National Football League
|Umwhile||American Professional Football Conference (1920)
American Professional Football Association (1920–1921)
|Foondit||August 20, 1920|
|No. o teams||32|
|Kintra||Unitit States[upper-alpha 1]|
|Heidquarters||New York, New York|
|New England Patriots
|Maist teetles||Green Bay Packers
The National Football League (NFL) is a professional American fitbaa league conseestin o 32 teams, dividit equally atween the National Football Conference (NFC) an the American Football Conference (AFC).
Clubs[eedit | eedit soorce]
Notes[eedit | eedit soorce]
- Aw teams are based in the Unitit States, but several preseason an regular saison gemmes hae been held internaitionally.
- The New York Jets and New York Giants share MetLife Stadium.
- The Baltimore Ravens were originally the Cleveland Browns, and moved to Baltimore in 1996. Due to an agreement with the city of Cleveland that allowed the club to move, the Browns name, colors, and team history/records were left for a new Cleveland Browns team while the team, personnel, and staff of the old Browns team were allowed to move to Baltimore. As such, the Ravens are considered to have begun play in 1996 while the current Cleveland Browns are considered to have been founded in 1950, became inactive from 1996 to 1998, and resumed play as new team in 1999.
- The Jaguars began playin ane hame gemme each saison at Wembley Stadium in Lunnon, Ingland in 2013, an will continue tae do so throu 2020.
- The Los Angeles Rams will play at Los Angeles Memorial Coliseum frae 2016 tae 2018 an the Los Angeles Chargers will play at StubHub Center frae 2017 tae 2018 till the Los Angeles Stadium at Hollywood Park in Inglewood, Californie, haes finished construction for the 2019 NFL saison.
- The Atlanta Falcons will play at Mercedes-Benz Stadium beginning in the 2017 NFL season.
References[eedit | eedit soorce]
- "2015 Official NFL Record and Fact Book" (PDF). National Football League. Julie 21, 2015. Retrieved October 25, 2015.
An organizational meeting, at which the Akron Pros, Canton Bulldogs, Cleveland Indians, and Dayton Triangles were represented, was held at the Jordan and Hupmobile auto showroom in Canton, Ohio, August 20. This meeting resulted in the formation of the American Professional Football Conference.
- "History: NFL Champions". Pro Football Hall of Fame. Retrieved Januar 30, 2013.
- "Teams". Pro Football Hall of Fame. Retrieved Februar 1, 2013.
- Breer, Albert (Julie 6, 2012). "NFL stadiums go from boom to swoon in span of a decade". NFL. Retrieved Februar 1, 2013.
- "History of NFL franchises, 1920–present". Pro Football Hall of Fame. Retrieved Februar 1, 2013.
- Borden, Sam; Shipigel, Ben (December 22, 2011). "Preparations Different for a Home-and-Home Contest". The New York Times. Retrieved Februar 2, 2013.
- Morgan, Jan (Februar 9, 1996). "Deal clears NFL path to Baltimore". The Baltimore Sun. Retrieved Februar 1, 2013.
- Gossi, Tony (September 12, 1999). "Rival Pittsburgh gives Cleveland a brutal welcome in 43-0 drubbing". The Plain Dealer. Retrieved Februar 1, 2013.
- Pengelly, Martin (August 21, 2012). "Jacksonville Jaguars to play four NFL 'home' games at Wembley". The Guardian. London. Retrieved Februar 1, 2013.
- "Jacksonville Jaguars to host regular-season game in United Kingdom in each of next four years". Jaguars.com. Jacksonville Jaguars. August 21, 2012. Retrieved Januar 14, 2015.
- "NFL, Jaguars extend agreement to play at Wembley through 2020" (Press release). National Football League. October 22, 2015. Retrieved November 24, 2016.
- Hanzus, Dan (Januar 12, 2016). "Rams to relocate to L.A.; Chargers first option to join". NFL.com. National Football League. Retrieved Januar 18, 2016.
- "General FAQs". Los Angeles Rams. Januar 18, 2016. Retrieved Januar 18, 2016.
Where will the Rams play? For the first three seasons we'll play at the L.A. Coliseum. In 2019, we'll move into the most advanced, world-class stadium ever built located in Inglewood, CA.
- "Chargers to Relocate to Los Angeles". San Diego Chargers. Januar 12, 2017. Retrieved Januar 12, 2017.
Capacity for Chargers games at StubHub Center will be 30,000 seats, with approximately 3,000 premium and field seats, 46 suites, 16 cabanas, and 10,000 on-site parking spaces.