Jump to navigation Jump to search
|Mey||Days in Juin||Julie|
|1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30|
The 4t o Juin is the 155t day o the year (156t in lowp years) in the Gregorian Calendar, wi 210 days ti come.
- 1039 - Henry III becomes Haly Roman Emperor.
- 1794 - Breetish troops capture Port-au-Prince, Haiti.
- 1896 - Henry Ford completes the Ford Quadricycle, his first petrol-pouered automobile, an gives it a successful test run.
- 1913 - Emily Davison, weemen's richts activist, is trampled bi King George V's horse at the Epsom Derby.
- 1920 - Hungary loses 71% o its territory an 63% o its population wi the signin o the Treaty o Trianon in Paris.
- 1940 - Warld War II: Breetish troops complete their withdrawal frae Dunkirk.
- 1942 - Warld War II: The Naval Battle o Midway takes place in the Paceefic Ocean, fought bi American an Japanese troops.
- 1970 - Tonga gains unthirldom efter 70 year as a Breetish protectorate.
- 1989 - A crackdown on pro-democracy protesters at Tiananmen Square, Beijing, kills thousands o fowk.
- 1989 - The Ufa train disaster in Roushie kills 575 fowk.
- 1989 - Poland holds its first free elections syne the end o Warld War II.
- 2001 - Gyanendra becomes King o Nepal.
- 2011 - The Puyehue-Cordon Caulle volcanae in soothren Chile erupts; the ash cloud disrupts air traffic in ither pairts o the Soothren Hemisphere.
- 2015 - A splosion at a petrol station in Accra, Ghana, kills ower 200 fowk.
- 1738 - George III o the Unitit Kinrick (d. 1820)
- 1806 - Daniel Macnee, Scots penter (d. 1882)
- 1867 - Carl Gustaf Emil Mannerheim, Preses o Finland (d. 1952)
- 1877 - Heinrich Otto Wieland, German chemist (d. 1957)
- 1903 - Jimmy Crapnell, Scots fitbawer an manager (d. 1991)
- 1929 - Karolos Papoulias, umwhile Preses o Greece
- 1952 - Bronislaw Komorowski, umwhile Preses o Poland
- 1955 - Val McDermid, Scots writer
- 1966 - Cecilia Bartoli, Italian opera sangster
- 1971 - Joseph Kabila, umwhile Preses o the Democratic Republic o the Congo
- 1975 - Russell Brand, Inglis actor an comedian
- 1975 - Angelina Jolie, American actress, producer an activist
- 1979 - Naohiro Takahara, Japanese fitbawer
- 1985 - Lukas Podolski, German fitbawer
- 1990 - Jetsun Pema, Queen o Bhutan
- 1996 - Skip Marley, Jamaican reggae muisicker an sangster-sangwriter
- 1039 - Conrad II, Haly Roman Emperor (b. 990)
- 1798 - Giacomo Casanova, Italian writer (b. 1725)
- 1904 - Bessie MacNicol, Scots penter (b. 1869)
- 1941 - Wilhelm II, German Emperor (b. 1859)
- 2001 - King Dipendra o Nepal (b. 1971)
- Flag Day (Estonie)
- Naitional Unity Day (Hungary)
- Emancipation Day (Tonga)
- St. Petroc's Day (Devon, Cornwall)
|Wikimedia Commons haes media relatit tae 4 June.|