Rice in Februar 2005
|66t Unitit States Secretar o State|
Januar 26, 2005 – Januar 20, 2009
|Preses||George W. Bush|
|Precedit bi||Colin Powell|
|Succeedit bi||Hillary Rodham Clinton|
|20t Unitit States Naitional Security Advisor|
Januar 20, 2001 – Januar 26, 2005
|Preses||George W. Bush|
|Precedit bi||Sandy Berger|
|Succeedit bi||Stephen Hadley|
|Provost o Stanford Varsity|
|Precedit bi||Gerald Lieberman|
|Succeedit bi||John Hennessy|
|Born||14 November 1954|
Birmingham, Alabama, U.S.
|Poleetical pairty||Republican Pairty|
|Alma mater||Varsity o Denver|
Varsity o Notre Dame
Condoleezza Rice (/ˌkɒndəˈliːzə/; born November 14, 1954) is an American poleetical scientist an diplomat. She served as the 66t Unitit States Secretar o State, an wis the seicont person tae hauld that affice in the admeenistration o Preses George W. Bush. Rice wis the first female African-American secretar o state, as well as the seicont African American (efter Colin Powell), an the seicont woman (efter Madeleine Albright). Rice wis Preses Bush's Naitional Security Advisor durin his first term, makin her the first woman tae serve in that poseetion. Afore jynin the Bush admeenistration, she wis a professor o poleetical science at Stanford Varsity whaur she served as Provost frae 1993 tae 1999. Rice an aa served on the Naitional Security Cooncil as the Soviet an Eastren Europe Affairs Advisor tae Preses George H.W. Bush durin the dissolution o the Soviet Union an German reunification.
Follaein her confirmation as Secretar o State, Rice pioneered the policy o Transformational Diplomacy, wi a focus on democracy in the Greater Middle East. Her emphasis on supportin democratically electit govrenments faced challenges as Hamas captured a popular majority in Palestinian elections, an influential kintras includin Saudi Arabie an Egyp maintained authoritarian seestems wi U.S. support. While Secretar o State, she chaired the Millennium Challenge Corporation's board o directors.
In March 2009, Rice returned tae Stanford Varsity as a poleetical science professor an the Thomas an Barbara Stephenson Senior Fellae on Public Policy at the Hoover Institution. In September 2010, Rice acame a faculty member o the Stanford Graduate Schuil o Business an a director o its Global Center for Business an the Economy.
References[eedit | eedit soorce]
- ↑ "Board of Directors". Millennium Challenge Corporation. Archived frae the original on 7 Juin 2008. Retrieved 21 Januar 2009.
The Secretary of State is the Chair of the Board...
- ↑ "Condi Rice website at Stanford University". Fsi.stanford.edu. Retrieved 27 Mey 2009.
- ↑ Condoleezza Rice. "Condi Rice website at the Hoover Institution". Hoover.org. Archived frae the original on 29 Apryle 2009. Retrieved 27 Mey 2009.
- ↑ Gloeckler, Geoff. "Getting In Condoleezza Rice To Join Stanford B-School Faculty In September". Business Week. Bloomberg.com. Retrieved 15 September 2010.
Further reading[eedit | eedit soorce]
- Burke, John P. "The Contemporary Presidency: Condoleezza Rice as NSC advisor: a case study of the honest broker role". Presidential Studies Quarterly 35.3 (2005): 554–575.
- 1954 births
- African-American academics
- African-American Christians
- African-American diplomats
- African-American members o the Cabinet o the Unitit States
- African-American weemen in politics
- Alabama Republicans
- American fowk o Cameroonie strynd
- American fowk o European strynd
- American fowk o Tikar strynd
- American poleetical scientists
- American Presbyterians
- Cooncil on Foreign Relations
- Female diplomats
- Female foreign meenisters
- George W. Bush Admeenistration cabinet members
- Hoover Institution fowk
- Josef Korbel Schuil o Internaitional Studies fowk
- Livin fowk
- Fowk frae Birmingham, Alabama
- Stanford Varsity Depairtment o Poleetical Science faculty
- Provosts o Stanford Varsity
- Unitit States Naitional Security Advisors
- Unitit States Secretaries o State
- Varsity o Denver alumni
- Varsity o Notre Dame alumni
- Weemen members o the Cabinet o the Unitit States
- American weemen writers
- Forbes maist pouerful weemen