Jesé playin for Spain U19 in 2012
|Full name||Jesé Rodríguez Ruiz|
|Date o birth||26 Februar 1993|
|Place o birth||Las Palmas, Spain|
|Hicht||1.78 m (5 ft 10 in)|
|2003–2005||El Pilar FC|
|2011–2013||Real Madrid B||80||(32)|
|2017||→ Las Palmas (lend)||16||(3)|
|2017–2018||→ Stoke City (lend)||13||(1)|
* Senior club appearances an goals coontit for the domestic league anerly an correct as o 23:11, 17 Mairch 2018 (UTC)|
‡ Naitional team caps an goals correct as o 9 October 2016
A youth product o Real Madrid, he made his senior debuts wi the club in 2011 an wis promotit tae the first team for the 2013–14 saison.
Table o contents
Club career[eedit | eedit soorce]
Real Madrid[eedit | eedit soorce]
Youth[eedit | eedit soorce]
Jesé wis born in Las Palmas, Canary Islands, an jyned Real Madrid's youth seestem in 2007, agit 14. Still a junior, on 16 Januar 2011, he made his senior debut wi the reserves in Segunda División B, in a 5–0 hame win against Universidad de Las Palmas CF.
Efter a successful 2010–11 saison wi Real Madrid's Juvenil A team that saw him score 17 goals, Jesé wis promotit tae the reserve team.
Castilla[eedit | eedit soorce]
In Julie 2011, Jesé wis cried up bi first-team manager José Mourinho for the pre-saison tour. He made his unoffeecial debut wi the main squad in a friendly against Los Angeles Galaxy on the 17t, comin on in the 64t minute for José Callejón.
Jesé scored his first offeecial goal for Castilla on 2 October 2011 against La Roda CF, follaein a assist bi Álvaro Morata, in a eventual 2–4 awa loss. On 6 Dizember, he wis includit in the squad for a awa UEFA Champions League fixtur against AFC Ajax, but eventually did no leave the bench in the 3–0 group stage win; sax days later, he wis ance again includit in the leet (17 players) for the gemme against SD Ponferradina for the first roond o the Copa del Rey, an replacit Cristiano Ronaldo for the feenal 15 minutes of a 2–0 awa triumph.
On 24 Mairch 2012, Jesé made his first La Liga appearance again comin on for Ronaldo, for the last ten minutes o a 5–1 hame win ower Real Sociedad. In late October, Mourinho said creetically that he wis bein uised at Castilla in a position that did no exist in the main squad. Twa months later Ginés Carvajal, his agent, said that they wad need tae study options for the player's futur if he wis no permanently promotit tae the first team the follaein year, wi the guarantee he wad receive significant playin time; in Februar 2013 Jesé statit he wis confident he wis doin well enough tae be grantit an opportunity, wi B-side coach Alberto Toril later comin oot in his defense, sayin that he shoud learn tae control his emotions.
In Mey 2013, Madrid preses Florentino Pérez statit that sportin director Zinedine Zidane did no think that Jesé haed tae leave on loan. On 2 Juin, he scored a solo goal in a 4–0 hame win against AD Alcorcón – wi that goal, he breuk the record for maist goals in a single saison at Castilla, set bi Emilio Butragueño in 1983–84 wi 21– which brocht him praise frae several quadrants, an he later statit he wantit tae remain at the club, which wis backit bi coach Toril.
First team[eedit | eedit soorce]
While at the 2013 FIFA U-20 Warld Cup, Jesé admittit that he coud be on the muive frae Real Madrid efter seein first-team opportunities restrictit. The club's technical director, Miguel Pardeza, clarifee'd on 13 Julie that the player wad remain at the club, an he extendit his contract for a further fower years late in the same month.
Jesé made his Champions League debut on 2 October 2013, comin on as a 81st-minute substitute in a 4–0 hame victory ower F.C. Copenhagen for the group stage. He scored his first competitive goal for Real Madrid in his first El Clásico appearance on the 26t o October, nettin frae a Ronaldo assist follaein a injury-time coonter-attack in a 1–2 loss at FC Barcelona.
On 23 November 2013, Jesé came on as a seicont-hauf substitute against UD Almería an contributit wi his first twa assists for the first team, in a 5–0 awa win. His seicont goal came nearly ane month later, nettin the 3–2 winner at Valencia CF wi aicht minutes tae go; continuin his fine fuirm he providit a assist in Los Blancos' first match follaein the 2013–14 winter break, a 3–0 hame victory ower Celta de Vigo, an on 9 Januar he scored his first in the domestic cup, in a 2–0 success against CA Osasuna for the roond-o-16 first leg, an aw at the Santiago Bernabéu.
On 28 Januar 2014, in the Spainyie Cup's quairterfeenals seicont leg, Jesé stairtit an nettit the anerly goal in Real's hame victory ower RCD Espanyol (2–0 on aggregate). His league fuirm continued when uised, wi goals against Athletic Bilbao, Villarreal CF an Getafe CF; on 18 Mairch, housomeivver, juist twa minutes intae the Champions League's roond-o-16 seicont leg gemme against FC Schalke 04, he tore the anterior cruciate ligament in his richt knee, bein sidelined for the rest o the saison.
Internaitional career[eedit | eedit soorce]
Jesé muivit throu the Spainyie internaitional youth setup, representin aw sides atween the unner-16s an the unner-21s. He made his debut wi the umwhile in 2009 an, wi the unner-17 side, he reached the feenal in the 2010 UEFA European Fitbaa Championship.
In the 2012 European Unner-19 Championship held in Estonie, Jesé scored fower goals anerly in the group stage, includin an hat-trick in a 3–3 draw against Portugal on 6 Julie. He nettit his fift in the feenal against Greece (1–0), an went on tae be the top scorer o the toornament.
Jesé scored five goals for the Spainyie unner-20 team at the 2013 FIFA U-20 Warld Cup in Turkey, in an eventual quairterfeenal exit, and receivit the Bronze Buit for the third best scorer o the toornament. On 6 Februar 2014, awtho he wis still eligible tae play for the unner-21s, full side manager Vicente del Bosque revealed that the player wis in his plans aheid o the 2014 FIFA Warld Cup in Brazil; housomeivver, in Mairch, follaein his serious injury, his chances o attendin the tournament wur endit, an the manager describit the situation as "a blow".
Style o play[eedit | eedit soorce]
Jesé can play frae a midfield position (ahint the striker) tae a winger position on either side o the field, as well as a centre-forward. At Castilla, unner Toril, he aften played in a false 9 role in the team's 4–3–3 fuirmation, an regularly switched flanks due tae his ability to uise baith feet. Follaein his promotion tae the first team in 2013, manager Carlo Ancelotti played him in a winger position, aften cuttin inside frae the wing baith wi the baw an athoot, tae create chances an score goals.
Twa o Jesé's maist common traits are his direct fitbaw style an technical ability, which hae been describit as "exceptional" an "phenomenon". Jesé's manager Carlo Ancelotti described him as a "talent, it's in his genes." He is kent for his skills an ability tae shuit wi baith feet, as well as his pace; his pace coupled wi his feenishin an inability tae be dispossessed easily led tae comparisons tae Portuguese superstarn Cristiano Ronaldo. Jesé's veesion, a trait he impruivit on syne his beginnins, alloued him tae develop intae a effective passer.
Personal life[eedit | eedit soorce]
Jesé wis born tae Pascual Rodríguez, a pharmacy wirker, an María Ruiz. He became a faither for the first time in the simmer o 2012 at anerly 19, namin the boy also Jesé; his relationship wi the mither endit shortly efter, an the bairn muivit in wi the latter.
Jesé haes a tattoo wi his son's name an date o birth on his richt airm, an his parents' names on the back o each haund respectively.
Club statistics[eedit | eedit soorce]
|Real Madrid Castilla||2010–11||3||0||—||—||3||0|
Honours[eedit | eedit soorce]
Club[eedit | eedit soorce]
- Real Madrid Castilla
- Real Madrid
Kintra[eedit | eedit soorce]
- Spain U-17
- Spain U-19
Individual[eedit | eedit soorce]
References[eedit | eedit soorce]
- El Cristiano de Valdebebas (The 'Cristiano' of Valdebebas); Marca, 3 December 2010 (in Spaingie)
- Jesé Rodríguez, la perla del Madrid (Jesé Rodríguez, Madrid's pearl); Canarias7, 28 December 2010 (in Spaingie)
- Jesé debuta en el Castilla con un detalle a lo Ronaldo (Jesé makes debut with Castilla with Ronaldo-like detail); Marca, 16 January 2011 (in Spaingie)
- "El Madrid ata a Jesé Rodríguez" (in Spanish). Marca. 1 March 2011. Retrieved 4 June 2013. Unkent parameter
- LA Galaxy 1–4 Real Madrid; Real Madrid's official website, 17 July 2011
- Mourinho convoca a 19 jugadores para el partido ante el Ajax (Mourinho calls 19 players for game against Ajax); Real Madrid's official website, 6 December 2011 (in Spaingie)
- Mourinho calls 17 men for duty against Ponferradina; Real Madrid's official website, 12 December 2011
- Jesé, un sueño cumplido (Jesé, fulfilled dream); Marca, 13 December 2011 (in Spaingie)
- Real return to winning ways; ESPN Soccernet, 24 March 2012
- "Jose Mourinho questions Real Madrid's youth system". ESPN FC. 31 October 2012. Retrieved 20 April 2013.
- "Jesé wants Mou to give him a chance". Marca. 29 December 2012. Retrieved 25 January 2013.
- "Jesé: "I don't understand why they don't give me an opportunity"". Marca. 20 February 2013. Retrieved 21 February 2013.
- "Lack of Real chances may force Jese exit". ESPN FC. 20 February 2013. Retrieved 20 April 2013.
- "Alberto Toril: "Jesé must learn to keep his mouth shut"". Diario AS. 24 February 2013. Retrieved 13 March 2013.
