|강남구 · 江南區|
Location o Gangnam-gu in Seoul
|• Total||39.55 km2 (15.27 sq mi)|
|• Density||13,000/km2 (35,000/sq mi)|
|Time zone||UTC+9 (Korea Staundart Time)|
|Website||Gangnam-gu official website|
Gangnam-gu (강남구; 江南區, Scots: Gangnam Destrict) is ane o the 25 gu (local govrenment destricts) which mak up the ceety o Seoul, Sooth Korea. Gangnam (강남; 江南) is leeterally "Sooth o the (Han) River". As o the 2010 census, Gangnam Destrict haed a population o 527,641, makkin it the 4t maist populatit destrict in Seoul. Gangnam Destrict is the third lairgest destrict in Seoul wi an aurie o 39.5 km2.
Admeenistration[eedit | eedit soorce]
Gangnam is ane o three gu that mak up the Greater Gangnam Aurie alang wi neebourin Seocho-gu an Songpa-gu. Combined, thir three gu cover approximately 120 km2 laund an haed a population o 1,567,881 as o 2010, makkin up 20% o the aurie an 15% o the population o Seoul.
The Gangnam Destrict office haes designatit twa smoke-free zones athin the destrict. The section o Gangnam Boulevard atween exit No.2 o Gangnam Station o Seoul Subway Line 2 an exit No.5 o Sinnonhyeon Station o Line 9. The seicont bein the 836-metre (914-yard) section o sidewalk alang Yeongdong Boulevard frae exit No.5 o Samseong Station on Line 2, ootside COEX Convention & Exhibition Center an ASEM Tower o the COEX complex.
Diveesions[eedit | eedit soorce]
Gangnam is componed o 22 dong (neebourheids)
- Daechi 1
- Daechi 2
- Daechi 4
- Dogok 1
- Dogok 2
- Gaepo 1
- Gaepo 2
- Gaepo 4
- Irwon 1
- Irwon 2
- Irwon bon
- Nonhyeon 1
- Nonhyeon 2
- Samseong 1
- Samseong 2
- Yeoksam 1
- Yeoksam 2
Economy[eedit | eedit soorce]
Boith the Greater Gangnam area and Gangnam itself are widely admired for its lively life and concentrated wealth and high standard of living, which has been compared to other cities such as as Beverly Hills, California. The most significant indicator is its extremely expensive real estate. Seoul as a whole is already known for its expensive house prices. For example 2011, an average apartment costs approximately US$5,500 per m2, but the average price in Gangnam is almost twice as high, roughly US$10,000 per m2, which is 3.5 times the nationwide average. As for land value, a mere 40 km2 land of Gangnam district rivals the entire land value o the city of Busan, the second largest city in Sooth Korea. Combined with the neighboring districts of Seocho and Songpa, Greater Gangnam Aurie account for almost 10% o land value of the entire country .
While Seoul's tradeetional business centres sic as Jung-gu, Jongno-gu, Yongsan-gu an Yeongdeungpo-gu still maintain thair leadin roles, Gangnam an its neebourin destricts hae fast acome the new core athort aw auries o business ower the last few decades. KOSPI 200 companies based in Gangnam destrict include KEPCO, GS Group, Hyundai Department Store Group, HITEJinro, Hansol, Hankook Tire, GLOVIS an Korea Zinc Corporation. Besides, POSCO operates POSCO Center in Teheran Valley an aw, an KT&G operates Kosmo Tower. ither notable companies based in Gangnam include Dongbu Fire Insurance, Young Poong Group, T'way Airlines an Hankook P&G. Gangnam is hame tae mony IT an ither internet-relatit companies includin NC Soft an Pandora TV, an is ane o strang hubs o the kintra's financial an bankin sectors an aw. Mony internaitional companies operate key offices in Gangnam an aw, includin Google, IBM, Toyota, an AMI. Major entertainment companies lik SM Entertainment an JYP Entertainment are based in Gangnam an aw. Residential auries in Gangnam are kent tae be hame tae a lairge nummer o electit offeecials an celebrities.
Economic development[eedit | eedit soorce]
Till the early 1980s Gangnam an its neighboring area were the least developed urban district in in Seoul, but significant development over the last 30 years has earned Gangnam a reputation of being the most affluent, dynamic, an influential areas of Seoul and of South Korea as a whole.
Attractions[eedit | eedit soorce]
Several popular shoppin an entertainment auries are locatit in Gangnam Destrict, includin Apgujeong, the COEX Mall an the aurie aroond Gangnam Station, Garosugil, an Cheongdam-dong. The important business destrict aroond Teheranno (Tehran Street) runs east-wast frae Gangnam Station tae Samseong Station an the COEX Convention & Exhibition Center-Korean World Trade Center complex.
