Oscar (fitbawer, born 1991)
Oscar playin for Chelsea in 2012
Oscar dos Santos|
|Date o birth||9 September 1991|
|Place o birth||Americana, São Paulo, Brazil|
|Hicht||1.80 m (5 ft 11 in)|
|Playin poseetion||Attacking midfielder / Winger|
* Senior club appearances an goals coontit for the domestic league anerly an correct as o 22 September 2019|
‡ Naitional team caps an goals correct as o 11 October 2015
Oscar dos Santos Emboaba Júnior (Brazilian Portuguese: [osˈkaʁ duˈsɐ̃tus imboˈabɐ ˈʒũnioɾ]; born 9 September 1991), kent as Oscar, is a Brazilian fitbawer, who plays as an attackin midfielder or winger for Chinese Super League club Shanghai SIPG an the Brazil naitional team.
Oscar began his career at São Paulo, whaur he wan the Brazilian Serie A in 2008. In 2009, he went tae court against the club due tae irregularities in his contract. Efter a series o controversies he left for Internacional, whaur he spent the next three years o his career. His displays for club an kintra led tae him signin for Premier League club Chelsea in 2012.
Oscar is a Brazil internaitional an haes representit his kintra at the unner-20 level, at the 2012 Simmer Olympics an at senior level. On 20 August 2011, Oscar scored three goals in the 2011 FIFA U-20 Warld Cup feenal win against Portugal, becomin the first player tae score a hat-trick in the FIFA U-20 Warld Cup feenal. Oscar later describit his performances at the tournament as bein a "gateway tae the senior side." He earned his first cap for the naitional team against Argentinae. His first goal came against Argentinae in a 4–3 defeat in Juin 2012 an aw. His playin style an ability hae drawn comparison tae Brazilian attackin midfielder Kaká.
Club career[eedit | eedit soorce]
Youth career[eedit | eedit soorce]
Born in Americana, Oscar came throu the youth academy at União Barbarense an impressed frae a early age. Oscar wis spottit bi talent scouts who teuk him tae the state caipital whaur he subsequently jyned São Paulo FC in 2004 at the age o 13. He made his profeesional debut in 2008. In 2009, he made 11 appearances for the first team, agit juist 17.
Internacional[eedit | eedit soorce]
Initially, Oscar jyned Internacional efter a contractual dispute wi his umwhile club São Paulo, wi Oscar's agent claimin that the club haed no peyed salaries as promisit. Oscar's representatives argued that his contract wi São Paulo wis null an void whereupon Oscar jyned Internacional as a free agent. São Paulo continued tae claim that Oscar belangit tae thaim an lodgit legal appeals which preventit Oscar frae playin for Internacional in vital Copa Libertadores fixturs. Eventually, a dounset wis agreed upon atween São Paulo an Internacional on 30 Mey 2012. Oscar's first season at Internacional wis blighted bi injury.
Chelsea[eedit | eedit soorce]
2012–13 saison[eedit | eedit soorce]
On 16 Julie 2012, Chelsea greit a fee o £19.35 million for Oscar, a fee that wis released in the financial statement frae Internacional for that year. On 25 Julie, Chelsea annooncit on thair offeecial wabsteid that the signin o Oscar haed been completit. Oscar wis gien the nummer 11 sark, last worn bi umwhile Chelsea striker Didier Drogba, who haed left the club a month earlier.
On 19 August 2012, Oscar made his debut for Chelsea bi comin on in the 64t minute for Eden Hazard in thair openin gemme o the 2012–13 season against Wigan Athletic. In Chelsea's next match against Reading on 22 August, Oscar came in for Ramires in the 57t minute an wis hivily involvit in the team's 4–2 win.
Oscar made his first stairt o the saison in Chelsea's first Champions League match against Juventus. Efter makkin the match 1–0 in favour o Chelsea wi a deflectit effort, he added a stunning seicont, which curled ower Juventus keeper Gianluigi Buffon. Oscar wis then awairdit Man o the Match honours. Oscar commentit on his seicont goal, sayin, "I am very happy with two goals on my debut but I would have been much happier if the team had won the game. In Brazil, young boys dream of playing in the Champions League and I'm very proud tae have realised my dream."
