National Football League
Jump to navigation Jump to search
Current saison, competeetion or edeetion:|
2019 NFL saison
American Professional Football Conference (1920)|
American Professional Football Association (1920–1921)
|Foondit||August 20, 1920|
|No. o teams||32|
|Kintra||Unitit States[upper-alpha 1]|
|Heidquarters||New York, New York, United States|
New England Patriots|
Green Bay Packers|
The National Football League (NFL) is a professional American fitbaa league conseestin o 32 teams, dividit equally atween the National Football Conference (NFC) an the American Football Conference (AFC).
Clubs[eedit | eedit soorce]
Notes[eedit | eedit soorce]
- Aw teams are based in the Unitit States, but several preseason an regular saison gemmes hae been held internaitionally.
- The New York Jets and New York Giants share MetLife Stadium.
- The Baltimore Ravens were originally the Cleveland Browns, and moved to Baltimore in 1996. Due to an agreement with the city of Cleveland that allowed the club to move, the Browns name, colors, and team history/records were left for a new Cleveland Browns team while the team, personnel, and staff of the old Browns team were allowed to move to Baltimore. As such, the Ravens are considered to have begun play in 1996 while the current Cleveland Browns are considered to have been founded in 1950, became inactive from 1996 to 1998, and resumed play as new team in 1999.
- The Jaguars began playin ane hame gemme each saison at Wembley Stadium in Lunnon, Ingland in 2013, an will continue tae do so throu 2020.
- The Los Angeles Rams will play at Los Angeles Memorial Coliseum frae 2016 tae 2018 an the Los Angeles Chargers will play at StubHub Center frae 2017 tae 2018 till the Los Angeles Stadium at Hollywood Park in Inglewood, Californie, haes finished construction for the 2019 NFL saison.
- The Atlanta Falcons will play at Mercedes-Benz Stadium beginning in the 2017 NFL season.
References[eedit | eedit soorce]
- "2015 Official NFL Record and Fact Book" (PDF). National Football League. July 21, 2015. Retrieved October 25, 2015.
An organizational meeting, at which the Akron Pros, Canton Bulldogs, Cleveland Indians, and Dayton Triangles were represented, was held at the Jordan and Hupmobile auto showroom in Canton, Ohio, August 20. This meeting resulted in the formation of the American Professional Football Conference.
- "History: NFL Champions". Pro Football Hall of Fame. Retrieved January 30, 2013.
- "Teams". Pro Football Hall of Fame. Retrieved February 1, 2013.
- Breer, Albert (July 6, 2012). "NFL stadiums go from boom to swoon in span of a decade". NFL. Retrieved February 1, 2013.
- "History of NFL franchises, 1920–present". Pro Football Hall of Fame. Retrieved February 1, 2013.
- Borden, Sam; Shipigel, Ben (December 22, 2011). "Preparations Different for a Home-and-Home Contest". The New York Times. Retrieved February 2, 2013.
- Morgan, Jan (February 9, 1996). "Deal clears NFL path to Baltimore". The Baltimore Sun. Retrieved February 1, 2013.
- Gossi, Tony (September 12, 1999). "Rival Pittsburgh gives Cleveland a brutal welcome in 43-0 drubbing". The Plain Dealer. Retrieved February 1, 2013.
- Pengelly, Martin (August 21, 2012). "Jacksonville Jaguars to play four NFL 'home' games at Wembley". The Guardian. London. Retrieved February 1, 2013.
- "Jacksonville Jaguars to host regular-season game in United Kingdom in each of next four years". Jaguars.com. Jacksonville Jaguars. August 21, 2012. Retrieved January 14, 2015.
- "NFL, Jaguars extend agreement to play at Wembley through 2020" (Press release). National Football League. October 22, 2015. Retrieved November 24, 2016.
- Hanzus, Dan (January 12, 2016). "Rams to relocate to L.A.; Chargers first option to join". NFL.com. National Football League. Retrieved January 18, 2016.
- "General FAQs". Los Angeles Rams. January 18, 2016. Retrieved January 18, 2016.
Where will the Rams play? For the first three seasons we'll play at the L.A. Coliseum. In 2019, we'll move into the most advanced, world-class stadium ever built located in Inglewood, CA.
- "Chargers to Relocate to Los Angeles". San Diego Chargers. January 12, 2017. Retrieved January 12, 2017.
Capacity for Chargers games at StubHub Center will be 30,000 seats, with approximately 3,000 premium and field seats, 46 suites, 16 cabanas, and 10,000 on-site parking spaces.