|— Ceety —|
|City of Los Angeles|
|Downtown Los Angeles, Venice, Griffith Observatory, Hollywood Sign|
|Eik-name(s): L.A., the Ceety o Angels, Angeltown, La-La Land|
|Los Angeles Coonty in the state o Californie|
|Settled||4 September 1781|
|Incorporatit||4 Aprile 1850|
|- Mayor||Antonio Villaraigosa|
|- Ceety Attorney||Carmen Trutanich|
|- Ceety Controller||Wendy Greuel|
|- Ceety||502.693 sq mi (1,301.970 km2)|
|- Laund||468.670 sq mi (1,213.850 km2)|
|- Watter||34.023 sq mi (88.119 km2) 6.77%|
|Hicht||233 (ceety haw) ft (71 m)|
|- Rank||(2nt US, 48t Warld)|
|- Densitie||8,092.30/sq mi (3,124.5/km2)|
|Time zone||PST (UTC-8)|
|- Simmer (DST)||PDT (UTC−7)|
|ZIP code||90001–90068, 90070–90084, 90086–90089, 90091, 90093–90097, 90099, 90101–90103, 90174, 90185, 90189, 90291-90293, 91040–91043, 91303–91308, 91342–91349, 91352–91353, 91356–91357, 91364–91367, 91401–91499, 91601–91609|
|Aurie code(s)||213, 310/424, 323, 661, 747/818|
Los Angeles (pronounced /lɔːs ˈændʒələs/ lawss-AN-jə-ləs; Spanish: [los ˈaŋxeles], Spainyie for "The Angels") is the maist populous ceety in Californie an the seicont maist populous in the Unitit States, wi a population o 3.83 million on a land aurie o 498.3 square miles (1,290.6 km2). It is the focal point o the lairger Los Angeles-Long Beach-Riverside combined statistical aurie, which contains nearly 17.8 million fowk. Los Angeles is an aa the seat o Los Angeles Coonty, the maist populatit an ane o the maist multicultural coonties in the Unitit States. The ceety's inhabitants are referred tae as "Angelenos" (/ændʒɨˈliːnoʊz/).
Los Angeles wis foondit on September 4, 1781 bi Spainyie govrenor Felipe de Neve. It became a pairt o Mexico in 1821 follaein the Mexican War o Unthirldom. In 1848, at the end o the Mexican–American War, Los Angeles an the rest o Californie wure purchased as pairt o the Treaty o Guadalupe Hidalgo, therebi becomin pairt o the Unitit States. Los Angeles wis incorporatit as a municipality on Aprile 4, 1850, five months afore Californie achieved statehuid.
Aften kent bi its initials, LA, an nicknamed the Ceety o Angels, Los Angeles is a warld center o business, internaitional trade, entertainment, cultur, media, fashion, science, technology, an education. It is hame tae renouned institutions coverin a broad range o professional an cultural fields, an is ane o the maist substantial economic ingines athin the Unitit States. Los Angeles haes been ranked the fift maist pouerful an influential ceety in the warld, ahint anerlie New York City in the United States. The Los Angeles combined statistical aurie (CSA) haes a gross metropolitan product (GMP) o $831 billion (as o 2008), makin it the third lairgest economic center in the warld, efter the Greater Tokyo Aurie an the New York metropolitan aurie. As the hame base o Hollywood, it is kent as the "Entertainment Caipital o the Warld", leadin the warld in the creation o motion pictures, televeesion production, video gemmes, an recordit muisic. The importance o the entertainment business tae the ceety haes led mony celebrities tae caw Los Angeles an its surroondin suburbs hame. Los Angeles hostit the 1932 an 1984 Simmer Olympics. Los Angeles is an aa hame tae renouned universities such as the University of Southern California an the University of California, Los Angeles.
- Stafford, Leon. "Atlanta works on its sales pitch: Convention bureau's chief sticks to basics in marketing the city", The Atlanta Journal – Constitution, January 7, 2010, p. 1. Retrieved on 1 October 2011..
- Smith, Jack. "A Teflon Metropolis Where No Nicknames Stick", Los Angeles Times, October 12, 1989, p. 1. Retrieved on 1 October 2011..
- "'La-La Land,' now the dictionary definition of Los Angeles", Los Angeles Times, March 25, 2011. Retrieved on 29 September 2011..
- Gazetteer. U.S. Census Bureau. Retrieved on 28 September 2011. .
- UK: /lɒs ˈændʒəliːz/ loss-AN-jə-leez
- Table 1: Annual Estimates of the Population for Incorporated Places Over 100,000, Ranked by July 1, 2005 Population: April 1, 2000 to July 1, 2005 (CSV). 2008 Population Estimates. United States Census Bureau, Population Division (June 20, 2006). Retrieved on 26 Januar 2007. .
- Los Angeles (city) Quickfacts. US Census Bureau (25). Retrieved on 14 October 2008. .
- Les Christie (August 9, 2007). The most ethnically diverse counties in the United States. CNN. Retrieved on 13 Apryle 2010. .
- Angeleno. The Free Dictionary. Retrieved on 13 September 2010. .
- The World According to GaWC 2008. Globalization and World Cities Study Group and Network, Loughborough University. Retrieved on 3 Mairch 2009. .
- Inventory of World Cities. Globalization and World Cities (GaWC) Study Group and Network. Retrieved on 1 Dizember 2007. .
- Revealed: Cities that rule the world. CNN (April 10, 2010). Retrieved on 27 Dizember 2010. .
- The 150 richest cities in the world by GDP in 2005, dated March 11, 2007. The list fails to include Taipei. Retrieved July 3, 2007.
- The United States Conference of Mayors and The National Association of Counties, 2007; Standard & Poor's DRI, June 2008.
- Bureau of Economic Analysis, 2009; GDP by Metropolitan Area, September 24, 2009 .
<ref>tag; no text was provided for refs named
Cite error: Invalid
- "Sister Cities of Los Angeles". Retrieved on December 18, 2009.
- Tel Aviv/Los Angeles Partnership. The Jewish Federation of Greater Los Angeles (2007). Archived from the original on 23 Juin 2008. . Retrieved on 7 August 2008. .
- Twinning link with LA. Manchester Evening News. Retrieved on 28 Julie 2009. .
- Sister cities of Los Angeles, Inc. (2010). Retrieved on 8 Februar 2010. .