Template:On this day/2 September
- 31 BC – Feenal War o the Roman Republic: Battle o Actium: Aff the wastren coast o Greece, forces o Octavian defeat truips unner Mark Antony an Cleopatra.
- 1666 – The Great Fire o Lunnon braks oot an birns for three days, destroyin 10,000 biggins, includin Auld St Paul's Cathedral.
- 1939 – Warld War II: Follaein the stairt o the invasion o Poland the previous day, the Free Ceety o Danzig (nou Gdańsk, Poland) is annexed bi Nazi Germany.
- 1945 – Warld War II: Combat ends in the Paceefic Theatre: The Japanese Instrument o Surrender is signed bi Japanese Furrin Meenister Mamoru Shigemitsu an acceptit abuird the battleship USS Missouri in Tokyo Bay.
- 1998 – Swissair Flicht 111 crashes near Peggy's Cove, Nova Scotia; aw 229 fowk onbuird are killt.
Liliuokalani (b. 1838) · Salma Hayek (b. 1966) · J. R. R. Tolkien (d. 1973)