The 8t o Februar is the 39t day o the year in the Gregorian Calendar, wi 326 days ti come (327 in lowp years).
: Pairt o the Allende Meteorite
- 1587 - Execution o Mary, Queen o Scots.
- 1625 - Daith o Peter the Great.
- 1853 - The Oregon Territory, in the current Northwastren Unitit States, is split up.
- 1937 - Spaingie Ceevil War: Spaingie naitionalist an German forces stairt the Massacre o Malaga, killin 10,000 fowk.
- 1942 - Warld War II: Japan invades Singapore.
- 1948 - The 1948 Winter Olympic Gemmes in Sankt Moritz, Swisserland, end.
- 1950 - The Stasi is creatit in East Germany.
- 1952 - Elizabeth II is proclaimed Queen o the Unitit Kinrick an Commonweel realms.
- 1969 - The "Allende Meteorite" breaks up an comes doon ower Chihuahua, Mexico.
- 1992 - The 1992 Winter Olympic Gemmes in Albertville, Fraunce, stairt.
- 2002 - The 2002 Winter Olympic Gemmes in Salt Lake Ceety, Utah, stairt.
- 2010 - A freak storm in Afghanistan's Hindu Kush kills at least 172 fowk.
- 2014 - Rugby union: Scotland fail tae score in their Six Nations match against Ingland at Murrayfield Stadium, Edinburgh, losin 20-0.
- 1405 - Constantine XI Palaiologos, Byzantine Emperor (d. 1453)
- 1700 - Daniel Bernoulli, Swiss mathemateecian an pheesicist (d. 1782)
- 1819 - John Ruskin, Inglis writer an critic (d. 1900)
- 1820 - William Tecumseh Sherman, American general (d. 1891)
- 1828 - Jules Verne, French writer (d. 1905)
- 1834 - Dmitri Mendeleev, Roushie chemist (d. 1907)
- 1878 - Martin Buber, Austrick academic (d. 1965)
- 1925 - Jack Lemmon, American actor (d. 2001)
- 1931 - James Dean, American actor (d. 1955)
- 1932 - John Williams, American componer
- 1941 - Nick Nolte, American actor
- 1944 - Roger Lloyd-Pack, Inglis actor (d. 2014)
- 1953 - Mary Steenburgen, American actress
- 1955 - John Grisham, American writer
- 1958 - Marina Silva, Brazilian politeecian
- 1959 - Mauricio Macri, Preses o Argentinae
- 1960 - Benigno Aquino III, umwhile Preses o the Philippines
- 1966 - Hristo Stoichkov, Bulgarian fitbawer
- 1968 - Gary Coleman, American actor (d. 2010)
- 1974 - Seth Green, American actor
- 1987 - Carolina Kostner, Italian figur skater
- 1587 - Mary, Queen o Scots (b. 1542)
- 1640 - Murad IV, Ottoman Sultan (b. 1612)
- 1676 - Alexis o Roushie (b. 1629)
- 1696 - Ivan V o Roushie (b. 1666)
- 1725 - Peter the Great, Tsar o Roushie (b. 1672)
- 1894 - R. M. Ballantyne, Scots author (b. 1825)
- 1957 - John von Neumann, Hungarian-American mathemateecian an pheesicist (b. 1903)
- 1957 - Walther Bothe, German pheesicist (b. 1891)
- 1998 - Halldor Laxness, Icelandic writer (b. 1902)
- 1999 - Iris Murdoch, Erse-Breetish writer (b. 1919)
- 2007 - Anna Nicole Smith, American model an actress (b. 1967)
- 2014 - Maicon Pereira de Oliveira, Brazilian fitbawer (b. 1988)
||Wikimedia Commons haes media relatit tae 8 February.