Individuals namit frae left tae richt:
|c. 124 million|
|Regions wi signeeficant populations|
|Italy 55,695,126 |
Predominantly Roman Catholic.
|Sib ethnic groups|
Italians (Italian: italiani) are an ethnic group native o Italy that share a common Italian cultur, ancestry an speak the Italian leid as a mither tongue. Legally, Italians are citizens o the Italian Republic, regardless o ancestry or kintra o residence (tho the principle o jus sanguinis is uised extensively an arguably mair favorably in the Italian naitionality law), an are distinguisht frae fowk o Italian strynd an frae ethnic Italians livin in territories adjacent tae the Italian Peninsulae.
Notes[eedit | eedit soorce]
- "15° Censimento generale della popolazione e delle abitazioni" (in Italian). ISTAT. 27 aprile 2012. Retrieved 22 September 2012. Check date values in:
- "Italiani nel Mondo: diaspora italiana in cifre" (in Italian). Migranti Torino. 30 April 2004. Retrieved 22 September 2012.
- "Ethnic origins, 2006 counts, for Canada, provinces and territories - 20% sample data". Statistics Canada. 6 October 2010. Retrieved 22 September 2012.
- "A Picture of the Nation: Cultural diversity overview". Australian Bureau of Statistics. 29 January 2009. Retrieved 22 September 2012.
- "Criteria underlying legislation concerning citizenship". Italian Ministry of Interior. Retrieved 22 September 2012.