Location o Livingston, Texas
|• Tot||8.4 sq mi (21.7 km2)|
|• Laund||8.4 sq mi (21.7 km2)|
|• Watter||0.0 sq mi (0.0 km2)|
|Elevation||167 ft (51 m)|
|• Density||649.9/sq mi (250.9/km2)|
|Time zone||Central (CST) (UTC-6)|
|• Summer (DST)||CDT (UTC-5)|
|ZIP codes||77351, 77399|
|GNIS featur ID||1361573|
Livingston is a toun in Polk Coonty, Texas, Unitit States. The population wis 5,335 at the 2010 census. It is the coonty seat o Polk Coonty. Livingston wis settled in 1835 as Springfield. Its name wis chyngit tae Livingston an became the coonty seat o Polk Coonty in 1846.
Livingston haes ane hospital, the Memorial Medical Center at Livingston
Table o contents
Geografie[eedit | eedit soorce]
Livingston is locatit at .(30.709518, -94.934443)
Accordin tae the United States Census Bureau, the toun haes a total aurie o 8.4 square miles (22 km2), o which, 8.4 square miles (22 km2) o it is laund an 0.12% is watter. Housomeivver, the toun o Livingston is approximately 10 miles (16 km) east o Lake Livingston, which is the lairgest drinkin watter reservoir in the state o Texas.
Elevation: 148 ft
Demografics[eedit | eedit soorce]
As o the census of 2000, thare wur 5,433 fowk, 2,048 hoosehaulds, an 1,341 faimilies residin in the toun. The population densitie wis 649.9 inhabitants per square mile (250.9/km²). Thare wur 2,358 hoosin units at an average densitie o 282.1 per square mile (108.9/km²). The racial makeup of the toun wis 70.38% White, 18.50% African American, 0.64% Native American, 0.83% Asie, 8.08% frae ither races, an 1.56% frae twa or mair races. 13.90% o the population wur Hispanic or Latino o ony race.
Thare wur 2,048 hoosehaulds oot o which 34.4% haed childer unner the age o 18 livin wi thaim, 45.4% wur marriet couples livin thegither, 16.4% haed a female hoosehaulder wi nae husband present, an 34.5% wur nan-faimilies. 30.9% o aw hoosehaulds wur made up o individuals an 15.7% haed someane livin alane who wis 65 years o age or aulder. The average hoosehauld size wis 2.50 an the average faimily size wis 3.13.
In the toun the population wis spread oot wi 27.7% unner the age o 18, 9.1% frae 18 tae 24, 26.5% frae 25 tae 44, 19.7% frae 45 tae 64, an 17.1% who wur 65 years o age or aulder. The median age wis 35 years. For ivery 100 females thare wur 85.0 males. For ivery 100 females age 18 an ower, thare wur 79.2 males.
The median income for a hoosehauld in the toun wis $31,424, an the median income for a faimily wis $37,868. Males haed a median income o $30,318 versus $21,774 for females. The per caipita income for the toun wis $17,214. Aboot 18.2% o faimilies an 22.3% o the population wur belaw the poverty line, includin 27.7% o those unner age 18 an 17.4% o those age 65 or ower.
Govrenment an infrastructur[eedit | eedit soorce]
A few miles ootside o Livingston is the IAH Polk County Secure Adult Detention Center, which hooses aroond 700 immigrant men daily who hae been detained bi Immigration and Customs Enforcement. Run bi private-prison company Community Education Centers, the facility haes frequently been creeticisit for its sub-par treatment o migrants an is currently unner fire in a naition-wide campaign cawin for the closur o ten o the wirst detention centers in the naition.
Livingston uises a manager-cooncil seestem o govrenment. The current mayor is Clarke Evans.
Bankin[eedit | eedit soorce]
Livingston is the heidquarters tae twa regional bank seestems, the First National Bank an the First State Bank. First State Bank haes branches in Onalaska, Texas an Shepherd, Texas an Wast o Livingston, on Hwy 190. First National Bank haes a main branch dountoun an a branch bank in Onalaska, Texas an ane on Hwy 190.
