Łódź [wut͡ɕ] ( listen) (approx. woodge) (Ukrainian an Roushie: Лодзь, Lodz, Yiddish: לאדזש, Lodzh) is the third-lairgest ceety in Poland. Locatit in the central pairt o the kintra, it haed a population of 742,387 in December 2009. It is the caipital o Łódź Voivodeship, an is approximately 135 kilometres (84 mi) sooth-wast o Warsaw. The ceety's coat o airms is an example o cantin: depictin a boat, it alludes tae the ceety's name which translates literally as "boat".
Internaitional relations 
Twin touns – sister ceeties 
- Twin Cities. The City of Łódź Office. (in Inglis an Pols) © 2007 UMŁ. Retrieved on 23 October 2008. .
- Stuttgart official website, 23 Mar 2008[deid airtin]
- Partner Cities of Lyon and Greater Lyon. © 2008 Mairie de Lyon. Retrieved on 21 October 2008. .
- Kaliningrad -Partner Cities. © 2000–2006 Kaliningrad City Hall. Retrieved on 8 Dizember 2008. .
- Twin towns of Minsk. © 2008 The department of protocol and international relations of Minsk City Executive Committee. Retrieved on 8 Dizember 2008. .
- Tel Aviv sister cities (Hebrew). Tel Aviv-Yafo Municipality. Retrieved on 19 Januar 2008. .
- Vänorter – http://www.orebro.se/2444.html:
This Poland-relatit airticle's a stub. Ye can gie Wikipædia a haund bi eikin til it.