Chūō-ku (中央区 Chūō-ku), Osaka is ane o 24 wairds o Osaka, Japan. It haes an aurie o 8.88 km2, an a population o 60,085. It hooses Osaka's financial destrict, as well as the Osaka Prefectur offices an principal shoppin an tourist auries.
Consulates[eedit | eedit soorce]
Various consulates are foond in Chūō-ku. The Consulate-General of South Korea haes its awn biggin. Three consulates, Consulate-General o Australie, the Consulate-General o the Netherlands, an the Consulate-General o the Philippines, occupy the twinty-nint, thirty-third, an twinty-fowert floors, respectively, o the Twin21 MID Touer. The Consulate-General o Canadae is on the twalt floor o the Daisan Shoho Building in Chūō-ku. The Consulate-General o Fraunce is on the tent floor o the Crystal Touer. The Consulate-General o Indie is on the tent floor o the Semba I.S. Building. The Consulate-General o Indonesie is on the saxt floor o the Daiwa Bank Semba Building. The Consulate-General o Singapore is on the fowerteent floor o the Osaka Kokusai Building. The Consulate-General o Thailand is in the first, fowert, an fift floors o the Bangkok Bank Building. The Consulate-General o the Unitit Kinrick is on the nineteent floor o the Seiko Osaka Building. The Consulate-General o Vietnam is on the tent floor o the Estate Bakuro-machi Building.
Facilities[eedit | eedit soorce]
Osaka Prefectur[eedit | eedit soorce]
- Osaka Prefectural Govrenment
- Osaka Prefectural Polis Heid Station
- Minami Polis Station
- Higashi Polis Station
- Osaka Contemporary Airt Centre
Mass media[eedit | eedit soorce]
- Broadcastin stations
- NHK Osaka Broadcasting Station - Otemae
- Yomiuri Telecasting Corporation - Shiromi Nichome (Osaka Business Park)
- TV Osaka - Otemae
- Nihon Keizai Shimbun - Otemae
Economy[eedit | eedit soorce]
Company headquairters[eedit | eedit soorce]
- Sumitomo Life Insurance Company - Shiromi (Osaka Business Pairk)
- Sumitomo Trust and Banking Co., Ltd. - Kitahama
- Takeda Pharmaceutical Company haes its heidquairters in the waird. - Dojomachi
- Takenaka Corporation haes its heidquairters in the ward.
- Kobayashi Pharmaceutical Co., Ltd. - Dojomachi
- Mitsubishi Tanabe Pharma Corporation - Dojomachi
- Shionogi & Co. Ltd. - Dojomachi
- Dainippon Sumitomo Pharma Co., Ltd. - Dojomachi
- Osaka Gas Co., Ltd.
- ITOCHU Corporation - Kyutaromachi
- Iwatani Corporation - Hommachi
- Kansai Urban Banking Corporation
- Keihan Electric Railway Co., Ltd.
- Nankai Electric Railway Co., Ltd.
- Osaka Securities Exchange Co., Ltd.
- Nippon Life Insurance Company - Imabashi
- Morishita Jintan Co., Ltd. - Morinomiya
- Sakura Color Products Corporation - Morinomiya
- Nippon Telegraph and Telephone West Corporation (NTT West)
- Mandom Corporation - Junikencho
- Teijin Leemitit
When Daimaru wis an unthirlt company, its heidquairters wur in the waird.
Offices o foreign companies[eedit | eedit soorce]
Air China haes an office on the 1st floor o the Uchihonmachi Green Building in Chūō-ku. Asiana Airlines operates a sales office on the 18t Floor o the Epson Osaka Building in Chūō-ku.
Landmarks[eedit | eedit soorce]
Railway stations[eedit | eedit soorce]
- West Japan Railway Company (JR West)
- Osaka Loop Line: Morinomiya Station - Osakajo-koen Station
- Keihan Electric Railway
- Keihan Line: Yodoyabashi Station - Kitahama Station - Temmabashi Station
- Namba Line: Osaka Namba Station - Kintetsu Nippombashi Station
- Hanshin Electric Railway
- Hanshin Namba Line: Osaka Namba Station
- Nankai Electric Railway
- Nankai Main Line: Namba Station
- Osaka Municipal Subway
- Midosuji Line: Yodoyabashi Station - Hommachi Station - Shinsaibashi Station - Namba Station
- Tanimachi Line: Temmabashi Station - Tanimachi Yonchome Station - Tanimachi Rokuchome Station
- Chuo Line: Hommachi Station - Sakaisuji-Hommachi Station - Tanimachi Yonchome Station - Morinomiya Station
- Sennichimae Line: Namba Station - Nippombashi Station
- Sakaisuji Line: Kitahama Station - Nagahoribashi Station
- Nagahori Tsurumi-ryokuchi Line: Shinsaibashi Station - Matsuyamachi Station - Nagahoribashi Station - Tanimachi Rokuchome Station - (Tamatsukuri Station, Tennoji-ku) - Morinomiya Station - Osaka Business Park Station
References[eedit | eedit soorce]
- ↑ "List of Consulates in Kansai Area Archived 2008-09-23 at the Wayback Machine." Creation Core Higashi Osaka. Retrieved on January 15, 2009.
- ↑ "Locations." Capcom. Retrieved on August 12, 2011. "3-1-3 Uchihirano-machi, Chuo-ku, Osaka 540-0037, Japan"
- ↑ "FAQ." Takeda Pharmaceutical Company. Retrieved on February 2, 2011. "Q : Where is Takeda located? A : The Head Office is located in Osaka, Japan,[...]"
- ↑ "Overview." Takeda Pharmaceutical Company. Retrieved on February 2, 2011. "Headquarters Head Office 1-1, Doshomachi 4-chome, Chuo-ku, Osaka 540-8645"
- ↑ "Corporate Profile." Takenaka Corporation. Retrieved on October 20, 2009.
- ↑ "会社概要." Daimaru. January 27, 1998. Retrieved on December 15, 2010. "本社ビル所在地 大阪市中央区南船場4丁目4番10号"
- ↑ "International Offices Archived 2008-12-17 at the Wayback Machine." Air China. Retrieved on January 18, 2009.
- ↑ "Worldwide Offices Japan." Asiana Airlines. Retrieved on January 19, 2009.
Freemit airtins[eedit | eedit soorce]
Media relatit tae Chūō-ku, Osaka at Wikimedia Commons
- Chuo Waird Offeecial Wab Steid OSAKA CITY (in Inglis)
- 大阪市 中央区 (in Japanese)