Jump to navigation Jump to search
Notes[eedit | eedit soorce]
- Unrecognised as pairteecipants bi the primar belligerents.
- The U.S. declared war on Spain on Apryle 25, 1898, but datit the beginnin o the war retroactively tae Apryle 21
References[eedit | eedit soorce]
- Clodfelter 2017, p. 256.
- Clodfelter (2017). Warfare and Armed Conflicts: A Statistical Encyclopedia of Casualty and Other Figures, 1492-2015. Page 308. Number is the total for all Cuban rebels active from 1895 to 1898.
- Clodfelter, 2017 & 196,000 in Cuba and 10,000 in Puerto Rico, p. 255.
- Clodfelter 2017, p. 255.
- (369 Army, 10 Navy, 6 Marines)
- "America's Wars: Factsheet." U.S. Department of Veteran Affairs. Office of Public Affairs. Washington DC. Published April 2017.
- Marsh, Alan. "POWs in American History: A Synoposis." National Park Service. 1998.
- See: USS Merrimac (1894).
- Tucker, Spencer. "The Encyclopedia of the Spanish-American and Philippine-American Wars." ABC-CLIO. Page 105.
- Clodfelter descrives the Americans capturin 30,000 preesoners (plus 100 cannons, 19 machine guns, 25,114 rifles, an various ither equipment) in the Oriente province an aroond Santiago. He an aa states that the 10,000-strang Puerto Rican garrison capitulatit tae the Americans efter anerly minor fichtin.
<ref> tag with name "FOOTNOTEClodfelter2017255" defined in
<references> has group attribute "" which does not appear in prior text.