Jump to navigation Jump to search
|October||Days in November||December|
|1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30|
The 6t o November is the 310t day o the year (311t in leap years) in the Gregorian Calendar, wi 55 days bidin.
Events[eedit | eedit soorce]
- 1844 - The Dominican Republic adopts its Constitution.
- 1860 - Abraham Lincoln is electit Preses o the Unitit States.
- 1861 - Jefferson Davis is electit Preses o the Confederate States o Americae.
- 1888 - Benjamin Harrison is electit Preses o the Unitit States.
- 1900 - William McKinley is re-electit Preses o the Unitit States.
- 1928 - Herbert Hoover is electit Preses o the Unitit States.
- 1944 - The element plutonium is creatit.
- 1956 - Dwight D. Eisenhower is re-electit Preses o the Unitit States.
- 1982 - Paul Biya acomes Preses o Cameroon.
- 1984 - Ronald Reagan is re-electit Preses o the Unitit States.
- 1986 - A Chinook helicopter carryin ile wirkers crashes intae the North Sea aff Scotland.
- 1991 - The KGB, the Soviet Union's secret service, is abandoned.
- 1999 - Australie republic referendum: A majority (55%) vote tae keep the Breetish monarch as Heid o State.
- 2001 - Michael Bloomberg is electit Mayor o New York Ceety.
- 2005 - Burma stairts muivin some o its ministries frae Rangoon tae Naypyidaw.
- 2012 - Barack Obama is re-electit Preses o the Unitit States, defeatin Mitt Romney.
- 2018 - In mid-term elections, the Democrats regain control o the Unitit States Hoose o Representatives, an Republicans keep control o the Senate.
Births[eedit | eedit soorce]
- 1494 - Suleiman the Magneeficent, Ottoman Sultan (d. 1566)
- 1661 - Charles II o Spain (d. 1700)
- 1814 - Adolphe Sax, Belgian inventor o the saxophone (d. 1894)
- 1854 - John Philip Sousa, American componer (d. 1932)
- 1861 - James Naismith, Canadian-American inventor o basketbaw (d. 1939)
- 1924 - William Auld, Scots writer (d. 2006)
- 1931 - Mike Nichols, German-American theatre an film director, producer an actor (d. 2014)
- 1932 - François Englert, Belgian pheesicist
- 1946 - Sally Field, American actress
- 1954 - Karin Fossum, Norse writer
- 1955 - Maria Shriver, American jurnalist an author
- 1962 - Stuart Dougal, Scots fitbaw referee
- 1970 - Ethan Hawke, American actor
- 1972 - Rebecca Romijn, American actress
- 1974 - Susan Calman, Scots comedienne an presenter
- 1986 - Craig Bryson, Scots fitbawer
- 1987 - Ana Ivanovic, Serbian tennis player
- 1988 - Emma Stone, American actress
- 1988 - Conchita Wurst, Austrick sangster
- 1989 - Jozy Altidore, American fitbawer
- 1990 - André Schürrle, German fitbawer
- 1990 - Kris Wu, Cheenese-Canadian actor, sangster an model
- 1993 - Charlie Flynn, Scots boxer
Daiths[eedit | eedit soorce]
- 1479 - James Hamilton, 1st Laird Hamilton, Scots nobleman, scholart an politeecian (b. 1415)
- 1752 - Ralph Erskine, Scots kirkman (b. 1685)
- 1818 - Malcolm Laing, Scots historian, advocate an politeecian (b. 1762)
- 1836 - Charles X o Fraunce (b. 1757)
- 1893 - Pyotr Ilyich Tchaikovsky, Roushie componer (b. 1840)
- 1893 - Sir Andrew Clark, 1st Baronet, Scots medicinar an pathologist (b. 1826)
- 1958 - Francis George Scott, Scots componer (b. 1880)
- 2000 - John McPhail, Scots fitbawer (b. 1923)
- 2012 - Clive Dunn, Inglis actor (b. 1920)
Halidays[eedit | eedit soorce]
|Wikimedia Commons haes media relatit tae 6 November.|
|This airticle is a stub. Ye can help Wikipaedia bi expandin it.|