Jump to navigation Jump to search
|Mey||Days in Juin||Julie|
|1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30|
The 14t o Juin is the 165t day o the year (166t in lowp years) in the Gregorian Calendar, wi 200 days ti come.
- 1158 - Munich is foondit.
- 1177 - The Cham fowk conquer the Khmer Empire's caipital, Angkor, in wha is nou Cambodie.
- 1777 - The Stars an Stripes becomes the Banner o the Unitit States.
- 1891 - A brig collapse naur Munchenstein, Swisserland, causes a train derailment that kills 78 fowk.
- 1900 - Hawaii becomes a Unitit States territory.
- 1907 - Norawa gives weemen the richt tae vote.
- 1914 - The Internaitional Olympic Committee hoists the Olympic banner for the first time.
- 1926 - Brazil leaves the League o Naitions.
- 1937 - Brazil's first naitional pairk, Itataia, is creatit.
- 1940 - Warld War II: Paris is occupied bi Nazi Germany.
- 1940 - Warld War II: Lithuanie loses its unthirldom tae the Soviet Union.
- 1967 - The Mariner 5 space probe is launched tae Mars.
- 1967 - The Fowkrepublic o Cheenae tests its first hydrogen bomb.
- 1974 - In Dortmund, Scotland win a FIFA Warld Cup gemme for the first time, defeatin Zaire 2-0.
- 1982 - The Falklands War ends as Argentinae surrenders tae Breetish forces.
- 1999 - Thabo Mbeki succeeds Nelson Mandela as Preses o Sooth Africae.
- 2003 - The Czech Republic haulds a referendum on European Union membership, wi 77.3% votin in favour.
- 2014 - A Ukrainian militar Ilyushin II-76 airlifter is shot doon, killin aw 49 fowk on baird.
- 2015 - Floods in Tbilisi cause several daiths an zoo animals tae escape.
- 2016 - UEFA Euro 2016: Iceland maks its debut in a men's fitbaw championship, drawin 1-1 wi eventual champions Portugal.
- 2017 - Grenfell Tour fire: A massive fire breaks oot on a heich-rise biggin in North Kensington, Lunnon, killin a total o 72 fowk.
- 2017 - 2017 Congressional basebaw shuitin.
- 2017 - Leo Varadkar becomes Taoiseach o the Republic o Ireland.
- 2017 - Unitit Kinrick general election, 2017 faw-oot: Tim Farron propales his demission as leader o the Leeberal Democrats; Ian Blackford becomes leader o the Scots Naitional Pairty group at Wastmeenster.
- 2018 - The 2018 FIFA Warld Cup stairts: Hosts Roushie defeat Saudi Arabie 5-0 in the openin gemme.
- 2019 - FIFA Weemen's Warld Cup: In its first Warld Cup, the Scotland team loses its seicont gemme, 2-1 tae Japan.
- 2019 - The 2019 Copa America fitbaw toornament stairts, wi Brazil beatin Bolivie 3-0 in the openin gemme.
- 1726 - James Hutton, Scots geologist (d. 1797)
- 1736 - Charles-Augustin de Coulomb, French pheesicist (d. 1806)
- 1811 - Harriet Beecher Stowe, American writer an activist (d. 1896)
- 1864 - Alois Alzheimer, German medicinar (d. 1915)
- 1868 - Karl Landsteiner, Austrick medicinar (d. 1943)
- 1924 - James W. Black, Scots medicinar (d. 2010)
- 1928 - Che Guevara, Argentine Marxist revolutionary (d. 1967)
- 1933 - Prince Henri, Coont o Paris, Duke o Fraunce (d. 2019)
- 1946 - Donald Trump, American businessman an politeecian, 45t Preses o the Unitit States
- 1949 - Papa Wemba, Congolese sangster, muisicker an actor (d. 2016)
- 1950 - Rowan Williams, umwhile Airchbeeshop o Canterbury
- 1954 - Frank Hadden, Scots rugby union coach
- 1955 - Catherine Panton-Lewis, Scots gowfer
- 1955 - Paul O'Grady, Inglis actor, comedian an presenter
- 1961 - Boy George, Inglis sangster
- 1969 - Steffi Graf, German tennis player
- 1976 - Alan Carr, Inglis comedian
- 1981 - Kevin McBride, Scots fitbawer
- 1981 - Alastair Kellock, Scots rugby union player
- 1982 - Lang Lang, Cheenese pianist
- 1989 - Lucy Hale, American actress
- 1993 - Callum McGregor, Scots fitbawer
- 1998 - Kerr Waddell, Scots fitbawer
- 1801 - Benedict Arnold, American sodger (b. 1741)
- 1926 - Mary Cassatt, American penter (b. 1843)
- 1928 - Emmeline Pankhurst, Inglis activist (b. 1858)
- 1936 - G. K. Chesterton, Inglis writer (b. 1874)
- 1946 - John Logie Baird, Scots inventor (b. 1888)
- 1948 - John Blackwood McEwen, Scots componer (b. 1868)
- 1968 - Salvatore Quasimodo, Italian writer (b. 1901)
- 1986 - Jorge Luis Borges, Argentine writer (b. 1899)
- 1991 - Peggy Ashcroft, Inglis actress (b. 1907)
- 2007 - Kurt Waldheim, Preses o Austrick an Secretar-General o the Unitit Naitions (b. 1918)
- Flag Day (Unitit States)
- Warld Blood Donor Day
- Freedom Day (Malawi)
- Day o Memory for Repressed Fowk (Armenie)
- Liberation Day (Falkland Islands)
|Wikimedia Commons haes media relatit tae 14 June.|