- "Jesé's back-up". Marca. 25 February 2013. Retrieved 13 March 2013.
- "Florentino Perez: 'Zidane will lead the next Real Madrid project'". Real Madrid News. 28 May 2013. Retrieved 28 May 2013.
- "Jesé puts trust in Zidane to let him stay". Marca. 30 May 2013. Retrieved 30 May 2013.
- "Jesé: "Superar los 21 goles de un mito como Butragueño es muy grande"" (in Spanish). Marca. 5 June 2013. Retrieved 5 June 2013. Unkent parameter
- "Jesé: the Galáctico on Real's doorstep". Marca. 3 June 2013. Retrieved 3 June 2013.
- "Jesé y su golazo, una rúbrica perfecta" (in Spanish). Defensa Central. 2 June 2013. Retrieved 4 June 2013. Unkent parameter
- "Jesé: "I hope to stay at Real Madrid"". Marca. 18 June 2013. Retrieved 18 June 2013.
- "Toril backs Jesé's leap to first team". Marca. 3 June 2013. Retrieved 4 June 2013.
- "Real Madrid rule out Jese departure". Sky Sports. 14 July 2013. Retrieved 23 July 2013.
- "Official announcement". Real Madrid's official website. 24 July 2013. Retrieved 24 July 2013.
- Ronaldo leads Real recovery; ESPN FC, 2 October 2013
- Jesé: “We’ve played a great game and we’re going away happy”; Real Madrid's official website, 2 October 2013
- "Alexis chips seals Clasico win". ESPN FC. 26 October 2013. Retrieved 26 October 2013.
- Ronaldo injured in Real rout; ESPN FC, 23 November 2013
- "Jese bags late winner for Real". ESPN FC. 22 December 2013. Retrieved 23 December 2013.
- Dermot Corrigan (6 January 2014). "Three Things: Real Madrid vs. Celta Vigo". ESPN FC. Retrieved 7 January 2014.
- "Real defeats Osasuna in Copa del Rey". Fox Sports. 9 January 2014. Retrieved 10 January 2014.
- "Jesé Rodríguez medical report". Real Madrid's official website. 18 March 2014. Retrieved 19 March 2014.
- "Jesé, al menos seis meses de baja" (in Spanish). Marca. 18 March 2014. Retrieved 19 March 2014. Unkent parameter
- "Jesé Rodríguez y Alfonso Herrero, convocados con la Sub-17 de España" (in Spanish). Real Madrid's official website. 9 May 2010. Retrieved 4 June 2013. Unkent parameter
- "´Mi gran sueño, debutar en el Bernabéu´" (in Spanish). La Provincia. 22 June 2010. Retrieved 4 June 2013. Unkent parameter
- João Mário steals Spain's thunder; UEFA.com, 6 July 2012
- More joy for Spain's Jesé with U19 scoring honour; UEFA.com, 15 July 2012
- "Jesé scaling heights of Maradona and Messi at under-20 World Cup". Diario AS. 5 July 2013. Retrieved 10 July 2013.
- "Del Bosque signals Jesé is an option for Spain". Inside Spanish Football. 6 February 2014. Retrieved 9 February 2014.
- "Del Bosque admits Jesé knee injury is a "blow"". Inside Spanish Football. 19 March 2014. Retrieved 20 March 2014.
- La Liga: Real Madrid forward Jese Rodriguez pens new four-year deal; Sky Sports, 24 July 2013
- "Jese Rodriguez tipped for the top". ESPN FC. 3 December 2013. Retrieved 7 December 2013.
- "Di Maria or Jese set to face Galatasaray". ESPN FC. 26 November 2013. Retrieved 19 December 2013.
- "Zidane backs Jesé for first team" (in Spanish). Marca. 3 June 2013. Retrieved 3 June 2013.
- "Jesemania!". Marca. 11 January 2014. Retrieved 16 January 2014.
- "How youngster Jese Rodriguez is more than plugging the gap left by Gareth Bale at Real Madrid". The Independent. 6 February 2014. Retrieved 10 February 2014.
- Shergold, Adam (2014-05-28). "Thibaut Courtois, Julian Draxler and the 20 best young players in European football | Mail Online". Dailymail.co.uk. Retrieved 2014-06-03.
- "Jesé will be a world class player". Marca. 24 December 2013. Retrieved 26 December 2013.
- "Jese Rodriguez, a model son and father". Real Madrid News. 3 March 2014. Retrieved 12 March 2014.
- "Jesé Rodríguez". Soccerway. Retrieved 15 May 2013.
- Jesé at ESPN FC
- "Jesé Rodríguez – Performance data". Transfermarkt. Retrieved 4 June 2013.
- "El Castilla se proclama campeón de Segunda B ante el Mirandés". Vavel. 9 June 2012. Retrieved 22 February 2014. Unkent parameter
Freemit airtins[eedit | eedit soorce]
|Wikimedia Commons haes media relatit tae Jesé Rodríguez.|