Jump to navigation Jump to search
|Februar||Days in Mairch||Aprile|
|1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31|
The 24t o Mairch is the 83t day o the year (84t in lowp years) in the Gregorian Calendar, wi 282 days ti come.
Events[eedit | eedit soorce]
- 1603 - James VI o Scotland acomes Keeng o Ingland an Ireland as James I.
- 1707 - The Act o Union atween Scotland an Ingland an Wales is signed.
- 1902 - New Zealand adopts its current banner.
- 1944 - Warld War II: German troops murther 335 Italian civilians in Roum.
- 1976 - A military junta takes pouer in Argentinae.
- 1989 - The Exxon Valdez tanker runs aground off Prince William Sound in the Sooth o Alaska, causin a big oil spill.
- 1998 - A cyclone in Bangladesh kills around 250 fowk.
- 1999 - A fire in the Mont Blanc tunnel kills 39 fowk.
- 2002 - Denzel Washington wins the Academy Awaird for Best Actor an Halle Berry wins the Academy Awaird for Best Actress - the first time that twa African Americans win the main awairds at the same time.
- 2008 - Bhutan haulds its first elections.
- 2015 - The co-pilot o Germanwings Flicht 9525 deliberately crashes the plane in the sooth o Fraunce en-route frae Barcelona tae Düsseldorf, killin aw 150 fowk on baird.
- 2016 - Voters in New Zealand decide tae keep the current banner in a referendum.
Births[eedit | eedit soorce]
- 1494 - Georgius Agricola, German scientist (d. 1555)
- 1733 - Joseph Priestley, Inglis theologian, chemist an philosopher (d. 1804)
- 1874 - Luigi Einaudi, Italian statesman (d. 1961)
- 1874 - Harry Houdini, Hungarian-American magician an actor (d. 1926)
- 1884 - Peter Debye, Dutch-American pheesicist (d. 1966)
- 1893 - Walter Baade, German astronomer (d. 1960)
- 1911 - Joseph Barbera, American animator, director an producer (d. 2006)
- 1921 - Vasily Smyslov, Roushie chess player (d. 2010)
- 1926 - Dario Fo, Italian writer an playwricht (d. 2016)
- 1930 - Steve McQueen, American actor (d. 1980)
- 1935 - Mary Berry, Inglis cookery writer an presenter
- 1947 - Archie Gemmill, Scots fitbawer
- 1957 - Michael Weir, Scots politeecian
- 1960 - Nena, German sangster
- 1961 - Yanis Varoufakis, Greek economist an politeecian
- 1970 - Lara Flynn Boyle, American actress
- 1973 - Jim Parsons, American actor
- 1974 - Alyson Hannigan, American actress
- 1977 - Jessica Chastain, American actress
- 1986 - Nathalia Dill, Brazilian actress
- 1987 - Ramires, Brazilian fitbawer
Daiths[eedit | eedit soorce]
- 1455 - Pape Nicholas V (b. 1397)
- 1603 - Queen Elizabeth I o Ingland (b. 1533)
- 1844 - Bertel Thorvaldsen, Dens sculptor (b. 1770)
- 1882 - Henry Wadsworth Longfellow, American poet (b. 1807)
- 1905 - Jules Verne, French writer (b. 1828)
- 1946 - Alexander Alekhine, Roushie chess player (b. 1892)
- 1953 - Mary o Teck (b. 1867)
- 2008 - Richard Widmark, American actor (b. 1914)
- 2012 - Jocky Wilson, Scots darts player (b. 1950)
- 2016 - Johan Cruyff, Dutch fitbawer (b. 1947)
- 2016 - Garry Shandling, American actor an comedian (b. 1949)
Halidays[eedit | eedit soorce]
- Warld Tuberculosis Day
- Day o Remembrance for Truth an Justice (Argentinae)
- Auld Ne'er's Even unner the Julian calendar (until 1599 in Scotland, until 1752 in the rest o the Breetish Empire)
|Wikimedia Commons haes media relatit tae 24 March.|
|This airticle is a stub. Ye can help Wikipaedia bi expandin it.|