Ayaan Hirsi Ali
|Ayaan Hirsi Ali|
Ayaan Hirsi Ali in 2016
Ayaan Hirsi Magan|
13 November 1969
Unitit States |
|Alma mater||Leiden Varsity (M.Sc.)|
Weemen's richts advocacy|
Creeticism o female genital mutilation
Creeticism o releegion
Creeticism o Islam
The Caged Virgin|
Infidel: My Life
Nomad: From Islam to America
2001–02: Dutch Labour Pairty|
2002–06: Fowk's Pairty for Freedom an Democracy
|Hauf-marrae(s)||Niall Ferguson (m. 2011)|
|Member o the Hoose o Representatives|
30 Januar 2003 – 16 Mey 2006
Ayaan Hirsi Ali (Dutch: [aːˈjaːn ˈɦiːrsi ˈaːli] ( listen), born Ayaan Hirsi Magan,[lower-alpha 1] on 13 November 1969) is a Somali-born Dutch-American activist, author, an umwhile Dutch politeecian. She is an opponent o female genital mutilation an is an atheist. Tunku Varadarajan wrote in 2017 that, wi "multiple fatwas on her heid, Hirsi Ali haes a greater chance o meetin a violent end nor onyane A hae met Salman Rushdie includit." 
Notes[eedit | eedit soorce]
References[eedit | eedit soorce]
- "Ayaan Hirsi Ali on Q&A: the west must stop seeing Muslims only as victims". The Guardian. 16 May 2016. Retrieved 1 December 2016.
- "Ayaan Hirsi Ali's 'Heretic'". The New York Times. 1 April 2015. Retrieved 1 December 2016.
- "2015 NATIONAL CONVENTION KEYNOTE SPEAKER". American Atheists. 2015. Retrieved 24 February 2017.
- "Ayaan Hirsi Ali: "You can't change these practices if you don't talk about them"". The New York Times. 24 February 2017. Retrieved 24 February 2017.
- Interview, Wall Stree Journal, April 7, 2017