|Ledra Street at nicht, coortyard o Nicosian hooses, Venetian walls o Nicosia, a Nicosian door in the auld toun, the Buyuk Han, a quiet neighbourhood in the auld toun, Venetian hooses, Nicosia Christmas fair, Makariou Avenue at nicht|
|Status||Internaitionally recognised as Republic o Cyprus
territory (northern half within the Turkish Republic o Northern Cyprus
which is recognised only bi Turkey)
|• Mayor||Constantinos Yiorkadjis (Ind.)|
|• Ceety||111 km2 (43 sq mi)|
|Elevation||220 m (720 ft)|
|Population (2011 (sooth), 2006 (north))|
|• Density||2,800/km2 (7,200/sq mi)|
|• Metro||239,277 (south)
|(Sooth includes municipalities o Nicosia (only the sooth pairt), Agios Dometios, Egkomi, Strovolos, Aglantzia, Lakatameia, Anthoupolis, Latsia an Yeri. North includes Mandres (Hamitköy), Mia Milia (Haspolat), Gönyeli (Kioneli), Gerolakkos (Alayköy) an Kanlıköy (Kanli) as well as the northren pairt o Nicosia)|
|Time zone||EET (UTC+02:00)|
|Area code(s)||+357 22|
|ISO 3166 code||CY-01|
Nicosia (IPA: /ˌnɪkəˈsiːə/, NIK-ə-SEE-ə), kent locally as Lefkosia (Greek: Λευκωσία, Turkis: Lefkoşa), is the caipital an lairgest ceety o Cyprus. Locatit on the River Pedieos an situatit amaist in the centre o the island, it is the seat o govrenment as well as the main business centre. Nicosia is the caipital o the Nicosia Destrict. Nicosia is designatit a Beta Warld Ceety - bi the Globalization an Warld Ceeties Study Group an Netwirk.
Table o contents
Twin touns an Sister ceeties
- "Population Enumerated by Sex, Age, District, Municipality/Community and Quarter, 2011 – (2011 Census of the Republic of Cyprus, Statistical Service)" (in (Greek)). Mof.gov.cy. Retrieved 2012-07-21.
- "TRNC General Population and Housing Unit Census – (TRNC State Planning Organization)" (PDF). Retrieved 2012-07-21.
- http://www.nicosia.org.cy/english/lefkosia_twins.shtm Nicosia twinnins
- English-language website for Municipality of Nicosia (Λευκωσια)
- "Nicosia in Dark and White" A photo project about the city's old abandoned buildings
- Organisational structure of Islamic religion in Cyprus
- Echoes Across the Divide (2008) is a documentary film about an attempt to bridge the Green Line wi a bicommunal muisic project performed frae the rooftops o Auld Nicosia