Transportation[eedit | eedit soorce]
Greyhound Lines operates the Livingston Station at the Super Stop Food Mart. The ceety's airport, Livingston Municipal Airport (LMA) is locatit tae the soothwast o the toun. It serves mainly recreational flichts but sometimes serves routes tae lairger airports in East Texas an Wast Louisiana.
Education[eedit | eedit soorce]
The City of Livingston is servit by the Livingston Independent School District.
Polk County College is being built in Livingston. It will offer a full two year college curriculum and some four year college courses.
Media[eedit | eedit soorce]
- KCTL Television
- KETX Television
- KETX Radio (1440 KETX (AM) and 92.3 KETX-FM)
- KDOL Radio (96.1 KDOL-FM)
- PolkCountyToday.com (Up-to-date news website) PolkCountyToday.com (online version of the "PolkCountyToday.com")
- Polk County Enterprise (newspaper)
- East Texas News (online version of the "Polk County Enterprise")
Sports Championships[eedit | eedit soorce]
Heich Schuil Fitbaa:
- Livingston Dunbar (1A-PVIL) state champions 1953
- Livingston Dunbar (1A-PVIL) state champions 1954
- Livingston Dunbar (1A-PVIL) state champions 1958
- Livingston Dunbar (1A-PVIL) state runner Up 1959
High School Basketbaa:
- Livingston High (Aw schuils in ane diveesion) 1939
- Livingston Dunbar (1A-PVIL) Runner Up 1952
Tourism[eedit | eedit soorce]
- Lake Livingston Recreational Area
- Lake Livingston
- Lake Livingston State Park
- Alabama-Coushatta Indian Reservation
- Annual Pow-Wow
- Trade Days
- Light of Saratoga
- 391 Historical Markers 
- Polk County Museum
- Swartout: Former River Ferry Town, now a ghost town
- Trinity Neches Livestock show and Rodeo (founded in 1945)
- Polk County Fireworks on Lake Livingston
- Annual Jingle Bell Fun Run and Walk
- 5k Dam Run
References[eedit | eedit soorce]
- "American FactFinder". United States Census Bureau. Retrieved 2008-01-31.
- "US Board on Geographic Names". United States Geological Survey. 2007-10-25. Retrieved 2008-01-31.
- "Find a County". National Association of Counties. Retrieved 2011-06-07.
- City of Livingston, Texas, Information, History
- "US Gazetteer files: 2010, 2000, and 1990". United States Census Bureau. 2011-02-12. Retrieved 2011-04-23.
- "Post Office Location - LIVINGSTON." United States Postal Service. Retrieved on May 16, 2010.
- "West Livingston CDP, Texas." U.S. Census Bureau. Retrieved on May 9, 2010.
- "Municipal Airport." City of Livingston. Retrieved on May 9, 2010.
- "Polunsky Unit." Texas Department of Criminal Justice. Retrieved on May 7, 2010.
- Rainwater, Mary. "Death row inmate: No justice by execution." Rapid City Journal. May 5, 2010. Retrieved on May 9, 2010. "are heavy on the mind of 41-year-old former South Dakota resident Kevin Scott Varga, who sits on death row in the Polunsky Unit in Livingston, Texas."
- "Death Tow Facts." Texas Department of Criminal Justice. Retrieved on May 7, 2010.
- Expose & Close 
- "Livingston, Texas." Greyhound Lines. Retrieved on May 16, 2010.
- Friday Night History - PVIL Past Football Champions - Texas High School Football
- UIL: Athletics - Champions Archives and Records
- THC - Atlas - County Search
Freemit airtins[eedit | eedit soorce]
- Livingston ceety wabsteid
- Livingston-Polk County Chamber of Commerce
- Livingston ISD
- Lake Livingston Recreational Home Page