Gunsan is a ceety in Jeollabuk-do, Republic o Korea. It is locatit on the sooth bank o the Geum River juist upstream frae its exit intae the Yellae Sea. Gunsan is served bi frequent railway service on the Gunsan Line frae Iksan. It is an aa connectit tae the Seohaean Expressway.
Table o contents
Climate[eedit | eedit soorce]
|Climate data for Gunsan (1981−2010)|
|Average heich °C (°F)||3.4
|Daily mean °C (°F)||−0.4
|Average laich °C (°F)||−3.7
|Precipitation mm (inches)||32.5
|Avg. precipitation days (≥ 0.1 mm)||11||7||8||7||8||8||13||12||8||6||10||10||108|
|Mean monthly sunshine hours||150.0||165.7||191.3||210.0||213.7||176.6||149.6||179.9||186.1||192.4||149.4||147.0||2,111.7|
|Source: Korea Meteorological Administration |
Tourist attractions[eedit | eedit soorce]
Gunsan's maist three famous tourist attractions are Gogunsangundo, Eunpa pairk an Geum river. Gunsan Islands are a group o islands consistin o 16 inhabitit islands an 47 uninhabitit islands. Gogunsangundo Islands constitutes Shinsido Island, Munyeodo Island, Bangchukdo Island, an Maldo Island, an Seonyudo Island is the center o the islands. Amang the isles, Seon-yu Isle haes been lang recognized as ane o the Seon-yu Aicht Famous Spots which are renouned for their natural beauty. Passenger ship tae Seonyudo Island operates average 6-8 times a day. Depairt time differs each month dependin on the differences on the ebb an flow o the tide.
Eunpa haes a meanin Silver Wave acause o its featur o shinin water unner sunshine. Oreeginally it wis a reservoir for agricultur, but designated as Naitional Tourist Place in 1985. In ware, a 1-km cherry blossom tunnel is formed frae the entrance tae the facility compund. In simmer, fowk can enjoy wind surfin an boatin in the acacia fragrance. In hairst, fowk can enjoy walkin alang a promenade stretchin frae the meetin square at the entrance while pickin up chestnuts. It is no anerlie kent as a local representation o Gunsan, but an aa as the naition's tourist place wi a mixtur o Mulbit (Water an Licht) Brig wi 370m length an 3m width. Muisic funtain operates 8times, 20minutes per roond. It selectit as ane o 100 Big Notit Tourists in Korea in the 'Creatin a Guid Place tae Live' Local Resources Contest.
River mooth bank constructit at he river mooth o Geum Rivers, which wis the gate way o Baekje in 1990. It is spotlichtit as the lairgest migrant bird's colony in Korea wi reed forests. It become a naition's famous place acause o grand sicht o mony uncommon migratory birds such as Baikal teals, wild ducks, mallards, wild geese, herrin gulls, black heid gulls, black heid Kentish plovers, etc., an approximately 500,000 winter migrant birds o 40 types visit atween mid-October an Mairch. 360-degree observatory center helps tae observe migrant birds o Geumgang River aurie easily an in detail an Bird Watchin Gallery is the anerlie bird watchin facility in Korea tae observe migratory birds at the closest distance.
Fuid[eedit | eedit soorce]
Gunsan is well-kent for sliced raw fish, or hoe. In addition tae the renouned Gunsan Seafood Hotjip richt on the water is the auld port aurie, a new hae center is being constructit tae the east o the ceety, bi the Geum River dam/brig. Gunsan an aa boasts a first-class seafuid mercat. Situatit richt on the water front, this newer enclosed mercat haes mony fresh an frozen fish, crabs an shellfish; saltit fish an shrimp an dried fish. On the upper level are a variety o sushi restaurants.
Internaitional relations[eedit | eedit soorce]
Twin touns — Sister ceeties[eedit | eedit soorce]
Gunsan is twinned wi:
Tacoma, Washington, USA (1979)
Yantai, Shandong, Cheenae (1994)
Gimcheon, Gyeongsangbuk-do, Republic o Korea (1998)
Dong-gu, Daegu, Republic o Korea (2000)
Pimpri-Chinchwad, Maharashtra, Indie (2004)
Jamshedpur, Jharkhand, Indie (2004)
Windsor, Ontario, Canadae (2005)
See an aa[eedit | eedit soorce]
References[eedit | eedit soorce]
- Lee Yunho (April 25, 2008), Confirmation of formal designation about Saemangeum-Gunsan free economic zone (in Korean), Jeonbuk provincial office report data
- Lee Myeongb_k; Hong Sangtae (2006), A Study on the Construction Plan of the Joint Logistics Center in Gunsan Industrial Complex (in Korean), Korea Logistics Research Association Inc., pp. 103–125
- Gunsan City website (Korean)
- Gunsan City (2008), Visit Gunsan 2008, tourism guide for Gunsan city (Korean)
- Yu Heeyeol (January 18, 2008), A proposal for improving Gunsan port (in Korean), Gunsan Mirae
- Yeo Gitae (2002), A Study on Strategy for Development of Kunsan and Janghang Port (in Korean), Korea Academy of International Commerce, pp. 209–232
- "Integrated preservation study on the oceanic environments in the Saemangeum area" (in Korean). 2007. Retrieved July 1, 2008.
- Go Seokjung (November 23, 2007), Creating a Good Place to Live, Local Resources Contest (in Korean), Newsis External link in
- Gunsan passenger ship terminal (Korean)
Freemit airtins[eedit | eedit soorce]