|Sub-region||Åland Kintraside sub-region|
|• Tot||752.63 km2 (290.59 sq mi)|
|• Laund||107.69 km2 (41.58 sq mi)|
|• Watter||644.94 km2 (249.01 sq mi)|
|Aurie rank||162nt lairgest in Finland|
|• Rank||324t lairgest in Finland|
|• Density||0/km2 (0/sq mi)|
|Population bi native leid|
|• Swadish||90% (official)|
|Population bi age|
|• 0 tae 14||16.3%|
|• 15 tae 64||63.6%|
|• 65 or older||20.1%|
|Time zone||EET (UTC+2)|
|• Summer (DST)||EEST (UTC+3)|
|Municipal tax rate||18%|
Eckerö is a municipality o Åland, an autonomous territory unner Finnish sovereignty. The municipality haes a population o 961 (31 August 2013) an covers an aurie o 752.63 square kilometres (290.59 sq mi) o which 644.94 km2 (249.01 sq mi) is watter. The population densitie is [convert: invalid nummer].
The municipality is unilingually Swadish an 90% o the population are Swadish speakers. It is the wastmaist municipality o Åland an Finland. The company Eckerö Linjen operates a ferry connection atween Berghamn in Storby, Eckerö an Grisslehamn on Väddö, Norrtälje in Swaden.
The municipality haes previously been kent as Ekkerö in Finnish documents an aw, but is the day referred tae as "Eckerö" in Finnish an aw.
Eckerö's most famous building is the Post and Customs house. It is the largest and most impressive building that has been erected to aid the postal services between Stockholm and St. Petersburg. The building was built during the Russian times in 1828 and architect C.L Engel made the construction plans.
References[eedit | eedit soorce]
- "Area by municipality as of 1 Januar 2011" (PDF) (in Finnish and Swedish). Land Survey of Finland. Retrieved 9 Mairch 2011.
- "VÄESTÖTIETOJÄRJESTELMÄ REKISTERITILANNE 31.8.2013" (in Finnish and Swedish). Population Register Center of Finland. Retrieved 15 September 2013.
- "Population according to language and the number of foreigners and land area km2 by area as of 31 Dizember 2008". Statistics Finland's PX-Web databases. Statistics Finland. Retrieved 29 Mairch 2009.
- "Population according to age and gender by area as of 31 Dizember 2008". Statistics Finland's PX-Web databases. Statistics Finland. Retrieved 28 Apryle 2009.
- "List of municipal and parish tax rates in 2011". Tax Administration of Finland. 29 November 2010. Retrieved 13 Mairch 2011.
- 707–708 (Pieni Tietosanakirja / I. A – Isonzo)
- http://visitaland.com/postvagen/en/eckero/ Eckerö Post and Customs house
Freemit airtins[eedit | eedit soorce]
Media relatit tae Eckerö at Wikimedie Commons
- Eckerö Municipality's offeecial wabsteid
- Eckerö travel guide frae Wikivoyage
- Eckerö Post an Customs hoose