|LRT Purple Line, Ayala Avenue, EDSA, Quezon Memorial Circle, Bonifacio Global City, Manila Cathedral, Ninoy Aquino Internaitional Airport|
|Establisht||7 November 1975|
|• Chairman o MMDA||Francis Tolentino (syne 2010)|
|• Total||638.55 km2 (246.55 sq mi)|
|• Density||18,567/km2 (48,090/sq mi)|
|Time zone||PST (UTC+8)|
Metropolitan Manila (Filipino: Kalakhang Maynila, Kamaynilaan, Pambansang Punong Rehiyon; Inglis: National Capital Region (NCR), Metro Manila), is the metropolitan region componit o the Ceety o Manila an the surroondin ceeties o Caloocan, Las Piñas, Makati, Malabon, Mandaluyong, Marikina, Muntinlupa, Navotas, Parañaque, Pasay, Pasig, Quezon Ceety, San Juan, Taguig, an Valenzuela, as well as the Municipality o Pateros.
The region is the poleetical, economic, social, cultural, an educational centre o the Philippines. As proclaimit bi Presidential Decree No. 940, Metro Manila, as a whole, is the Philippines' seat o govrenment while the Ceety o Manila is the caipital. The largest ceety in the metropolis is Quezon Ceety, while the lairgest business destrict is the Makati Central Business District.
Metro Manila is the maist populous o the 12 defined metropolitan auries in the Philippines an the 11t maist populous in the warld. As o the 2010 census, it haed a population o 11,855,975, equivalent tae 13% o the naitional population. The sum o total population o provinces wi a density abuin 700 fowk per square kilometre (mair than double the naitional average) in a contiguous zone wi Metro Manila is 25.5 million fowk as o the 2007 census. Ane wey tae refer tae the conurbation aroond Metro Manila is Greater Manila Aurie.
Metro Manila's gross regional product is estimatit as o Julie 2011 tae be $159 billion an accoonts for 33% o the naition's GDP. In 2011, accordin tae PricewaterhouseCoopers, it rankit as the 28t walthiest urban agglomeration in the warld an the 2nt in Sootheast Asie.
The term Metro Manila increasingly came intae uise efter the creation o the metropolitan aurie in 1975 an is the de facto name for Metropolitan Manila. Metro Manila is aften referred tae as simply as Manila. It is vera aften abbreviatit as M.M. or MM.
- Republic of the Philippines. (November 7, 1975). Presidential Decree No. 824 – Creating The Metropolitan Manila And The Metropolitan Manila Commission And For Other Purposes. Retrieved 2010-11-21 from the Chan Robles Virtual Law Library.
<ref>tag; no text was provided for refs named
Cite error: Invalid
- "2010 Census of Population and Housing: National Capital Region". National Statistics Office of the Republic of the Philippines. Retrieved 6 April 2012.
- Republic of the Philippines. (May 29, 1976). Presidential Decree No. 940 – Establishing Manila as the Capital of the Philippines and as the Permanent Seat of the National Government. Retrieved 2010-04-04 from the Chan Robles Virtual Law Library.
- Republic of the Philippines. National Statistical Coordination Board. (July 2009). 2008 Gross Regional Domestic Product - Levels of GRDP. Retrieved 2010-04-04.
- Metro Manila travel guide frae Wikivoyage
- Metro Manila Development Authority Offeecial Wabsteid
|Bataan / Manila Bay||Rizal|
|Cavite||Laguna de Bay / Laguna|