Jump to navigation Jump to search
|October||Days in November||December|
|1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30|
The 11t o November is the 315t day o the year (316t in leap years) in the Gregorian Calendar, wi 50 days bidin.
Events[eedit | eedit soorce]
- 1417 - Pape Martin V is electit.
- 1648 - Fraunce an the Netherlands agree tae divide the Caribbean isle o Saunt Martin atween them.
- 1855 - A yirdquauk in Edo (nou Tokyo) kills 6,000 fowk.
- 1880 - Australian outlaw Ned Kelly is executit.
- 1889 - Washington acomes the 42nt state o the Unitit States.
- 1918 - The Armistice ending Warld War I is signed at the 11t hour, on the 11t day o the 11t month o the year. It is commemoratit as Remembrance Day, Armistice Day an Veterans Day.
- 1918 - Jozef Pilsudski taks control in Poland.
- 1960 - A coup attempt is made in Sooth Vietnam against Ngo Dinh Diem.
- 1965 - Rhodesie unilaterally declares unthirldom frae the Unitit Kinrick.
- 1975 - Angolae gains unthirldom frae Portugal.
- 1975 - Governor-General o Australie John Kerr dismisses Prime meenister Gough Whitlam an replaces him wi Malcolm Fraser.
- 1981 - Antigua an Barbuda jyn the Unitit Naitions.
- 1992 - The Kirk o Ingland allows female priests.
- 1997 - Mary McAleese acomes Preses o the Republic o Ireland.
- 2000 - A cable car catches fire in an alpine tunnel in Kaprun, Austrick, killin 155 fowk.
- 2004 - Palestinian leader Yasser Arafat dies in Paris, agit 75.
- 2011 - Michael D. Higgins acomes Preses o the Republic o Ireland.
- 2014 - 58 fowk are kilt in a bus crash in the Sukkur District in Sindh, Soothren Pakistan.
Births[eedit | eedit soorce]
- 1050 - Henry IV, Haly Roman Emperor (d. 1106)
- 1493 - Paracelsus, Swiss-German physeecian, botanist, astrologer an occultist (d. 1541)
- 1748 - Charles IV o Spain (d. 1819)
- 1821 - Fyodor Dostoyevsky, Roushie writer (d. 1881)
- 1864 - Alfred Hermann Fried, Austrick pacifist (d. 1921)
- 1869 - Victor Emmanuel III o Italy (d. 1947)
- 1882 - Gustaf VI Adolf o Swaden (d. 1973)
- 1885 - George S. Patton, American general (d. 1945)
- 1920 - Roy Jenkins, Welsh politeecian (d. 2003)
- 1922 - Kurt Vonnegut, American writer (d. 2007)
- 1925 - June Whitfield, Inglis actress
- 1925 - Jonathan Winters, American actor, comedian an screenwriter (d. 2013)
- 1928 - Carlos Fuentes, Panamanian-Mexican writer (d. 2012)
- 1940 - Barbara Boxer, American politeecian
- 1945 - Daniel Ortega, Preses o Nicaragua
- 1960 - Stanley Tucci, American actor an director
- 1962 - Demi Moore, American actress
- 1964 - Calista Flockhart, American actress
- 1966 - Benedicta Boccoli, Italian actress
- 1974 - Leonardo DiCaprio, American actor
- 1983 - Philipp Lahm, German fitbawer
Daiths[eedit | eedit soorce]
- 1855 - Soren Kierkegaard, Dens filosofer (b. 1813)
- 1880 - Ned Kelly, Australian outlaw (b. 1855)
- 1880 - Lucretia Mott, American feminist an activist (b. 1793)
- 1917 - Liliuokalani, Queen o Hawaii (b. 1838)
- 1945 - Jerome Kern, American componer (b. 1885)
- 1973 - Artturi Ilmari Virtanen, Finnish scientist (b. 1895)
- 2004 - Yasser Arafat, Palestinian leader (b. 1929)
Halidays[eedit | eedit soorce]
- Remembrance Day in Canadae an the Unitit Kinrick
- Armistice Day (Fraunce, Belgium)
- Veterans' Day (Unitit States)
- Independence Day (Poland, Angolae)
- Saunt Martin's Day
- Women's Day (Belgium)
- Singles Day (Fowkrepublic o Cheenae)
Ootside airtins[eedit | eedit soorce]
|Wikimedia Commons haes media relatit tae 11 November.|
|This airticle is a stub. Ye can help Wikipaedia bi expandin it.|