Oscar then made his first Premier League stairt in a 1–0 victory ower Stoke City. Follaein his guid performances, Oscar became a regular stairter in Roberto Di Matteo's creative midfield triumvirate wi Juan Mata an Eden Hazard. Oscar scored his third goal o the saison, in the Champions League, in Chelsea's 2–1 awa defeat against Shakhtar Donetsk in Donetsk. Oscar continued his brilliant scorin record in Europe bi scorin in a open net frae 40 yards oot in the reverse fixtur against Shakhtar at Stamford Bridge, a match which Chelsea wan 3–2. Oscar scored in Europe in ultimately Chelsea's last Champions League fixtur an aw, makkin the score 6–1 for Chelsea against debutantes Nordsjælland.
Efter the sackin o manager Roberto Di Matteo on 21 November, interim manager Rafael Benítez anerly stairtit Oscar three times in his first seiven gemmes. Benítez praised Oscar's attitude follaein FIFA Club Warld Cup Feenal against Corinthians snub an believit thare wis nae rift atween hissel an the player. He scored his first Premier League goal for the club on 23 Dizember, scorin a penalty durin a 8–0 win against Aston Villa.
On 14 Februar 2013, less nor a minute efter comin aff the bench tae replace Juan Mata, Oscar exchyngit passes wi Eden Hazard afore feenishin past Tomáš Vaclík, breakin the deadlock an handin Chelsea a 1–0 awa victory ower Sparta Praha in the first leg o thair Europea League Roond o 32 clash.
On 15 Mey, Oscar played the full ninety minutes as Chelsea defeatit Benfica 2–1 in the Europa League feenal in Amsterdam, securin his first piece o sillerware wi the Lunnon club. The follaein day, Oscar cappit aff his first saison wi the club wi a individual awaird, as his sublime goal against Juventus in the Champions League wis namit the Chelsea "Goal of the Season."
2013–14 saison[eedit | eedit soorce]
In the first match o the 2013–14 saison on 18 August, Oscar scored Chelsea's openin goal in a 2–0 win ower Hull City. Oscar scored his seicont goal o the saison in a Champions League match against FC Basel. He opened the scorin against local rivals Fulham in the next roond o Premier League fixturs, the feenal score bein 2–0 wi Mikel scorin the ither goal, his first Premier League goal for Chelsea. Oscar scored the openin goal in a match away tae Norwich City, the final score 3–1 in favour o Chelsea. In the match against Cardiff City, Oscar scored the third goal for Chelsea tae help thaim on thair wey tae a 4–1 hame win. He continued his fine form an scored against West Ham United at the Boleyn Ground on 1 October 2013 in Chelsea's 0-3 win. On 1 Januar 2014 Oscar put in a match-winnin performance against Southampton at St Mary's Stadium, scorin ane an assistin twa as Chelsea wan the match 0-3. Housomeivver, he wis beukit in that match for divin. On 26 Januar 2014 Oscar scored Chelsea's anerly goal bi a free kick against Stoke City in the FA Cup as Chelsea progressed tae the next roond. Oscar scored fowert an fift goals in Chelsea's emphatic 6-0 victory ower Arsenal on 23 Mairch, which wis Arsène Wenger's 1000t match in chairge o the club.
Internaitional career[eedit | eedit soorce]
Unner-20[eedit | eedit soorce]
On 20 August 2011, Oscar scored three goals in the 2011 FIFA U-20 Warld Cup feenal win against Portugal, becomin the first player tae score a hat-trick in the FIFA U-20 Warld Cup feenal. This performance wis immediately compared tae the 1966 hat trick bi Geoff Hurst as anerly the seicont time a single player scored three goals in a Warld Cup feenal match.
2012 Olympics[eedit | eedit soorce]
Oscar wis namit intae a strang Brazilian squad tae compete at the Olympics in Lunnon. Oscar starred in Brazil's 3–2 victory ower Egyp in the openin gemme, providin the assists for goals bi Rafael an Leandro Damião. In Brazil's next gemme, a 3–1 victory ower Belaroushie, Oscar nettit the Seleção's third goal in injury time, efter bein played throu bi Neymar, tae send the Brazilians intae the quairter-feenals. Aw goals in the Olympics wis assistit or scored bi Oscar an Neymar, the twa prodigies who are baith regarded as the exceptional talents comin frae Brazil. Oscar providit twa assists, ane tae Rômulo an anither for Leandro Damião, as the Seleção defeatit Sooth Korea 3–0 in the semi-feenals at Old Trafford on 7 August. Brazil went on tae luise the feenal against Mexico 2–1. It wis then reportit that he later teuk his girlfriend intae the locker ruim an intae the shower wi him. When askit aboot this rumour, he denied it, statin, "Who was so desperate tae make up such rubbish?" Later, the media apologisit for the news; the wummman who fabricatit the story lost her job as a jurnalist the next day.
