|• Revised Romanization||Namyangju-si|
|Admeenistrative diveesions||5 eup, 4 myeon, 6 dong, ?? gu|
|• Total||460 km2 (180 sq mi)|
|Population (2011 Aug)|
|• Density||1,264.4/km2 (3,275/sq mi)|
Table o contents
History o Namyangju[eedit | eedit soorce]
Namyangju historical character: Jeong Yak-yong, an aw Jeong Yag-yong or Dasan[茶山](1762–1836), wis a leadin Korean filosopher durin the Joseon Dynasty. He is widely regardit as the greatest o the Silhak thinkers, who advocatit that the formalist Neo-Confucian filosofie o Joseon return tae practical concerns. Jeong Yag-yong an his brithers wur amang the earliest Korean converts tae Roman Catholicism an aw. Jeong wis born, an endit his days, in modren-day Namyangju an aw, Gyeonggi province
- 1950 October tae early 1951 Namyangju Massacre.
- 1980 Apryle 1 Namyangju Coonty wis made wi Guri-eup, Migeum-eup, Jinjeob-myeon, Jingeon-myeon, Hwado-myeon, Sudong-myeon, Wabu-myeon, an Byeolnae-myeon (2 eup, 6 myeon)
- 1980 Dizember 1 Wabu-myeon became Wabu-eup (3 eup, 5 myeon)
- 1983 Februar 15 Jingeon-myeon Yangji-ri, Onam-ri, Palheon-ri war absorbed bi Jinjeob-myeon
- 1986 Januar 1 Guri-eup became Guri Ceety (2 eup, 5 myeon)
- 1986 Aprile 1 Wabu-eup Joan branch office became Joan-myeon (2 eup, 6 myeon)
- 1989 Januar 1 Migeum-eup became Miguem Ceety (1 eup, 6 myeon)
- 1989 Aprile 1 Jinjeob-myeon became Jinjeob-eup (2 eup, 5 myeon)
- 1989 Aprile 1 Toegyewon branch office became Toegyewon-myeon (2 eup, 6 myeon)
- 1991 Dizember 1 Hwado-myeon became Hwado-eup (3 eup, 5 myeon)
- 1992 Aprile 1 In Jinjeob-eup, Onam branch office opened.
- 1995 Januar 1 Migeum Ceety an Namyangju Coonty war merged. (3 eup, 5 myeon, 6 dong)
- 1995 Mey 6 Onam branch office became Onam-myeon (3 eup, 6 myeon, 6 dong)
- 2001 September 12 Jingeon-myeon became Jingeon-eup (4 eup, 5 myeon, 6 dong)
- 2001 September 12 Onam-myeon became Onam-eup (5 eup, 4 myeon, 6 dong)
- 2005 Juin 1 In Byeolnae-mueon, Cheonghak branch office opened.
- 2006 Januar 20 Pungyang branch office opened; It haes jurisdiction ower Onam-eup, Jinjeob-eup, Toegyewon-myeon, Byeolnae-myeon
- 2006 November 20 In Hwado-eup, Dongbu branch office opened.
- 2008 October 7 The population reached 500,000 (the 13t ceety in Sooth Korea tae dae sae).
- 2009 December 14 Cheonghak branch office closed.
- 2011 September Namyangju Organic Museum opened, warld's first museum o organic agricultur.
Admeenistrative diveesions[eedit | eedit soorce]
- 5 Eup
- 4 Myeon
- 7 Dong
-Jigeum - Gaun, Suseok
-Yangjeong - Ilpae, Ipae, Sampae
Location[eedit | eedit soorce]
Jungang Line passes throu Namyangju. - Donong station, Yangjeong station, Dukso station, Dosim station, Paldang station, Ungilsan station
A refurbished Gyeongchun Line reopened in late 2010 - Byeollae, Toegyewon, Sareung, Geumgok, Pyeongnae-hopyeong, Maseok stations are in Namyangju.
Education[eedit | eedit soorce]
Thare are 2 campuses o Gyeong Hee graduate schuil an Gyeong bok college, 15 heich schuils, 29 middle schuils, an 55 elementary schoouils.
Namyangju Organic Museum[eedit | eedit soorce]
Namyangju is rapidly developin a reputation as a regional centre of excellence for organic farming. The Namyangju Organic Museum, the warld's first museum dedicated tae the history and development of organic agriculture, opened in September 2011. It is locatit wast of Seoul and on the shores o the River Han. The museum caters for young and auld, it includes a timeline of organic farming developments, an thare are exhibits of traditional Korean farming practices tied tae the 24 seasonal divisions o the year. The museum's openin coincided wi Namyangju hosting the 17t IFOAM Organic Warld Congress.
Products[eedit | eedit soorce]
The sweet pears are exportit tae the USA, Japan, Canadae. Organic vegetables are cultivatit wi ecofriendly methods.
Gorosoei is a special product made in the Namyangju aurie. It is medicinal watter which haes abundant minerals.
The term "Gorosoei" comes frae "Gollisu" meanin "watter for bones." The sap is extractit at Sudong-Myeon, Muntain Jugeum in Munt Chungnyeong Natural Recreation Forest, Munt Cheonma in Palhyeon an Onam tounship.
Sister ceeties[eedit | eedit soorce]
- Borough of Dartford, Kent o UK
- Changzhou, Cheenae
- Ulan Bator, Mongolie
- Gangjin, Sooth Korea
- Yeongwol, Sooth Korea
- Vinh, Vietnam
See an aw[eedit | eedit soorce]
References[eedit | eedit soorce]
- Charles J. Hanley (Dec 6, 2008). "Children 'executed' in 1950 South Korean killings". San Diego Union-Tribune. Associated Press. Retrieved 2012-08-30.
- Paull, John (2011) "A Postcard from Korea: Worldʼs First Organic Agriculture Museum", Journal of Bio- Dynamics Tasmania, 104:11-14.
- Suk, Monica (22 June 2012). "Lee Joon-gi, Shin Mina reveal behind-scene footages for new TV series' 1st shooting". 10Asia. Retrieved 2012-10-15.
- Welcome to the official Namyangju City Web site