|'E Scots Leid Editathon Dizember 2020 in a nitshell: |
Anent Us[eedit soorce]
We'r an onwab group thit hiv got thegither tae sort oot aw the bad Scots Wikipedia airticles an tae help oot the site's admins bi teachin thaim mair Scots, an sort oot the Wiki as a hale. The editathon is takkin place on 12t Dizember tae the 13t.
(in Inglis) We're an online group that has formed to fix all of the bad Scots Wikipedia articles, help out the site's admins by teaching them proper Scots, and generally improve the quality of the Wiki. This editathon takes place between the 12th December to the 13th.
(in Inglis) Outreach[eedit soorce]
If you're making any edits as part of the editathon, please log in to the dashboard here, so that we can track progress! Passcode is gbtaeiuk.
(in Inglis) Folk taking part[eedit soorce]
EDIT EDIT - Dashboard was down but is now fixed, names below will be added.
- Sara Thomas (WMUK aka lirazelf)
- Karen Bowman (aka Kaybeesquared)
- Susi Briggs
The themes fur 'is editathon are Winter Hailiday relatit airticles (Christenmas, Hanukkah, Kwanza, Eid, etc.) an the Define: Space, thit's a dictionar fur Scots thit gies definitions in Scots.
(in Inglis) The themes for this editathon are Winter Holiday-related articles (Christmas, Hanukkah, Kwanza, Eid, etc.) and the Define: space, which is a Scots dictionary within the Wikipedia that gives definitions of words in Scots.
(in Inglis) Schedule[eedit soorce]
12th & 13th - edit all day!
- 12-3 Editing session on Zoom. Details below. Language support from the Scots Language Centre.
- 12-3 Editing session on Zoom, details below. Language support from the Scots Language Centre.
Airticles tae mak[eedit soorce]
- Twelve days of Christmas en wiki
- The Twelve days of Christmas (song) en wiki
- Boxing day en wiki
- North pole en wiki
- Christmas tree en wiki
- Advent en wiki
- Advent calendar
- Christmas carol en wiki
- Christmas and holiday season en wiki
- New Year's Eve en wiki
- Solstice en wiki
- Saturnalia en wiki
- Nativity play en wiki
Airticles tae sort oot an extend[eedit soorce]
- Santae Claus
- Saunt Nicholas
- Auld Yuil
- Winter solstice
- Yuil E'en
(in Inglis) Training help[eedit soorce]
- 12-3 Editing session on Zoom. Folks from the Scots Language Centre will be around to offer language support, please book a place on Eventbrite. Got questions about editing? Sara from Wikimedia UK will also be around to answer any questions you have about how to edit Wikipedia. You can also just drop in and ask a question if you like!
- Extra session added 12-3 Editing session on Zoom. Folks from the Scots Language Centre will be around to offer language support, please book a place on Eventbrite. Got questions about editing? Sara from Wikimedia UK will also be around to answer any questions you have about how to edit Wikipedia. You can also just drop in and ask a question if you like!
(in Inglis) Tasks for non-Scots speakers to do[eedit soorce]
- Add categories
- Add images
- Add wikilinks
- Add references headings and citations to stub articles, eg:
(in Inglis) AWB Tasks[eedit soorce]
- Santa > Santae?
- December > Dizember?
- Poleetician > Politician?
(in Inglis) Outcomes[eedit soorce]
You can see which articles were created and improved on the outreach dashboard page here.