|Scots Wikipedia Januar 2022 Writin Drive in a nitshell: |
Anent Us[eedit soorce]
We'r an onwab group thit hiv got thegither tae sort oot aw the bad Scots Wikipedia airticles an tae help oot the site's admins bi teachin thaim mair Scots, an sort oot the Wiki as a hale.
This time, we're giein "writin drives" a bash, whaur we'll hiv a week whaur we kin mak time tae scrieve fur the wiki ony time oothrou. Yese kin dae as little or as much as ye'd like.
We hiv group zoom sessions planned on certain days an aw.
(in Inglis) We're an online group that has formed to fix all of the bad Scots Wikipedia articles, help out the site's admins by teaching them proper Scots, and generally improve the quality of the Wiki.
This time, we're trying "writing drives", where we'll have a week where we can make time to write for the wiki any time throughout. You can write as little or as much as you'd like.
We've got two collaborative editing sessions planned on Tuesday 18th & Thursday 20th too - join us on Zoom! We'll be joined on Thursday by Dr Michael Dempster from the Scots Language Centre, who'll be opening the session with a short talk.
Events & Meetings[eedit soorce]
Tuesday 18th January
- Join us on Zoom, 7pm-9pm, for some collaborative / social editing. Newcomers most definitely welcome! Sign up on Eventbrite here.
Thursday 20th January
- Join us on Zoom, 7pm-9pm, for some collaborative / social editing. Guest speaker Dr Michael Dempster from the Scots Language Centre. Newcomers most definitely welcome! Sign up on Eventbrite here.
Airticles tae stend an sort oot[eedit soorce]
- Anglic leids
- Celtic leids
- Goidelic leids
- Scots Gaelic
- Erse leid
- Manx Gaelic leid
- Welsh leid
- Cornish leid
- Breton leid
Airticles tae add[eedit soorce]
- Aragonese leid (in Erse) (in Inglis)
- Asturlionese leids (in Inglis)
- Friulian leid (in Inglis)
- Galicie-Portuguese leids (in Inglis)
- Fala leid (Extremaduran leid) (in Inglis)
- Ladin leid (in Scots Gaelic) (in Erse) (in Inglis)
- Mozarabic leid (in Inglis)
- Sardinie leid (in Scots Gaelic) (in Erse) (in Inglis)
- Etruscan (in Inglis)
- Anatolian leids (in Erse) (in Inglis)
- Baltic leids (in Inglis)
- Indo-Iranian leids (in Inglis)
- Indo-Aryan leids (in Inglis)
- Italo-Dalmatian leids (in Inglis)
- Italo-Wastren leids (in Inglis)
- Italic Leids (in Erse) (in Inglis)
- Afroasiatic Leids (in Erse) (in Inglis)
Scots Cabinet an Meenisters
- Rt Hon Dorothy Bain QC, Lord Advocate
- Ruth Charteris QC, Solicitor General
- Mairi McAllan MSP, Minister for Environment and Land Reform
Stub airticles tae stend an sort oot[eedit soorce]
(in Inglis) Tasks for non-Scots speakers or folks less confident in their written Scots[eedit soorce]
This writing drive will be focussing on Languages, and Category:Scotland stubs. If there are images, infoboxes, references that need adding in any of these articles, please do! Adding references to existing articles is a really good way to contribute to the Wiki.
Images could also be added to relevant articles from this collection recently added by Aberdeen Art Galleries and Museums.
Images could also be added to relevant articles from the Scottish Government's Flickr account category on Wikimedia Commons.