedit soorce]
Bush nou steys in a ranch in Houston, Texas wi his faimily. Efter his presidency, he supportit John McCain an his son George W. Bush. He recently supportit Mitt Romney an Rick Perry for preses. He attendit the openin o the USS George H.W. Bush, a naval ship namit efter him.
He haed traivelt wi his son tae the 2008 Simmer Olympics in Beijing, Cheenae. On Februar 15, 2011, he wis awairdit the Presidential Medal o Freedom, the heichest ceevilian honour in the Unitit States, bi Preses Barack Obama. He wi present at his son's presidential leebrar openin ceremony on 25 Aprile 2013.
Broccoli[eedit | eedit soorce]
In 1990, he makkit ae affhaund remerk anent broccoli, whaurbye he said he would niver eat the vegetable:
Ah daena like broccoli. An ah hivna likit it syne ah was a wee bairn. An ma mither makkit me eat it. An ah'm Preses o the Unitit States. An ah'm nae gonna eat ony mair broccoli!
The Preses makkit this comment in 1990, nae lang efter ae reporter frae U.S. News and World Report broke the story that Bush haed baurt the vegetable frae Air Force One. In response, George S. Dunlop, Preses o the United Fresh Fruit and Vegetable Association, gied Barbara Bush, the Foremaist Lady o the Unitit States, ae bouquet o the vegetable an aen additional 10 tons in trucks.
Juist days efter, Bush hostit ae state dinner tae honour Tadeusz Mazowiecki, the Prime Meenister o Poland, wha wis gey bumbaiselt bi the hale stamash. Reporters notit 'at there wisnae ae single floret o broccoli on the menu, i' the mauger o the shipment sent bi farmers, as maist o the shipment haed bin gien tae the Capital Area Food Bank.
Bush's comments on broccoli were seen as oot o kilter wi Americae at lairge, as broccoli wus seen bi some as the "vegetable o the 80s". It didnae gae doon well wi the fermin commonity, an angered mony parents tryin tae get their bairns tae eat vegetables.
Even efter he vacatit the office o Preses, Bush conteenaed tae speak oot agin broccoli oan Twitter. His son, George W. Bush, mentioned his faither's dislike o broccoli in a eulogy at his 2018 funeral.
See an aa[eedit | eedit soorce]
References[eedit | eedit soorce]
- "Berkeley Center". Archived frae the original on 1 Julie 2013. Retrieved 8 Januar 2015.
- Genovese, Michael A. Encyclopedia of the American Presidency Revised Edition Infobase Publishing 2010 New York page 61
- Popadiuk, Roman The Leadership of George Bush: An Insider's View of the Forty-First President Texas AM University Press 2009 page 190
- edited by William F. Levantrosser, Rosanna Perotti A Noble Calling: Character and the George HW Bush Presidency Hofstra University page 318
- Inglis original: "I do not like broccoli. And I haven't liked it since I was a little kid. And my mother made me eat it. And I'm President of the United States. And I'm not gonna eat any more broccoli!" (ABC News Archive)
- Dowd, Maureen (23 Mairch 1990). "'I'm President,' So No More Broccoli! (Published 1990)". The New York Times.
- "Broccoli Presentation". C-SPAN.org (in Inglis). 26 Mairch 1990. Retrieved 8 October 2020.
- Lauter, David (27 Mairch 1990). "Broccoli Stalks Bush on White House Lawn : Veggies: First Lady accepts California gift, but most of it goes to charity. Flap gives pundits food for thought". Los Angeles Times. Retrieved 8 October 2020.
- Carman, Tim (5 December 2018). "As president, George H.W. Bush never wavered from his hard line on broccoli". Washington Post. Retrieved 8 October 2020.
- Duston, Diane (24 Mairch 1990). "Bush out of step on broccoli". Gettysburg Times. Associated Press. p. 4.
- "Pass notes: No 1,984". The Guardian. 22 Januar 2002.
- Diaz, Daniella (25 Juin 2016). "George H.W. Bush still hates broccoli". CNN. Retrieved 8 October 2020.
- Smith, David (6 December 2018). "Washington mourns George HW Bush as Trump gives cold shoulder to Clintons". The Guardian. Retrieved 8 October 2020.
Ither wabsteids[eedit | eedit soorce]
Media relatit tae George H. W. Bush at Wikimedia Commons