Coat o airms o Brazil
The blue ribbon contains the offeecial name o Brazil (República Federativa do Brasil — Federative Republic o Brazil) in its first line. In the seicont line, the date o the federative republic's establishment (November 15, 1889) is written.
Table o contents
Naitional airms[eedit | eedit soorce]
The Naitional Airms o the Republic wur institutit bi Decree No. 4, wi alteration made bi Law No. 5443 o 28 Mey 1968 (Annex No. 8) The makkin o the Naitional Airms shoud conform tae the proportions o 15 units o height bi 14 o width an tak intae account the follaein proveesions:
- I - The roond shield will be composed o a lift-blue [azul-celeste] field containin five siller [prata] starns arranged in the form o the Southren Cross, wi the bordure [bordura] o the field ootlined in gowd an chairged wi silver starns equal tae the starns existin in the Naitional Banner (Modification made bi Law No. 8421 o 11 Mey 1972).
- II - The shield will be placed on a starn pairtit gyronny o ten piece, green [sinopla] an gowd, bordered bi twa strips, the inner red [goles] an the ooter gowd.
- III - Aw placed on a sword in pale, pommelled gowd, hiltit blue [blau], except for the center pairt, which is red [goles] an contains a silver starn, aw upon a croun formed bi a branch o coffee fruited on the dexter side an anither o flouerin tobacco on the sinister side, baith in proper colors, tied blue [blau], the whole assembled on a splendor o gowd, the contours of which form a star of 20 points.
- IV - On a blue [blau] scroll, placed ower the pommel o the sword, inscribed in gowd the legend "República Federativa do Brasil" in the center, an an' a' the phrases "15 de Novembro" on the dexter end an "de 1889" on the sinister end.
Airms o the Empire o Brazil[eedit | eedit soorce]
On 18 September 1822, eleiven days efter proclaimin Brazil's unthirldom Ryal Prince Dom Pedro signed a decree institutin thir airms statin "...henceforth the airms o this Empire o Brazil will be, on a green field, a gowd armillary sphere superimposed on a cross o the Order o Christ, the sphere encircled bi 19 silver starns on a blue circle; an an imperial croun wi diamonds set atop the shield, the sides o whilk will be embraced bi twa plants o coffee an tobacco, as emblems o its [the Empire's] riches, in their proper colors an tied at the bottom wi the naitional bow-knot."
On 12 October 1822, whan the new independent kintra wis declared an Empire an Prince Pedro became the kintra's first emperor, the coat o airms became kent as the Imperial Coat o Arims.
The number o starns in the coat o airms reflectit the number o provinces in the Brazilian Empire.
The design of the Croun in the coat of arms chynged the twice. Frae 18 September til 12 October 1822, the day whan Emperor Dom Pedro I was crouned, the design of the Royal Crown of Portugal wis used; frae that day til 18 July 1841, the design o the Imperial Croun made for the first Brazilian Emperor wis used.
On the latter date, when Brazil's seicont emperor, Pedro II wis crouned, uisin a new richer croun that wis manufactured for him, the design o sic a Croun replaced the image o the aulder diadem in the coat o airms, an remained in uise till the dounfa o the Empire. That is the best-kent version o the imperial coat o airms o Brazil.
Coat o airms o the Colonial Brazil, (1500-1815)
Coat o airms o the Unitit Kinrick o Portugal, Brazil an Algarves, (1816-1821)
Imperial Coat o airms, design o the first reign (note the crimson velvet athin the Croun), kept in uisage in the early seicont reign, till the Coronation o Emperor Pedro II (when the design o the Croun wis modified, tae reflect the shape o the new Croun, and its daurk green velvet cap, December 1, 1822 - Julie 18, 1840
See an aa[eedit | eedit soorce]
Freemit airtins[eedit | eedit soorce]
References[eedit | eedit soorce]
- Vianna, Hélio. História do Brasil: período colonial, monarquia e república. 15. ed. São Paulo: Melhoramentos, 1994, p.417