Template:On this day/29 December
- 1170 – Thomas Becket (picturt), Airchbeeshop o Canterbury, is assassinatit inside Canterbury Cathedral bi follaers of Keeng Henry II; he subsequently acomes a saunt an mairtyr in the Anglican Communion an the Catholic Kirk.
- 1911 – Sun Yat-sen acomes the proveesional Preses o the Republic o Cheenae; he formally taks office on 1 Januar 1912.
- 1937 – The Erse Free State is replaced bi a new state cried Ireland wi the adoption o a new constitution.
- 1940 – Warld War II: In the Seicont Great Fire o Lunnon, the Luftwaffe fire-bombs Lunnon, Ingland, killin awmaist 200 ceevilians.
- 1989 – Czech writer, filosofer an dissident Václav Havel is electit the first post-communist Preses o Czechoslovakie.
Jacques-Louis David (d. 1825) · Jon Voight (b. 1938) · Jude Law (b. 1972)