Walt Disney on Januar 1, 1954
|Born||Walter Elias Disney
December 5, 1901
Hermosa, Chicago, Illinois, U.S.
|Died||December 15, 1966
Burbank, Californie, U.S.
Cause o daith
|Forest Lawn Memorial Pairk,
Glendale, Californie, U.S.
|Eddication||McKinley Heich Schuil,
Chicago Academy o Fine Arts
The Walt Disney Company,
formerly kent as
Walt Disney Productions
|Home toun||Chicago, Illinois|
Board member of
|The Walt Disney Company|
|Spoose(s)||Lillian Bounds (1925–66)|
|Childer||Diane Marie Disney
Sharon Mae Disney
Flora Call Disney
|Relatives||Ronald William Miller (son-in-law)
Robert Borgfeldt Brown (son-in-law)
Roy Edward Disney (nephew)
|Faimily||Herbert Arthur Disney (brither)
Raymond Arnold Disney (brither)
Roy Oliver Disney (brither)
Ruth Flora Disney (sister)
|Awairds||7 Emmy Awairds
22 Academy Awairds
Cecil B. DeMille Awaird
Walter Elias "Walt" Disney (December 5, 1901 – December 15, 1966) wis an American animator, film producer, director, screenwriter, vyce actor, entrepreneur, entertainer, internaitional icon, an philanthropist, well kent for his influence in the field o entertainment durin the 20t century. Alang wi his brither Roy O. Disney, he co-foondit the Walt Disney Productions, which later acame ane o the baist-kent motion pictur producers in the warld. The corporation is nou kent as The Walt Disney Company an haed an annual revenue o approximately US$36 billion in the 2010 financial year.
Disney wis particularly notit as a film producer an a popular shawman, as well as an innovator in animation an theme pairk design. He an his staff creatit some o the warld's maist well-kent feectional characters includin Mickey Mouse, for whom Disney himself provided the oreeginal vyce. Durin his lifetime he received fower honorary Academy Awairds an wan 22 Academy Awairds frae a tot o 59 nominations, includin a record fower in ane year, givin him mair awairds an nominations than ony ither individual in history. Disney an aa wan seven Emmy Awairds an gae his name tae the Disneyland an Walt Disney Warld Resort theme pairks in the U.S., as well as the internaitional resorts like Tokyo Disney Resort, Disneyland Paris, an Hong Kong Disneyland.
He died on December 15, 1966 frae lung cancer in Burbank, Californie. A year later, construction o the Walt Disney Warld Resort began in Florida. His brither Roy Disney inauguratit the Magic Kinrick on October 1, 1971.
References[eedit | eedit soorce]
- "Walt Disney". IMDB. Retrieved 2008-05-21.
- "Walt Disney on Faith". Disneydreamer.com. July 17, 1955. Retrieved September 5, 2012.
- Dave Bryan (August 13, 2002). "Walt Disney Helped Wernher von Braun Sell Americans on Space". Associated Press. Archived from the original on May 24, 2009. Retrieved 2010-09-27.
- "2010 Form 10-K, Walt Disney Company". United States Securities and Exchange Commission.
- "Walt Disney Academy awards". Academy of Motion Picture Arts and Sciences. Retrieved 2008-05-21.
- "Results Page – Academy Awards Database". Retrieved February 16, 2012.
Freemit airtins[eedit | eedit soorce]
- Walt Disney at the Internet Movie Database
- Walt Disney at the TCM Movie Database
- Wirks bi or aboot Walt Disney in libraries (WorldCat catalog)
- Walt Disney Faimily Museum
- Walt Disney Gravesite
- Review o The Perfect American, Philip Glass's opera aboot Walt Disney