The "Scots" that wis uised in this airticle wis written bi a body that haesna a guid grip on the leid.
Please mak this airticle mair better gin ye can. (October 2020)
Same-sex mairiage (kent as gay mairiage an aa) is a term fur a relationship in whilk twa bodies o the same sex or gender live thegither as a faimily in a governmentally, socially, or religiously kent mairiage. It is bytimes cried mairiage equality bi supporters.
Mairiage bi the ceevil law is available in Argentinae, Australie, Austrick, Belgium, Brazil, Canadae, Colombie, Dainmerk (includin Greenland an the Faroe Islands), Finland, Fraunce, Germany, Iceland, Ireland, Luxembourg, Maltae, the Netherlans, New Zealand, Norawa, Portugal, Sooth Africae, Spainyie, Swaden, the Unitit Kinrick, the Unitit States an Uruguay. The Netherlans was the foremaist kintra tae allou mairiages o twa bodies o the same sex in 2001.
See an aa[eedit | eedit soorce]
Notes[eedit | eedit soorce]
- ↑ "gay marriage". Oxford English Dictionary (3rd ed.). Oxford University Press. September 2005. (Subscription or UK public leebrar membership required.)
- ↑ 2010, Tracy Baim, Obama and the Gays: A Political Marriage, page 139: said that he would vote for a federal marriage amendment if laws already banning marriage equality were to be struck down by federal courts
- ↑ Australian gay politician travels to Spain in order to marry partner retrieved 6 January 2012
- ↑ Norwegian Matrimony law
References[eedit | eedit soorce]
- Robert P. George & Jean Bethke Elshtain (eds) 2006 (ed.). The Meaning of Marriage: family, state, market, and morals. Dallas: Spence Publishing Company. ISBN 1-890626-64-3.
|This law-related airticle is a stub. Ye can help Wikipaedia bi expandin it.|