Palin speakin at the 2012 CPAC in Washington, D.C.
|9t Govrenor o Alaska|
December 4, 2006 – Julie 26, 2009
|Precedit bi||Frank Murkowski|
|Succeedit bi||Sean Parnell|
|Chairperson o the Alaska Ile an Gas Conservation Commission|
Februar 19, 2003 – Januar 23, 2004
|Precedit bi||Camille Oechsli Taylor|
|Succeedit bi||John K. Norman|
|Mayor o Wasilla, Alaska|
October 14, 1996 – October 14, 2002
|Precedit bi||John Stein|
|Succeedit bi||Dianne M. Keller|
|Member o the|
Wasilla Ceety Cooncil frae Seat E
October 19, 1992 – October 14, 1996
|Precedit bi||Dorothy Smith|
|Succeedit bi||Colleen Cottle|
|Born||Sarah Louise Heath|
11 Februar 1964
Sandpoint, Idaho, U.S.
|Spoose(s)||Todd Palin (m. August 29, 1988)|
|Bairns||Track (b. 1989)|
Bristol (b. 1990)
Willow (b. 1994)
Piper (b. 2001)
Trig (b. 2008)
|Alma mater||Varsity o Idaho - (B.S., 1987)|
|Thrift||Local news sportscaster|
Sarah Louise Palin (i//; née Heath; born Februar 11, 1964) is an American politeecian, commentator an author who served as the 9t Govrenor o Alaska, frae 2006 tae 2009. As the Republican Pairty nominee for Vice Preses in the 2008 presidential election alangside Arizona Senator John McCain, she wis the first Alaskan on the naitional ticket o a major pairty an first Republican woman nominatit for the vice presidency. Her beuk Going Rogue haes sauld mair nor twa million copies. Syne Januar 2010, she haes providit poleetical commentary for Fox News, an hostit a telly shaw, Sarah Palin's Alaska. Five million viewers tuned in for the first episode, a record for TLC.
She wis electit tae Wasilla Ceety Cooncil in 1992 an acame mayor o Wasilla in 1996. In 2003, efter an unsuccessful run for lieutenant govrenor, she wis appyntit Chairman o the Alaska Ile an Gas Conservation Commission, responsible for owerseein the state's ile an gas fields for safety an efficiency. The youngest person an first woman tae be electit Govrenor o Alaska, Palin held the affice frae December 2006 till her resignation in Julie 2009. She haes syne endorsed an campaigned for the Tea Pairty movement, as well as several candidates in the 2010 midterm elections. Frae the time o her Vice Presidential nomination in 2008, Palin wis considered a potential candidate for the 2012 presidential election till she annoonced in October 2011 that she would nae run. In Januar 2016 she declarit her support for Donald Trump's campaign tae acome Preses o the Unitit States.
References[eedit | eedit soorce]
- "Commissioners - Terms in Office". Alaska Oil & Gas Conservation Commission. Alaska Department of Administration. Archived frae the original on 9 August 2011. Retrieved 8 Februar 2010.Archived 2011-09-24 at the Wayback Machine
- "Alaska Governor Sarah Palin". Governor's Information. National Governors Association. Archived frae the original on 14 November 2008. Retrieved 19 Mey 2010.
- New York Times staff. "Times Topics, People, Sarah Palin". Biography. Retrieved 30 Mey 2010.
- "About the Governor". Office of Alaska Governor. Archived frae the original on 17 Apryle 2008. Retrieved 19 October 2009.
- "Palin to Join Fox News as Contributor". FOXNews.com. 11 Januar 2010. Retrieved 19 Mey 2010.
- Newton-Small, Jay (29 August 2008). "Transcript: Time's interview with Sarah Palin". Time. Retrieved 29 Mey 2010.
- Gorski, Eric (30 August 2008). "Evangelicals energized by McCain-Palin ticket". USA Today. Retrieved 7 Februar 2010.
- Harnden, Toby (29 August 2008). "Sarah Palin profile: Former beauty queen was an unlikely choice". The Daily Telegraph. London, UK. Retrieved 25 Apryle 2009.