- Gangnam Station
- Seolleung and Jeongneung tombs
- Kimchi Field Museum
- Trade Tower
- COEX Mall
- COEX Aquarium
- Kukkiwon (Warld Taekwondo Heidquairters)
- Korea City Air Terminal
- Simone Handbag Museum
- Bongeun Temple, close tae COEX Mall
- Dosan Park
- Metasequoia Road
- Nonhyun Furniture Road
- Yangjae Stream
Transportation[eedit | eedit soorce]
Gangnam Destrict is servit bi Seoul Subway Line 2, Seoul Subway Line 3, Seoul Subway Line 7, Seoul Subway Line 9, Bundang Line an the Sin Bundang Line.
Railroad[eedit | eedit soorce]
- (Seongdong-gu) ← Apgujeongrodeo – Gangnam-gu Office – Seonjeongreung – Seolleung — Hanti — Dogok — Guryong — Gaepo-dong — Daemosan — Suseo → (Songpa-gu)
- Seoul Subway Line 2 Euljiro Circle Line
- (Gwangjin-gu) ← Cheongdam — Gangnam-gu Office — Hak-dong — Nonhyeon → (Seocho-gu)
- (Seocho-gu) ← Sinnonhyeon
Festival[eedit | eedit soorce]
Thare are several festivals held in Gangnam Destrict.
- Internaitional Peace Marathon Festival in October
- Gangnam Fashion Festival in October
- Sports Festival for residents in Gangnam Distinct in Mey
- Daemosan Festival
Popular cultur[eedit | eedit soorce]
- Several subway stations in Gangnam an nearbi auries wur uised as filmin locations for the 2012 Hollywood film The Bourne Legacy, the fowert instawment in the Bourne film series.
- The 2012 K-pop sang "Gangnam Style" bi Sooth Korean entertainer PSY wis inspired bi an shot in the Gangnam Destrict. Efter the release o the muisic video, an its popularity, internaitional awareness o the destrict increased. Gangnam's prosperity an its purportit trendiness are the topics o the sang. In the muisic video, PSY can be seen dancin on tap o the Asem biggin wi the Trade Tower in backgrund. The twa biggins are pairt o World Trade Center Seoul (WTC Seoul), kent as COEX an aw.
References[eedit | eedit soorce]
- ↑ a b Korean Statistical Information Service (Korean) > Population and Household > Census Result (2010) > Population by Administrative district, Sex and Age / Alien by Administrative district and Sex Archived 2013-08-26 at the Wayback Machine, Retrieved 2010-06-02.
- ↑ Kwon, Sang-soo (12 September 2012). "City designates area by COEX as smoke-free". Joongang Daily. Retrieved 5 October 2012.
- ↑ Cha, Frances (17 August 2012). "Interview: PSY on 'Gangnam Style,' posers and that hysterical little boy". CNN. Retrieved 22 September 2012.
I've heard it said that Gangnam is the Beverly Hills of Korea. But I would say that Gangnam is the capital of Seoul, which, of course, is the capital of Korea.
- ↑ "강남아파트 1채 팔면 보성군에서 25채 산다 (in Korean)". inews24. 23 Mairch 2011. Retrieved 5 September 2012.
- ↑ "서울시 강남구 땅값, 부산시 전체와 비슷". Chosun Ilbo. Julie 2011. Retrieved 28 Juin 2012.
- ↑ "Gangnam has 'Style' and so much more". Korea JoongAng Daily. Retrieved 5 December 2012.
- ↑ 
- ↑ "'Bourne Legacy' Puts Seoul on Hollywood Radar". Chosun Ilbo. 28 Juin 2012. Retrieved 28 Juin 2012.
- ↑ "'Gangnam Style' Goes Viral". 5 September 2012. Archived frae the original on 9 December 2012. Retrieved 5 September 2012.
- ↑ "There is no gangnam district in Gangnam style music video". MK News. 12 September 2012. Archived frae the original on 19 December 2012. Retrieved 5 October 2012.
Freemit airtins[eedit | eedit soorce]
- Gangnam-gu wabsteid Archived 2014-09-06 at the Wayback Machine
- Gangnam-gu > Tourism / Culture > Maps (Gangnam-gu maps) Archived 2009-03-01 at the Wayback Machine
- (in Korean) Map, status quo an oreegin o dong names o Ganganam-gu Archived 2009-03-01 at the Wayback Machine
- "Tour The Ritzy Seoul District That Inspired Viral Hit 'Gangnam Style'", photoessay at BusinessInsider.com, 20 September 2012