|Copa do Mundo da FIFA|
|Dates||12 Juin–13 Julie|
|Teams||32 (from 5 confederations)|
|Venue(s)||12 (in 12 host cities)|
|Champions||Germany (4t title)|
|Goals scored||171 (2.67 per match)|
|Attendance||3,429,873 (53,592 per match)|
|Tap scorer(s)|| James Rodríguez|
|Best player||Lionel Messi|
|Best young player||Paul Pogba|
|Best goalkeeper||Manuel Neuer|
The 2014 FIFA Warld Cup wis the 20th FIFA Warld Cup, the kemp for the fitbaa warld championship, that wis spielt at pickles o pairks athort Brazil. Germany wan the tournament, winnin again Argentinae 1-0 in the feenal match.
It begoud on 12 Juin, wi a group stage, an feenisht on 22 Julie wi the championship match. It wis the seicont time that Brazil haes thrangit the competition, the first bein in 1950. Brazil wis electit unchallenged as host naition in 2007 efter the internaitional fitbaa federation, FIFA, decreed that the tournament would be staged in Sooth Americae for the first time syne 1978 in Argentinae, an the fift time overall.
The naitional teams of 31 kintras win forrit throu qualifeecation competeetions that begoud in Juin 2011 tae kemp wi the host nation Brazil in the feenal tournament. A total of 64 spiels were played in 12 cities across Brazil in either new or redeveloped stadiums. For the first time at a World Cup finals, match officials used goal-line technology, as well as vanishing foam for free kicks.
All world champion teams since the first World Cup in 1930 – Argentina, Brazil, England, France, Germany, Italy, Spain and Uruguay – qualified for this competition. The title holders, Spain, were eliminated at the group stage, along with previous winners England and Italy. Uruguay was eliminated in the Round of 16 and France was eliminated at the quarter-finals. In the final between two former champions Argentina and Germany, Germany won the title by defeating Argentina 1–0 after extra time, thus becoming the first European team to win a World Cup in the Americas. This result marked the first time that sides from the same continent had won three successive World Cups (following Italy in 2006 and Spain in 2010).
As the winners, Germany qualified for the 2017 FIFA Confederations Cup. During the 2014 FIFA World Cup, the FIFA Fan Fest in the host cities received 5 million people, and the country received 1 million guests from 202 countries.
References[eedit | eedit soorce]
- The Portuguese pronunciation is [ˈkɔpɐ du ˈmũdu dɐ ˈfifɐ bɾɐˈziw ˈdojz ˈmiw i kɐˈtoʁzi], in Brazil's staundart pronunciation.
- "Players - Top goals". FIFA.com.
- "Pot allocations for the Preliminary Draw". FIFA.com (Fédération Internationale de Football Association). 27 Julie 2011. Retrieved 27 Julie 2011.
- "FIFA launch GLT tender for Brazil 2013/14". FIFA.com (Fédération Internationale de Football Association). 19 Februar 2013.
- "If the World Cup started tomorrow". ESPN. 12 Juin 2013.
- Owen, David. "Battle of the Brands: Adidas lifts the World Cup, but Nike scores most goals". Inside World Football. Retrieved 14 Julie 2014.
- "Numbers Game: All the stats from Germany's fourth World Cup triumph". Firstpost. Retrieved 14 Julie 2014.
- 2014 FIFA World Cup (in Portuguese)