Foondit in 1654, Kharkiv became the first ceety in Ukraine whaur the Soviet pouer wis proclaimed an Soviet government wis formed. Nou it is the admeenistrative centre o the Kharkiv oblast (province), as well as the admeenistrative centre o the surroondin Kharkivskyi Raion (destrict) athin the oblast. The ceety is locatit in the northeast o the kintra. As o 2006, its population is 1,461,300.
Kharkiv is a major cultural, scientific, educational, transport an industrial centre o Ukraine, wi 60 scientific Institutes, 30 establishments o heicer education, 6 museums, 7 theatres an 80 libraries. Its industry specializes maistly in machinery. There are hunders o industrial companies in the ceety. Amang them are warld famous giants like the Morozov Design Bureau an the Malyshev Tank Factory, leaders in tank production syne the 1930s; Khartron (aerospace an nuclear electronics); an the Turboatom turbines producer.
There is an unnergrund rapid-transit seestem (metro) wi aboot 38.1 km (24 mi) o track an 29 stations. A well-kent landmark o Kharkiv is the Freedom Square (Maidan Svobody umwhile kent as Dzerzhinsky Square), which is currently the saxt lairgest ceety square in Europe, an the 12t lairgest square in the warld.
Twin touns - Sister ceeties
- Kharkiv on Encyclopædia Britannica
- Results / General results of the census / Number of cities. 2001 Ukrainian Census. Retrieved on 28 August 2006. .
- Sister cities of Kharkiv (Russian). Retrieved on 4 Mey 2007. .
- Brno - Partnerská města (Czech). © 2006-2009 City of Brno. Retrieved on 17 Julie 2009. .
- Lile Facts & Figures. Mairie-Lille.fr. Retrieved on 17 Dizember 2007. .[deid airtin]
- Poznań Official Website - Twin Towns. (in Polish) © 1998-2008 Urząd Miasta Poznania. Retrieved on 29 November 2008. .