The Fox and the Hound
The "Scots" that wis uised in this airticle wis written bi a body that haesna a guid grip on the leid.
Please mak this airticle mair better gin ye can.
|The Fox and the Hound|
Oreeginal theatrical release poster
|Based on||The Fox and the Hound|
bi Daniel P. Mannix
|Muisic bi||Buddy Baker|
|Distributit bi||Buena Vista Distribution|
|Box office||$63.5 million|
The Fox and the Hound is a 1981 American animatit drama film producit bi Walt Disney Productions an loosely based on the novelle o the same name bi Daniel P. Mannix. The 24t Disney animatit featur film, the film tells the story o twa unlikely freends, a reid tod namit Tod an a hoond dug namit Copper, who struggle tae preserve thair freendship despite thair emergin instincts an the surroondin social pressures demandin them tae be adversaries. Directit bi Ted Berman, Richard Rich, an Art Stevens, the film featurs the vyces o Mickey Rooney, Kurt Russell, Pearl Bailey, Jack Albertson, Sandy Duncan, Jeanette Nolan, Pat Buttram, John Fiedler, John McIntire, Dick Bakalyan, Paul Winchell, Keith Mitchell, an Corey Feldman.
The Fox and the Hound wis released tae theaters on Julie 10, 1981 tae financial success. At the time o release it wis the maist expensive animatit film producit tae date, costin $12 million. It wis re-released tae theaters on Mairch 25, 1988. A direct-tae-video followup, The Fox and the Hound 2, wis released tae DVD on Dizember 12, 2006.
Cast[eedit | eedit soorce]
- Mickey Rooney as Tod
- Kurt Russell as Copper
- Pearl Bailey as Big Mama
- Jack Albertson as Amos Slade
- Sandy Duncan as Vixey
- Jeanette Nolan as Widow Tweed
- Pat Buttram as Chief
- John Fiedler as The Porcupine
- John McIntire as The Badger
- Dick Bakalyan as Dinky
- Paul Winchell as Boomer
- Keith Mitchell as Young Tod
- Corey Feldman as Young Copper
Production[eedit | eedit soorce]
Development[eedit | eedit soorce]
Wolfgang Reitherman read the oreeginal novelle an found it particularly touching acause ane o his sons had once owned a pet tod years afore. He decided that it wad mak for a good animatit featur for which production began in spring 1977. The title wis initially reported as The Fox and the Hounds, but the filmmakers dropped the plural as the story began tae focus mair an mair on the twa leads. Reitherman wis the film's oreeginal director alang wi Art Stevens as co-director. A power struggle atween the twa directors an co-producer Ron Miller broke out over key sections o the film wi Miller supportin the younger Stevens. Miller instructed Reitherman tae surrender reins over tae the junior personnel, but Reitherman resisted due tae a lack o trust in the young animators.
In an earlier version o the film, Chief wis slated tae die as he did in the novelle. Houaniver, the scene wis modified tae have Chief survive wi a cast on his back paw. Animator Ron Clements, wha had briefly transitioned intae the story department, protested that "Chief has to die. The picture doesn't work if he just breaks his leg. Copper doesn't have motivation to hate the fox." Likewise, younger members o the story team pleaded wi Stevens tae have Chief killed. Stevens countered that "Geez, we never killed a main character in a Disney film and we're not starting now!" The younger crew members took the problem tae upper management wha wad an aa back Stevens. Ollie Johnston's test animation o Chief stompin aroond the hoose wi his leg in a cast wis eventually kept, an Randy Cartwright re-animatit the scene where Copper finds Chief's body an had him animate Chief's eyes openin an closin so the audience knew that he wis nae deid.
Anither fight erupted when Reitherman, thinkin that the film lacked a strong second act, decided tae add a muisical sequence o twa swoopin cranes voiced bi Phil Harris an Charo wha wad sing a silly sang titled "Scoobie-Doobie Doobie Doo, Let Your Body Turn to Goo" tae Tod efter he wis dropped in the forest. Charo has recorded the sang an voice tracks which were storyboarded, an live-action reference footage wis shot o her in a sweaty pink leotard. Houaniver, the scene wis strongly disliked bi studio personnel wha felt the sang wis a distraction frae the main plot wi Stevens statin "We can't let that sequence in the movie! It's totally out of place!" Stevens notified studio management an efter mony story conferences, the scene wis removed. Reitherman later walked intae Stevens's office, slumped in a chair, an said, "I dunno, Art, maybe this is a young man's medium." He later moved on tae undeveloped projects sic as Catfish Bend an died in a car accident in 1985.
Animation[eedit | eedit soorce]
Bi late 1978, Frank Thomas, Ollie Johnston, an Cliff Nordberg had completed their animation. Thomas had animatit scenes o Tod an Copper usin dialogue Larry Clemmons had written an recorded wi the child actors. This project wad mark the last film tae have the involvement o the Disney's Nine Old Men who had retired early durin production, an animation wis turned over tae the next generation o directors an animators, which included John Lasseter, John Musker, Ron Clements, Glen Keane, Tim Burton, Brad Bird, Henry Selick, Chris Buck, an Mark Dindal, all o whom wad finalize the animation an complete the film's production. These animators had moved through the in-hoose animation trainin program, an wad play an important role in the Disney Renaissance o the 1980s an 1990s.
