Passport photo frae Juin 1944
|Born||Raoul Gustaf Wallenberg|
4 August 1912
Lidingö Municipality, Swaden
|Died||17 Julie 1947 (aged 34) (presumed)|
Moscow, Russian SFSR, Soviet Union (presumed)
|Alma mater||Varsity o Michigan|
|Kent for||Richtous Amang the Naitions|
|Parents||Raoul Oscar Wallenberg|
Maria "Maj" Sofia Wising
Raoul Gustaf Wallenberg (4 August 1912 – disappeared 17 Januar 1945) wis a Swadish architect, businessman, diplomat an humanitarian. He is widely celebratit for savin tens o thoosands o Jews in Nazi-occupied Hungary during the Holocaust frae German Nazis an Hungarian Fascists during the later stages o Warld War II. While servin as Swaden's special envoy in Budapest atween Julie an December 1944, