Treaty o Utrecht
|Peace and Friendship Treaties of Utrecht|
first edeetion o the 1713 Treaty o Utrecht atween Great Breetain an Spain in Spaingie (left) an a later edeetion in Laitin an Inglis.
|Location||Utrecht, Unitit Provinces|
The Treaty o Utrecht, which established the Peace o Utrecht, is a series o individual peace treaties, rather nor a single document, signed bi the belligerents in the War o the Spaingie Succession, in the Dutch ceety o Utrecht in Mairch an Aprile 1713. The treaties atween several European states, includin Spain, Great Breetain, Fraunce, Portugal, Savoy an the Dutch Republic, helped end the war.
The treaties war concludit atween the representatives o Louis XIV o Fraunce an o his grandson Philip V o Spain on ane haund, an representatives o Anne o Great Breetain, Victor Amadeus II o Sardinie, John V o Portugal an the Unitit Provinces o the Netherlands on the ither. Thay merked the end o French ambeetions o hegemony in Europe expressed in the wars o Louis XIV, an preserved the European seestem based on the balance o pouer.
References[eedit | eedit soorce]
- ↑ R.R. Palmer, A History of the Modern World 2nd ed. 1961, p. 234.
- History o Gibraltar
- War o the Spaingie Succession
- New Fraunce
- Gibraltar–Spain mairch
- Treaties o the Kinrick o Great Breetain
- 1713 treaties
- Treaties o the Netherlands
- Treaties o Spain
- Treaties o the Ancien Régime
- Treaties o the Duchy o Savoy
- Treaties o the Dutch Republic
- Treaties o the Spaingie Empire
- History o Utrecht (ceety)
- 1713 in the Dutch Republic
- 1713 in Fraunce
- 1713 in Gibraltar
- 1713 in Great Breetain
- 1713 in Portugal
- 1713 in Spain
- Queen Anne's War
- 1713 events