Var, VAR, VAr, VaR, or var mey refer tae:
- Varna Airport IATA airport code
- Vacuum arc remelting, a process for production of steel and special alloys
- Value-added reseller, a company that adds some feature(s) to an existing product(s), then resells it, common in the electronics industry
- Vector autoregression, an econometric method of analysis
- Visual aural range, a radio navigation aid for aircraft, predecessor to VHF omnidirectional range
- Free Anti Revolutionary Pairty (Vrije Anti Revolutionaire partij), a Dutch political party
- Value at risk in economics an finance
- Var (depairtment), a French depairtment
- Vár, a goddess in Norse meethology
- Var (river) in Fraunce
- Uar, the name o a proto-Mongolian tribe placit in chairge o the Uyghurs bi the Rouran
- Var, a veelage in Obreja Commune, Caraş-Severin Coonty, Romanie
- Var, a veelage in Jibou toun, Sălaj Coonty, Romanie
- Var the Stick, Leet o wirks bi Piers Anthony, an eponymous character in a science fiction novel by Piers Anthony
- Variable (programmin), in programmin languages
- Variance in statistics
- Variety (botany) in taxonomy and biology
- Vara, an old Spanish and Portuguese unit of length, still used in legal land surveys in Texas
- /var, a directory on Unix-like computer systems
- Volt-ampere reactive, a unit which is the imaginary counterpart of the watt
See an aw[eedit | eedit soorce]
- Aw pages beginnin wi "Var"
- Aw pages wi teetles conteenin "Var"
- Vars (disambiguation)
- Variable (disambiguation)
- Variant (disambiguation)
- Variety (disambiguation)
|This disambiguation page leets airticles associatit wi the same title.
If an internal link led ye here, ye mey wish tae chynge the link tae point directly tae the intendit airticle.