Wikipedia:Mey 2022 Writin Drive
|Scots Wikipedia Maiurch 2022 Writin Drive in a nitshell: |
Anent Us[eedit soorce]
We'r an onwab group thit hiv got thegither tae sort oot aw the bad Scots Wikipedia airticles an tae help oot the site's admins bi teachin thaim mair Scots, an sort oot the Wiki as a hale.
This time, we're giein "writin drives" a bash, whaur we'll hiv a week whaur we kin mak time tae scrieve fur the wiki ony time oothrou. Yese kin dae as little or as much as ye'd like.
We hiv group zoom sessions planned on certain days an aw.
The theme fur this event will be Hings inventit in Scotland an Ireland.
(in Inglis) We're an online group that has formed to fix all of the bad Scots Wikipedia articles, help out the site's admins by teaching them proper Scots, and generally improve the quality of the Wiki.
This time, we're trying "writing drives", where we'll have a week where we can make time to write for the wiki any time throughout. You can write as little or as much as you'd like.
The theme for this event will be Things invented in Scotland and Ireland. We'll also be working on Scotland stub articles. (w:Category:Scotland stubs)
You can sign up to the Dashboard here so that we can track who's taking part, and what we've achieved.
(in Inglis) Events & Meetings[eedit soorce]
- Tuesday 10th May - 18:00-20:00 (Glasgow time) - Collaborative editing on Zoom, Book on Eventbrite.
- Thursday 12th May - 18:00-20:00 (Glasgow time) - Collaborative editing on Zoom, Book on Eventbrite.
Airticles tae stend an sort oot[eedit soorce]
Airticles tae add in[eedit soorce]
- Scottish inventions & discoveries ((in Inglis) en:w:Scottish inventions and discoveries)
- Irish inventions and discoveries ((in Inglis) en:w:Timeline of Irish inventions and discoveries)
- Steam engine ((in Inglis) en:w:Steam engine)
- Tire ((in Inglis) en:w:Tire)
- Macadam ((in Inglis) en:w:Macadam)
Stub airticles tae stend an sort oot[eedit soorce]
(in Inglis) Tasks for non-Scots speakers or folks less confident in their written Scots[eedit soorce]
- Adding citations, removing unnecessary redlinks, adding pictures! Looking at stub articles is a great place to help out.
- Articles without references can be found here.