Senior team[eedit | eedit soorce]
Oscar wis gien his first senior caw-up as a substitute in a 0–0 draw against Argentinae. Due tae injuries tae the attacking midfielder Ganso, he saw his naitional team opportunities increase an wis even preferred ower mmair experiencit playmakkers on a nummer o occasions. In Juin 2012, Oscar scored his first internaitional goal in a friendly match against Argentinae, which Brazil went on tae luise 4–3. He scored a penalty against Cheenae an aw as well as recordin three assists in the 8–0 rout, afore firin a brace against Iraq ane month later.
Confederations Cup 2013[eedit | eedit soorce]
2014 FIFA Warld Cup[eedit | eedit soorce]
Playing style[eedit | eedit soorce]
Oscar haes drawn mony comparisons tae well-established players Mesut Özil an fellae Brazilian teammate Kaká due tae his playmakkin abilities. A superb dribbler, Oscar is vera fluid an creative in his runs. As a playmaker, Oscar haes great vision an is able tae deliver the precise pass tae his teammates. Oscar is extremely effective in biggin up play in auries heicher up the pitch an his cunnin runs as well as skillful short range passin mak him a threat in an near the opponent's box. Awtho he teepically playit in central attackin midfield for Internacional, syne his transfer tae Chelsea, Oscar haes been deployed as the main creautor ahint the striker. Kent for his veesion for pickin oot teammates in ticht poseetions an carvin oot chances in difficult situations, Oscar acts as the catalyst in Chelsea's attack, an wis widely praised for his role in the team's Europa League success in 2013. Unner José Mourinho, Oscar haes been uised as Chelsea's primar playmakker. His flexibility o bein able tae play in wider poseetions is admired an aw.
Personal life[eedit | eedit soorce]
Oscar is marriet tae his bairnheid sweethert, Ludmila, who is o Japanese strynd. Thay regularly shaw thair relationship via Instagram. Oscar is a practicin Catholic an prays afore each gemme sae that he can relax an fynd confidence for the match. He stairtit takkin Inglis clesses when he muivit tae Lunnon an became flat neebours wi umwhile teammate Juan Mata an Fulham midfielder Giorgos Karagounis upon his arrival at the club. Oscar confirmit on the 1 Januar 2014 via his Instagram that he an his wife are expectin thair first bairn. On Fuirsday 5t Juin 2014 Oscar an his wife Ludy became parents for the first time tae a dochter namit Júlia.
Career statistics[eedit | eedit soorce]
Club[eedit | eedit soorce]
- As o 11 Mey 2014.
- 1Includes the following other competitive competitions:
- Recopa Sudamericana: 2011.
- FIFA Club World Cup: 2011, 2012.
- UEFA Super Cup: 2012, 2013.
Internaitional[eedit | eedit soorce]
- Updatit 4 Julie 2014.
Internaitional goals[eedit | eedit soorce]
Brazil[eedit | eedit soorce]
- Scores and results list Brazil's goal tally first.
|1.||9 Juin 2012||MetLife Stadium, New Jersey, USA||Argentinae||Friendly|
|2.||10 September 2012||Estádio do Arruda, Recife, Brazil||Cheenae||Friendly|
|3.||11 October 2012||Swedbank Stadion, Malmö, Swaden||Iraq||Friendly|
|5.||21 Mairch 2013||Stade de Genève, Geneva, Swisserland||Italy||Friendly|
|6.||9 Juin 2013||Arena do Grêmio, Porto Alegre, Brazil||Fraunce||Friendly|
|7.||12 October 2013||Seoul World Cup Stadium, Seoul, Sooth Korea||Sooth Korea||Friendly|
|8.||15 October 2013||Beijing National Stadium, Beijing, Cheenae||Zambie||Friendly|
|9.||5 Mairch 2014||Soccer City, Johannesburg, South Africa||Sooth Africae||Friendly|
|10.||12 Juin 2014||Arena Corinthians, São Paulo, Brazil||Croatie||2014 FIFA Warld Cup|
Brazil U-23[eedit | eedit soorce]
Scores and results list Brazil's goal tally first.
