Oberhausen (German pronunciation: [ˈoːbɐhaʊzən]) is a ceety on the river Emscher in the Ruhr, Germany, located atween Duisburg (c. 12 km) an Essen (c. 13 km). The ceety hosts the International Short Film Festival Oberhausen an its Gasometer Oberhausen is an anchor point o the European Route o Industrial Heritage. It is well kent for the Centro, which is the biggest shoppin maw in Germany an aw. The ceety's Sea Life Centre wis hame tae Paul the Octopus.
Twin touns 
- Middlesbrough, Unitit Kinrick, syne 1974
- Zaporizhia, Ukraine, syne 1986
- Freital, Germany, syne 1990
- Carbonia, Italy, syne 2002
- Mersin, Turkey, syne 2004 
Freemit airtins