Osaka Prefectur (大阪府 Ōsaka-fu) is a prefectur locatit in the Kansai region on Honshu, the main island o Japan. The caipital is the ceety o Osaka. It is the center o Osaka-Kobe-Kyoto aurie.
Osaka Prefectur neighbors the prefecturs o Hyōgo an Kyoto in the north, Nara in the east an Wakayama in the sooth. The wast is open tae Osaka Bay. The Yodo an Yamato Rivers flow through the prefectur.
Prior tae the construction o Kansai Internaitional Airport, Osaka wis the smawest prefectur in Japan. The airtificial island on which the airport wis built addit enough aurie tae mak it slichtly lairger than Kagawa Prefectur.
As o 31 Mairch 2008, 10% o the total land aurie o the prefectur wis designatit as Natural Pairks, namely Kongō-Ikoma-Kisen Quasi-Naitional Pairk, Meiji no Mori Minō Quasi-Naitional Pairk, an Hokusetsu Prefectural Natural Pairk. In Julie 2011 a further aurie wis designatit for protection as the Hannan-Misaki Prefectural Natural Pairk.
Thirty-three ceeties are locatit in Osaka Prefectur:
These are the touns an veelages in each destrict.
- ↑ Nussbaum, Louis-Frédéric. (2005). "Osaka-fu" in Japan Encyclopedia, p. 759 at Google Books; "Kansai" in p. 477 at Google Books.
- ↑ Nussbaum, "Osaka" in p. 759 at Google Books.
- ↑ "平成１０年全国都道府県市区町村の面積の公表について(Official announcement on the national territory and area of 1998, by prefectures, cities, districts, towns and villages)", Geographical Survey Institute, Government of Japan, January 29, 1999.
- ↑ "コラム Vol.017 全国都道府県市区町村面積調 (Column: "National Area Investigation" vol.017)", Alps Mapping K.K., March 8, 2001.
- ↑ "General overview of area figures for Natural Parks by prefecture" (PDF). Ministry of the Environment. Retrieved 2 February 2012.
- ↑ "Hannan-Misaki Prefectural Natural Park". Ōsaka Prefecture. Retrieved 2 February 2012.