Kerava (Finnish pronunciation: [ˈkerɑʋɑ]; Swadish: Kervo) is a toun an municipality in Finland.
It is locatit in the province o Soothren Finland an is pairt o the Uusimaa region. The toun haes a population o 34,551 (30 September 2012) an covers an aurie o 30.79 square kilometres (11.89 sq mi) o which 0.17 km2 (0.066 sq mi) is watter. The population densitie is Expression error: Unrecognized word "automatic". inhabitants per square kilometre (Expression error: Unrecognized word "automatic". /sq mi). The municipality is unilingually Finnish.
Notable fowk frae Kerava 
- Stone Finnish hivy metal baund
- Hanna-Maria Seppälä (b. 1984), Finnish freestyle swimmer
- Eero Hämeenniemi (b. 1951), Finnish composer
- Marco Hietala wis born in Tervo, Finland, but currently lives in Kerava.
- Emppu Vuorinen wis born in Kitee, Finland, but currently resides in Kerava.
- Pekka Ansio Heino, sangster o Leverage an Brother Firetribe
- Tero Kinnunen currently resides in Kerava.
- Samuel Haanpää
- Joona Puhakka
- Preses Juho Kusti Paasikivi
- Olympic medal winner Volmari Iso-Hollo
- Teddy and The Tigers, Finnish rockabilly baund
- Sasha Mäkilä, Finnish orchestra conductor
- Renny Harlin, film director.
Freemit airtins 
Media relatit tae Kerava at Wikimedia Commons