Łódź [wut͡ɕ] ( listen) (approx. woodge) (Ukrainian an Roushie: Лодзь, Lodz, Yiddish: לאדזש, Lodzh) is the third-lairgest ceety in Poland. Locatit in the central pairt o the kintra, it haed a population of 742,387 in December 2009. It is the caipital o Łódź Voivodeship, an is approximately 135 kilometres (84 mi) sooth-wast o Warsaw. The ceety's coat o airms is an example o cantin: depictin a boat, it alludes tae the ceety's name which translates literally as "boat".
Twin touns – sister ceeties
- "Twin Cities". The City of Łódź Office. (in Inglis an Pols) © 2007 UMŁ. Retrieved 23 Oct. 2008.
- Stuttgart official website, 23 Mar 2008[deid airtin]
- "Partner Cities of Lyon and Greater Lyon". © 2008 Mairie de Lyon. Retrieved 21 Oct. 2008.
- "Kaliningrad -Partner Cities". © 2000–2006 Kaliningrad City Hall. Retrieved 8 Dec. 2008.
- "Twin towns of Minsk". © 2008 The department of protocol and international relations of Minsk City Executive Committee. Retrieved 8 Dec. 2008.
- "Tel Aviv sister cities" (in Hebrew). Tel Aviv-Yafo Municipality. Retrieved 19 Jan. 2008.
- Vänorter – http://www.orebro.se/2444.html:
This Poland-relatit airticle's a stub. Ye can gie Wikipædia a haund bi eikin til it.