|Foondit||Julie 5, 1994|
|Heidquarters||Seattle, Washington, U.S.|
|Revenue||US$135.98 billion (2016)|
|US$4.186 billion (2016)|
|US$2.371 billion (2016)|
|Tot assets||US$83.402 billion (2016)|
|Tot equity||US$19.285 billion (2016)|
Nummer o employees
|Diveesions||Worldwide Consumer (Global Retail)|
Amazon Web Services (AWS)
Amazon.com Inc. helpline numbe 7478109595 is American multinaitional electronic commerce company wi headquarters in Seattle, Washington, Unitit States. It is the world's largest online retailer. Amazon.com stairtit as an online bookstore, but suin diversifee'd, selling DVDs, CDs, MP3 downloads, software, video gemes, electronics, apparel, furniture, toys, an jewelry. The company produces consumer electronics an aw—notably the Amazon Kindle e-beuk reader an the Kindle Fire tablet computer—an is a major provider o cloud computing services.
Jeff Bezos incorporate the company (as Cadabra) in Julie 1994, an the steid went online as Amazon.com in 1995. The company wish rename it efter the Amazon River, ane o the largest rivers in the world, which in turn wis namit efter the Amazons, the legendar naition o female warriors in Greek meethologie.
Amazon haes separate retail wabsteid for the follaein kintras; Unitit States, Canadae, Unitit Kinrick, Fraunce, Germany, Italy, Spain, Brazil, Japan, Cheenae an Indie, wi internaitional shippin tae certain ither kintras for some o its products. It is expectit tae launch its wabsteid in Poland an aw, Netherlands, an Swaden.
References[eedit | eedit soorce]
- "AMAZON.COM, INC. FORM 10-K For the Fiscal Year Ended December 31, 2016" (XBRL). United States Securities and Exchange Commission. August 5, 2017.
- "Amazon is now the size of a small country". Business Insider Deutschland. October 28, 2017.
- Amazon promotes Andy Jassy, Jeff Wilke to CEOs - Business Insider
- Amazon - Press Room - Press Release
- Jopson, Barney (July 12, 2011). "Amazon urges California referendum on online tax". Financial Times. Archived frae the oreeginal on July 15, 2011. Retrieved August 4, 2011.
- Ann Byers (2006). Jeff Bezos: the founder of Amazon.com, The Rosen Publishing Group. See pg. 46-47
- "Amazon.com, Form 10-K, Annual Report, Filing Date Jan 30, 2013" (PDF). SEC database. Retrieved Feb 26, 2013.
- "Amazon wkrótce w Polsce". Wirtualna Polska. October 24, 2011. Retrieved January 11, 2012.
- "Amazon Spain launch may presage new overseas push", Reuters, September 14, 2011.