Template:On this day/28 Dizember
Jump to navigation Jump to search
- 169 BC – The menorah is lit tae rededicate the Haly Temple o Jerusalem efter twa centuries o furrin rule an releegious oppression an a seiven-year revolt. The menorah birns for aicht days withoot the suffeecient fuel needit tae dae sae, birthin the haliday Hanukkah.
- 1065 – Edward the Confessor's Romanesque monastic kirk at Wastmeenster Aibey (picturt) is consecratit.
- 1836 – Sooth Australie an Adelaide are foondit.
- 1879 – Tay Brig disaster: The central pairt o the Tay Rail Brig in Dundee, Scotland, Unitit Kinrick collapses as a train passes ower it, killin 75.
- 1895 – Wilhelm Röntgen publishes a paper detailin his diskivery o a new teep o radiation, that later will be kent as x-rays.