The Spaingie–American War (Spaingie: Guerra hispano-americana or Guerra hispano-estadounidense; Filipino: Digmaang Espanyol-Amerikano) wis a conflict focht atween Spain an the Unitit States in 1898.
Notes[eedit | eedit soorce]
References[eedit | eedit soorce]
- ↑ Clodfelter 2017, p. 256.
- ↑ Clodfelter (2017). Warfare and Armed Conflicts: A Statistical Encyclopedia of Casualty and Other Figures, 1492-2015. Page 308. Number is the total for all Cuban rebels active from 1895 to 1898.
- ↑ Clodfelter, 2017 & 196,000 in Cuba and 10,000 in Puerto Rico, p. 255.
- ↑ a b c d e f g Clodfelter 2017, p. 255.
- ↑ (369 Army, 10 Navy, 6 Marines)
- ↑ "America's Wars: Factsheet." U.S. Department of Veteran Affairs. Office of Public Affairs. Washington DC. Published April 2017.
- ↑ Marsh, Alan. "POWs in American History: A Synoposis." National Park Service. 1998.
- ↑ See: USS Merrimac (1894).
- ↑ Tucker, Spencer. "The Encyclopedia of the Spanish-American and Philippine-American Wars." ABC-CLIO. Page 105.
- ↑ Clodfelter descrives the Americans capturin 30,000 preesoners (plus 100 cannons, 19 machine guns, 25,114 rifles, an various ither equipment) in the Oriente province an aroond Santiago. He an aa states that the 10,000-strang Puerto Rican garrison capitulatit tae the Americans efter anerly minor fichtin.
<ref> tag with name "FOOTNOTEClodfelter2017255" defined in
<references> has group attribute "" which does not appear in prior text.
- Spaingie–American War
- Conflicts in 1898
- Spaingie East Indies
- Spaingie Wast Indies
- Wars involvin Spain
- Wars involvin the Unitit States
- Wars involvin Cuba
- Wars involvin the Philippines
- Wars involvin Hong Kong
- 1898 in Cuba
- 1898 in Guam
- 1898 in the Philippines
- 1898 in Puerto Rico
- 1898 in Spain
- 1898 in the Spaingie East Indies
- 1898 in the Spaingie West Indies
- 1898 in the Spaingie Empire
- 1898 in the Unitit States
- Militar history o Spain
- Militar history o the Unitit States
- Spain–Unitit States relations
- Cuba–Unitit States relations
- Philippines–Unitit States relations
- Unitit States–Caribbean relations
- Unitit States Marine Corps in the 18t an 19t centuries
- 1890s in the Spaingie Empire
- 1890s in the Unitit States
- 19t-century conflicts
- History o the Unitit States (1865–1918)