Snow White and the Seven Dwarfs (1937 film)
The "Scots" that wis uised in this airticle wis written bi a body that haesna a guid grip on the leid.
Please mak this airticle mair better gin ye can.
|Snow White and the Seven Dwarfs|
|Directit bi||Supervising Director |
|Produced bi||Walt Disney|
|Based on||Snaw White|
bi The Brothers Grimm
|Distributit bi||RKO Radio Pictures|
|Box office||$418 million|
Snow White and the Seven Dwarfs is a 1937 American animatit musical fantasy film produced bi Walt Disney Productions an pit oot bi RKO Radio Pictures. Based on the 1812 German fairy tale bi the Brothers Grimm, it is the first fu-lenth traditionally animatit featur film an the first Disney animatit featur film. The story wis adaptit bi storyboard airtists Dorothy Ann Blank, Richard Creedon, Merrill De Maris, Otto Englander, Earl Hurd, Dick Rickard, Ted Sears an Webb Smith. David Hand wis the supervisin director, whiles William Cottrell, Wilfred Jackson, Larry Morey, Perce Pearce, an Ben Sharpsteen directit the film's individual sequences.
Snow White premiered at the Carthay Circle Theatre in Los Angeles, Californie on December 21, 1937. It wis a critical an commercial success an, wi international earnings o mair nor $8 million durin its initial lowsin, (compared to its $1.5 million budget), it briefly haudit the record o heichist-grossin sound film at the time. The popularity o the film has led tae it bein re-lowsed theatrically mony times, until its hame video release in the 1990s. Adjustit for inflation, it is ane of the top-ten performers at the North American box office an the highest-grossing animatit film. Warldwide, its inflation-adjusted earnings tap the animation leet.
Snow White wis nominatit fur Best Musical Score at the Academy Awards in 1938, an the neist year, producer Walt Disney wis awairdit an honorary Oscar for the film. This awaird wis unique, consistin o ane normal-sized, plus seeven miniatur Oscar statuettes. They wis presentit tae Disney bi Shirley Temple.
In 1989, the Unitit States Library of Congress deemit the film "culturally, historically, or aesthetically significant" an selectit it as ane of the first 25 films for preservation in the National Film Registry. The American Film Institute rankit it amangst the 100 greatest American films, an also named the film as the greatest American animatit film of all time in 2008. Disney's tak on the fairy tale haes haed a signeificant cultural effect, resultin in faur ben theme park attractions, a video gemm, an a Broadway muisical.
References[eedit | eedit soorce]
- ↑ Barrier 1999, p. 229.
- ↑ Cite error: Invalid
<ref>tag; no text was provided for refs named
- ↑ Records, Guinness World (2014). Guinness World Records. 60 (2015 ed.). pp. 160–161. ISBN 978-1-9088-4370-8.
The 2015 edeition o Guinness World Records disna gie an explicit figure fur Snow White and the Seven Dwarfs. Houaniver, it dis state that it is ane o anerly twa pre-1955 films—the ither bein Gone with the Wind—that ar amangst the adjustit tap ten. It placed tent in the 2012 edition, an the eleevent heichtst-grossin film accordin tae the 2015 edition is The Exorcist, that haes grossed $1.794 billion adjustit tae 2014 prices. The adjustit grosses for the ither films on the chairt increasit by 4.2 percent atween 2011 an 2014 accordin tae Guinness, an uisin this apparent rate o inflation wid tak the adjustit gross for Snow White fae $1.746 billion at 2011 prices tae $1.819 billion at 2014 prices.
- ↑ Gabler 2006, pp. 277–278.
- ↑ "Film Registry Picks First 25 Movies". Los Angeles Times. Washington, D.C. 19 September 1989. Retrieved 22 Apryle 2020.
Freemit airtins[eedit | eedit soorce]
|Wikiquote haes quotations relatit tae: Snow White and the Seven Dwarfs (1937 film)|
- Inglis-leid films
- Snow White (franchise)
- 1937 animatit films
- 1937 films
- 1937 children's films
- 1937 fantasy films
- 1937 musical films
- 1930s fantasy adventure films
- 1930s color films
- 1930s American animatit films
- 1930s Inglis-leid films
- American children's animated adventure films
- American children's animated fantasy films
- American films
- American children's animated musical films
- American fantasy adventure films
- American romantic fantasy films
- Animatit feature films
- Animatit films about friendship
- Animatit romance films
- Articles containing video clips
- Films aboot princesses
- Films aboot royalty
- Films aboot shapeshifting
- Films aboot dwarfs
- Films awarded an Academy Honorary Award
- Films based on Snow White
- Films directit bi William Cottrell
- Films directit bi David Hand
- Films directit bi Wilfred Jackson
- Films directit bi Larry Morey
- Films directit bi Perce Pearce
- Films directit bi Ben Sharpsteen
- Films set in mining communities
- Films set in the Middle Ages
- Films produced bi Walt Disney
- Films scored bi Frank Churchill
- Films scored bi Leigh Harline
- Films scored bi Paul Smith (film an television composer)
- Poisoning in film
- Rotoscoped films
- United States National Film Registry films
- Walt Disney Animation Studios films
- Walt Disney Pictures films
- Films aboot witchcraft
- 1930s romantic fantasy films
- 1930s children's animated films
- Films adapted into comics
- Films adapted into plays
- Disney Princess films