The "Scots" that wis uised in this airticle wis written bi a body that haesna a guid grip on the leid.
Please mak this airticle mair better gin ye can.
|Born||Jackie Élie Derrida|
15 Julie 1930
El Biar, French Algerie
|Dee'd||9 October 2004 (aged 74)|
|Deconstruction · Différance · Phallogocentrism · Free Play · Archi-writin · Metaphysics o presence|
Jacques Derrida (/ʒɑːk ˈdɛrᵻdə/; French: [ʒak dɛʁida]; born Jackie Élie Derrida; Julie 15, 1930 – October 9, 2004) wis a French filosopher, born in French Algerie. Derrida is baist kent for developin a form o semiotic analysis kent as deconstruction. He is ane o the major figures associatit wi post-structuralism an postmodren filosofie.
References[eedit | eedit soorce]
- ↑ a b Peeters, Benoît (2012). Derrida: A Biography. Polity. pp. 12–13.
Jackie was born at daybreak, on 15 July 1930, at El Biar, in the hilly suburbs of Algiers, in a holiday home. [...] The boy's main forename was probably chosen because of Jackie Coogan ... When he was circumcised, he was given a second forename, Elie, which was not entered on his birth certificate, unlike the equivalent names of his brother and sister.. See also Bennington, Geoffrey (1993). Jacques Derrida. The University of Chicago Press. p. 325.
1930 Birth of Jackie Derrida, July 15, in El-Biar (near Algiers, in a holiday house).. Cite error: Invalid
<ref>tag; name "Jackie" defined multiple times wi different content
- ↑ Bensmaïa, Réda Poststructuralism, in Kritzman (2005), pp. 92–93
- ↑ Poster (1988), pp. 5–6
- ↑ Vincent B. Leitch Postmodernism: Local Effects, Global Flows, SUNY Series in Postmodern Culture (Albany, NY: State University of New York Press, 1996), p. 27.
- 1930 births
- 2004 daiths
- 20t-century French philosophers
- 20t-century philosophers
- 21st-century filosofers
- 20t-century French writers
- 21st-century French writers
- Algerie Jews
- Algerie emigrants tae Fraunce
- French fowk o Algerie-Jewish strynd
- École Normale Supérieure alumni
- Daiths frae cancer in Fraunce
- Continental philosophers
- Daiths frae pancreatic cancer
- École Normale Supérieure faculty
- European Graduate School faculty
- French Jews
- French leeterar creetics
- French philosophers
- Harvard Varsity alumni
- Jewish filosofers
- Fowk frae Algiers
- Filosofers o airt
- Filosofers o eddication
- Rhetoric theorists
- Sephardi Jews
- Social democrats
- Translation scholars
- Varsity o Paris faculty
- Varsity o Californie, Irvine faculty
- Postmodren writers
- Fowk frae El Biar
- Jacques Derrida