Houaniver, the transition atween the old guard an the new resulted in arguments over how tae handle the film. Reitherman had his own ideas on the designs an layouts that should be used, but the newer team backed Stevens. Animator Don Bluth animatit several scenes includin o Widow Tweed milking her cow, Abigail, while his team worked on the rest o the sequence, an when Tweed fires at Amos Slade's automobile. Nevertheless, Bluth an the new animators felt that Reitherman wis too stern an out o touch, an on his 42nd birthday, September 13, 1979, Bluth, alang wi Gary Goldman an John Pomeroy, entered Ron Miller's office an turned in their resignation. Followin their resignations, 13 animators followed suit in their resignations. Though Bluth an his team had animatit substantial scenes, they asked nae tae receive screen credit.
Wi 17% o the animators now gone, Miller ordered all o the resigning animators off the studio lot bi noon o that same day an wad later push the release o The Fox and the Hound frae Christmas 1980 tae summer 1981. New animators were hired an promoted tae fill the ranks. Tae compensate for the lack o experience o the new animators, much o the quality control wad rely upon a corp o veteran assistant animators. Four years efter production started, the film wis finished wi approximately 360,000 drawings, 110,000 painted cels an 1,100 painted backgrounds makin up the finished product. A total o 180 people, includin 24 animators, worked on the film.
Casting[eedit | eedit soorce]
Early intae production, the principal chairacters sic as young Tod an Copper, Big Mama, an Amos Slade had already been cast. The supporting chairacters were cast bi Disney voice regulars includin Pat Buttram for Chief, Paul Winchell for Boomer, an Mickey Rooney for adult Tod wha had just finished filmin Pete's Dragon. Jeanette Nolan wis the second choice for Widow Tweed efter Helen Hayes turned down the part. The last role tae be cast wis for adult Copper. Jackie Cooper had auditioned for the role, but left the project when he demanded mair money than the studio wis willin tae pay. While filmin the Elvis television film, former Disney child actor Kurt Russell wis cast followin a readin that had impressed the filmmakers, an completed his dialogue in twa recordin sessions.
References[eedit | eedit soorce]
- ↑ a b Ansen, David (13 Julie 1981). "Forest Friendship". Newsweek. The Washington Post Company: 81.
- ↑ "The Fox and the Hound (1981)". Box Office Mojo. Retrieved 20 September 2008.
- ↑ a b c d e "Fox and the Hound, The (film) - D23". D23. Disney.com. Archived frae the original on 6 September 2015. Retrieved 11 August 2015.
- ↑ Grant, John (30 Apryle 1998). The Encyclopedia of Walt Disney's Animated Characters: From Mickey Mouse to Hercules. Disney Editions. p. 306. ISBN 978-0-7868-6336-5.
- ↑ "A new generation of animators is taking over at Disney studios" (Subscription required). The Baltimore Sun. 19 Julie 1977. Retrieved 31 Julie 2018 – via Newspapers.com.[deid airtin]
- ↑ Koenig 1997, p. 167.
- ↑ Hulett 2014, p. 33.
- ↑ Beck 2005, p. 86.
- ↑ Hulett 2014, p. 39.
- ↑ a b Sito, Tom (November 1998). "Disney's The Fox and the Hound: The Coming of the Next Generation". Animation World Magazine. Retrieved 4 Mey 2016.
- ↑ a b Koenig 1997, p. 168.
- ↑ Hulett 2014, p. 34.
- ↑ Sito 2006, p. 289.
- ↑ Sito 2006, p. 298.
- ↑ a b Cowley, John. "The Animated Films of Don Bluth". Cataroo. Retrieved 4 Mey 2016.
- ↑ Finch, Christopher (1973). "The End of an Era". The Art of Walt Disney: From Mickey Mouse to the Magic Kingdom (2004 ed.). Harry N. Abrams. p. 260–66. ISBN 978-0810998148.
- ↑ Sito 2006, p. 290.
- ↑ Hulett 2014, p. 35.
- ↑ Hulett 2014, p. 37.
Bibliography[eedit | eedit soorce]
- Beck, Jerry (2005). The Animated Movie Guide. Chicago Reader Press. ISBN 1-55652-591-5.CS1 maint: ref=harv (link)
- Hulett, Steve (4 December 2014). Mouse In Transition: An Insider's Look at Disney Feature Animation. Theme Park Press. ISBN 978-1941500248.CS1 maint: ref=harv (link)
- Koenig, David (1997). Mouse Under Glass: Secrets of Disney Animation & Theme Parks. Bonaventure Press. ISBN 978-0964060517.CS1 maint: ref=harv (link)
- Sito, Tom (6 October 2006). Drawing the Line: The Untold Story of the Animation Unions from Bosko to Bart Simpson. University Press of Kentucky. ISBN 978-0813124070.CS1 maint: ref=harv (link)
Freemit airtins[eedit | eedit soorce]
|Wikiquote haes quotations relatit tae: The Fox and the Hound|
- Airticles wi deid fremmit airtins frae August 2021
- Inglis-leid films
- AllMovie titles with invalid value
- 1981 films
- 1981 animatit films
- 1980s American animatit films
- 1980s buddy films
- 1980s drama films
- 1980s comin-o-age films
- American buddy films
- American bairns' animatit films
- American bairns' drama films
- American comin-o-age films
- American films
- Animatit buddy films
- Animatit comin-o-age films
- Animatit drama films
- Animatit films aboot daith
- Animatit films aboot dugs
- Animatit films aboot tods
- Animatit films aboot orphants
- Animatit films aboot revenge
- Animatit films based on novelles
- Films aboot prejudice
- Films based on American novelles
- Films directit bi Art Stevens
- Films directit bi Ted Berman
- Films directit bi Richard Rich
- Films featurin anthropomorphic chairacters
- Films featurin hunters
- Films scored bi Buddy Baker (componer)
- Films set in North Americae
- Soothren Gothic films
- Walt Disney Animation Studios films
- Walt Disney Pictures films
- 1980s bairns' animatit films
- Films adaptit intae comics