Hipólito Yrigoyen Avenue
|Foondit||20 October 1888|
|Elevation||9 m (30 ft)|
|Aurie code(s)||+54 11|
Lanús (Spaingie pronunciation: [laˈnus]) is the caipital o Lanús Partido, Buenos Aires Province in Argentina. It lies juist sooth o the caipital ceety Buenos Aires, in the Greater Buenos Aires metropolitan aurie. The ceety haes a population o 212,152 (2001 census [INDEC]), an the Partido de Lanús haes a total population o 453,500.
A major industrial centre, it is servit bi fricht an passenger railwey lines. The ceety haes chemical, armaments, textiles, paper, leather an rubber guids, wire, apparel, iles an lubricants industries, as well as tanneries, vegetable an fruit canneries. Several technical schuils are locatit in the ceety, as well as the Eva Perón Medical Center, ane o the lairgest in the Greater Buenos Aires aurie.
Guillermo Gaebeler initiatit the toun's development, designin its first ceety master plan. Gaebeler establisht the toun as Villa General Paz on 20 October 1888, an namit its first streets an plazas efter the numerous battles wan bi General José María Paz in the Argentine Ceevil Wars o the mid-19t century. Lanús wis namit in honour o Anacarsis Lanús, who awned the laund whaur the ceety is the day locatit till his daith in 1888, in 1955.
Notable fowk[eedit | eedit soorce]
- Adrian Ricchiuti - fitbaa player, born in Lanús who plays for Calcio Catania
- Francisco Álvarez - film actor (1892–1960), livit briefly in Lanús, whaur he dee'd in 1960.
- Gustavo Cordera - rock muisicker, born in Lanús.
- Gastón Fernández - fitbaa player, born in Lanús.
- Ariel González - rock muisicker, sangwriter an arranger born in Lanús.
- Marcela Morelo - Latin sangster an componer, born in Lanús.
- Diego Maradona - fitbaa player, born in Lanús.
- Sergio Olguín - writer, jurnalist an editor, who grew up in Lanús an wrote a novel wi the title Lanús.
- Babasónicos - Members o Argentine rock baund Babasónicos wur born in Lanús
- Ricardo Montaner - famous Latin muisicker, born in Lanús.
- Walter Montillo - fitbaa player o Santos FC, born in Lanús.
Freemit airtins[eedit | eedit soorce]
Municipal information: Municipal Affairs Federal Institute (IFAM), Municipal Affairs Secretariat, Meenistry o Interior, Argentinae. (in Spaingie)