|• Revised Romanisation||Cheongdam-dong|
|• Total||2.33 km2 (0.90 sq mi)|
|• Density||14705/km2 (38,090/sq mi)|
Cheongdam-dong is a waird o Gangnam-gu in Seoul, Sooth Korea. It is referred tae as "Fashion an Airt Street" o Gangnam, "Rodeo Street" (a reference tae Rodeo Drive in Beverly Hills, Californie) or "Yuppie Street" wi a clientele o profeesionals in their 30's.
Characteristics[eedit | eedit soorce]
This aurie wis oreeginally namit Chungsutgol for a clean pond that existit here durin the Joseon Dynasty. It wis unnerdevelopit up till 10 years ago, durin which time, galleries muivit tae this aurie an formit the existin gallery street. It is nou kent as an upscale residential aurie, especially for Korean celebrities such as actors an K-pop airtists. The aurie haes shops o importit foreign buists, local fashion designers, an galleries near the upscale Galleria Department Store in Apgujeong-dong towards Cheongdam Pairk.
The major characteristics o the population o this aurie include experience livin abroad, financial affluence, an a tendency tae enjoy paintins an airt products. Mony childer o rich parents studiet abroad durin their 20's. They returned tae Korea an began wirk as heich wage earnin profeesionals. They migratit tae Cheongdam-dong acause o the galleries an first class fashion shops. The foreign buists, modren galleries, fusion restaurants, an exotic cafes seemit tae satisfee their cultural needs. Housomeivver, Cheongdam-dong is creeticisit for its heich prices an aw for clothes an coffee which can be 3 or 4 times as hintle as in ither places. This region haes creatit an inner circle for the upper class that is separatit frae ootside.
In popular cultur[eedit | eedit soorce]
In Dizember 2012, the aurie wis the settin for SBS weekend drama series, Cheongdam-dong Alice. It starns Moon Geun-young, Park Si-hoo, So Yi-hyun an Kim Ji-seok, an is based on the novel, Cheongdamdong Oduri.
See an aw[eedit | eedit soorce]
References[eedit | eedit soorce]
- "청담동 (Cheongdam-dong 淸潭洞)" (in Korean). Doosan encyclopedia. Retrieved 14 Apryle 2008. Cite has empty unkent parameter:
- "The origin of the names: Samseong-dong" (in Korean). Gangnam-gu official site. Archived frae the original on 11 Februar 2012. Retrieved 14 Apryle 2008. Cite has empty unkent parameter:
- Lee, Rachel (29 Juin 2012). "Vera Wang opens 1st Asia flagship in Seoul". Korea Times. Retrieved 16 December 2012.
- Ho, Stewart (10 August 2012). "Will Moon Geun Young Make Her Small Screen Comeback Through 'Cheongdamdong Alice'?". enewsWorld. CJ E&M. Archived frae the original on 28 Januar 2013. Retrieved 16 December 2012.
Freemit airtins[eedit | eedit soorce]
- Cheongdam-dong at Life in Korea
- Cheongdam-dong Archived 2010-07-25 at the Wayback Machine at Gangnam-gu Offeecial steid