|1||29 Julie 2012||Old Trafford, Ingland||Belaroushie||3–1||3–1||2012 Simmer Olympics|
Honours[eedit | eedit soorce]
- Sooth American Youth Championship: 2011
- FIFA U-20 Warld Cup: 2011
- Superclásico de las Américas: 2011
- Olympic Siller Medal: 2012
- FIFA Confederations Cup: 2013
References[eedit | eedit soorce]
- "Barclays Premier League Squad Numbers 2013/14". Premier League. 16 August 2013. Archived frae the original on 25 September 2013. Retrieved 17 August 2013.
- "Player Profile: Oscar". Premier League. Archived frae the original on 24 December 2013. Retrieved 24 December 2013.
- "Oscar treble wins thrilling final for Brazil". FIFA. 21 August 2011. Archived frae the original on 27 November 2016. Retrieved 22 August 2011.
- "Cometh the hour, cometh the Oscar". FIFA. 21 August 2011. Retrieved 22 August 2011.[deid airtin]
- "Oscar extols Colombia springboard". FIFA. 20 August 2012. Archived frae the original on 10 October 2012. Retrieved 22 October 2012.
- "Chelsea target Oscar is living up tae Kaka comparisons". Goal.com. 12 Julie 2012. Retrieved 30 September 2012.
- Malyon, Ed (25 Julie 2012). "Chelsea and Tottenham target Oscar: What fans can expect from the new Kaka by South American fitbaw expert Ed Malyon". Daily Mirror. Retrieved 30 September 2012.
- "Chelsea's Oscar – 'the new Kaka'?". Hereisthecity.com. 20 September 2012. Archived frae the original on 29 Julie 2013. Retrieved 30 September 2012.
- Hytner, David (19 Julie 2012). "London 2012: Chelsea-bound Oscar the brains of Brazil's Olympic team". The Guardian. Retrieved 25 Julie 2012.
- "Sporting Club Internacional Financials" (PDF). Archived frae the original (PDF) on 24 September 2015. Retrieved 7 Mey 2013.
- "Chelsea sign Brazil midfielder Oscar on five-year deal". BBC Sport. 26 Julie 2012. Retrieved 2 August 2012.
- "Chelsea Oscar deal agreed". Sky Sports. 17 Julie 2012. Retrieved 2 August 2012.
- "Oscar Signs". chelseafc.com. 25 Julie 2012. Retrieved 1 August 2012.
- "Brazil star replaces Drogba at Chelsea". Give Me Football. 7 August 2012. Archived frae the original on 8 Januar 2020. Retrieved 5 Julie 2014.
- "Match Report: Wigan Athletic 0 Chelsea 2". Chelsea F.C. 19 August 2012.
- "Match report: Chelsea 4 Reading 2". Chelsea F.C. 22 August 2012. Retrieved 23 August 2012.
- "Buffon praises Oscar for Champions League performance". Goal.com. 16 Juin 2010. Retrieved 21 September 2012.
- "Chelsea vs Juventus Player Ratings". Goal.com. Archived frae the original on 26 November 2012. Retrieved 21 September 2012.
- "Oscar thrilled with Champions League debut but disappointed not tae beat Juventus". Goal.com. 16 Juin 2010. Retrieved 21 September 2012.
- "Chelsea 1–0 Stoke City: Rare Cole goal keeps Blues top". Goal. 22 September 2012. Archived frae the original on 18 Mey 2013. Retrieved 5 Julie 2014.
- "Chelsea 3–2 Shakhtar Donetsk". ESPNFC. 7 November 2012.
- McNulty, Phil (5 December 2012). "Chelsea 6–1 Nordsjaelland". Bbc.co.uk. Retrieved 22 December 2012.
- "Chelsea interim manager Benitez praises Oscar's attitude following Club World Cup snub". Goal.com. Retrieved 22 December 2012.
