Unitit States presidential election, 2012
538 electoral votes o the Electoral College
270 electoral votes needit tae win
|Turnoot||58.2% (votin eligible)|
Presidential election results cairt. Blue denotes states/destricts wan bi Obama/Biden. Reid denotes those wan bi Romney/Ryan. Nummers indicate electoral votes allottit tae the winner o each state.
|2012 U.S. presidential election|
The Unitit States presidential election o 2012 wis the 57t quadrennial presidential election. It wis held on Tysday, November 6, 2012. The Democratic nominee, incumbent Preses Barack Obama, an his runnin mate, Vice Preses Joe Biden, wur re-electit tae a seicont term, defeatin the Republican nominee, umwhile Massachusetts Govrenor Mitt Romney, an his runnin mate, Representative Paul Ryan o Wisconsin.
Although maist major media outlets insistit afore the election that the race wis too close tae predict a winner in advance, analysts uisin statistical models, beukmakers, an bettin mercats haed Obama as a clear favorite. At aroond 11:15 PM EST on Election Day, maist major televeesion networks called Ohio for Obama, projectin him the winner o the election. At aroond 1:00 AM EST on November 7, Romney conceded the election tae Obama. Bi November 10, the electoral ootcomes o aw 50 states an the Destrict o Columbie haed been definitively projectit (the electoral ootcome in Florida remained uncertain til November 10). Obama wan 332 electoral votes tae Romney's 206 an carried aw the states an destricts (amang states that allocate electoral votes bi destrict) that he haed wan in the 2008 election except North Carolina, Indiana, an Nebraska's 2nt congressional destrict.
References[eedit | eedit soorce]
- Dr. Michael McDonald (March 25, 2013). "2012 General Election Turnout Rates". George Mason University. Retrieved April 12, 2013.
- Wasserman, David. .
- For example, the Financial Post (from Reuters) , Forbes , and Globe & Mail (Toronto)  all described the election as "too close to call".
- ElectoralVote, FiveThirtyEight, Pollster, Princeton Consortium, Votamatic
- "BlueSquare". Bluesq.com. Retrieved November 10, 2012.
- Intrade, Betfair
- "Leighton Vaughan Williams: Prediction Markets: The Other Big Winners on Election Night". Huffington Post. November 8, 2012. Retrieved November 10, 2012.
- "Drew Linzer: The stats man who predicted Obama's win". BBC News. November 8, 2012. Retrieved November 10, 2012.
- "Obama's Night". The New York Times. November 7, 2012.
CBS News, CNN, Fox News and NBC News all projected that Mr. Obama would defeat Mr. Romney after concluding that he would win the necessary 270 electoral votes.
- Lush, Tamara (November 10, 2012). "Obama Wins Fla., Topping Romney in Final Tally". Associated Press. Retrieved November 10, 2012.