New Sooth Wales
Map o the Sydney metropolitan aurie
|Population||5,005,400 (2016) (1st)|
|• Density||400/km2 (1,000/sq mi) (2015)|
|Established||26 Januar 1788|
|Aurie||12,367.7 km2 (4,775.2 sq mi)(GCCSA)|
|Time zone||AEST (UTC+10)|
|• Simmer (DST)||AEDT (UTC+11)|
|State electorate(s)||various (49)|
|Federal Diveesion(s)||various (24)|
Sydney is the lairgest an maist populous ceety in Australie an the state caipital o New Sooth Wales. Sydney is locatit on Australie's sooth-east coast o the Tasman Sea. Inhabitants o Sydney are cried Sydneysiders, comprisin a cosmopolitan an internaitional population o fowk frae numerous places aroond the warld.
The steid o the first Breetish colony in Australie, Sydney wis established in 1788 at Sydney Cove bi Arthur Phillip, commodore o the First Fleet as a penal colony. The ceety is built on hills surroondin Port Jackson which is commonly kent as Sydney Harbour, whaur the iconic Sydney Opera Hoose an the Harbour Bridge featur prominently. The hinterland o the metropolitan aurie is surroondit bi naitional pairks, an the coastal regions feature mony bays, rivers, inlets an beaches includin the famous Bondi Beach. Athin the ceety are mony notable pairks, includin Hyde Park an the Royal Botanic Gardens.
References[eedit | eedit soorce]
- "3218.0 – Regional Population Growth, Australia, 2014–15:ESTIMATED RESIDENT POPULATION – Greater Capital City Statistical Areas (GCCSAs)". Australian Bureau of Statistics. Australian Bureau of Statistics. Retrieved 30 March 2017. Estimated resident population, 30 June 2016.
- "3218.0 – Regional Population Growth, Australia, 2014–15: New South Wales: Population Density". Australian Bureau of Statistics. 30 March 2016. Retrieved 31 March 2016.
- "Greater Sydney: Basic Community Profile" (xls). 2011 Census Community Profiles. Australian Bureau of Statistics. 28 March 2013. Retrieved 9 April 2014.
- "Sydney (Observatory Hill)". Climate statistics for Australian locations. Bureau of Meteorology. Retrieved 15 December 2016.
- "Sydney". Geographical Names Register (GNR) of NSW. Geografical Names Buird o New Sooth Wales. Retrieved 28 February 2015.
|Wikimedia Commons haes media relatit tae Sydney.|
|This Antipodes-relatit airticle is a stub. Ye can help Wikipaedia bi expandin it.|
|This ceity-relatit airticle is a stub. Ye can help Wikipaedia bi expandin it.|