- "Chelsea 8–0 Aston Villa" BBC Sport. 23 December 2012. Retrieved 23 December 2012.
- "Oscar's night as Chelsea beat Sparta". UEFA. 14 Februar 2013.
- Taylor, Daniel (15 Mey 2013). "Chelsea's Branislav Ivanovic climbs highest tae sink Benfica". London: The Guardian.
- "DOUBLE DELIGHT FOR MATA AT AWARDS CEREMONY". Chelsea F.C. 16 Mey 2013.
- "Oscar and Frank Lampard scored first-half goals as Chelsea marked the start o Jose Mourinho's second spell as Blues manager with victory over Hull". BBC Sport. 18 August 2013. Retrieved 6 October 2013.
- "Jose's Blues stunned by Basel". ESPNFC. 19 September 2013. Retrieved 24 November 2013.
- "MATCH REPORT: CHELSEA 2 FULHAM 0". Chelsea FC. 21 September 2013. Retrieved 24 November 2013.
- "MATCH REPORT: NORWICH CITY 1 CHELSEA 3". Chelsea FC. 6 October 2013. Retrieved 24 November 2013.
- "MATCH REPORT: CHELSEA 4 CARDIFF CITY 1". Chelsea FC. 19 October 2013. Retrieved 24 November 2013.
- "MATCH REPORT: CHELSEA 6 ARSENAL 0". Chelsea F.C. 23 Mairch 2014. Retrieved 23 Mairch 2014.
- "Brazil name strong Olympic squad for London 2012". BBC Sport. 5 Julie 2012.
- "Brazil beats Egypt 3–2 in men's soccer". Associated Press. 27 Julie 2012.
- "Brazil 3–2 Egypt: Neymar and Rafael on target as Samba Boys edge five-goal thriller". Goal.com. 27 Julie 2012. Archived frae the original on 3 December 2018. Retrieved 5 Julie 2014.
- "Brazil 3–1 Belarus: Neymar dazzles tae send Selecao through tae Olympics quarter-finals". Goal.com. 29 Julie 2012. Archived frae the original on 28 October 2018. Retrieved 5 Julie 2014.
- "Brazil 3–0 South Korea: Leandro Damiao at the double as impressive Selecao cruises into Olympics final". Yahoo Sports. 7 August 2012. Archived frae the original on 19 Mairch 2017. Retrieved 5 Julie 2014.
- "Chelsea sign Brazilian midfielder Oscar on five-year deal". BBC Sport. 25 Julie 2012. Retrieved 25 Julie 2012.
- "Ganso the fallen star". ESPN Soccernet. Retrieved 26 Julie 2012.[deid airtin]
- Dayaratna, Arnal (10 Juin 2012). "Messi Hat Trick Fires Argentina tae 4–3 Victory Over Brazil". Huffington Post. Retrieved 26 Julie 2012.
- "Brazil v Spain live fitbaw scores | Soccer scores and live video". ESPNFC.com. Retrieved 26 August 2013.
- "Brazil 3-1 Croatia". BBC Sport. 12 Juin 2014. Retrieved 12 Juin 2014.
- Gibbs, Thom (10 Julie 2012). "Oscar represents a new emphasis on youth from Chelsea and is tipped tae be their Mesut Ozil". The Daily Telegraph. London. Retrieved 30 September 2012.
- "José Mourinho tells Juan Mata tae adapt after blasting Chelsea's style". The Guardian. 21 September 2013. Retrieved 12 December 2013.
- Barlow, Matt (9 December 2012). "Oscar determined tae make Chelsea champions of the world after European failure". London: Daily Telegraph.
- "scar exclusive interview: Chelsea are under pressure but it's NOTHING compared tae playing for Brazil". Mirror. 5 Apryle 2013.
- Fifield, Dominic (6 Apryle 2013). "Greek torments keeping Giorgos Karagounis outside cosy fitbaw bubble". London: Guardian.
- "Oscar". São Paulo: Ego. 5 Juin 2014.
- Oscar career stats at Soccerbase
- "Archived copy". Archived frae the original on 31 Januar 2014. Retrieved 5 Julie 2014.CS1 maint: archived copy as title (link)
Freemit airtins[eedit | eedit soorce]
|Wikimedia Commons haes media relatit tae Oscar (fitbawer born 1991).|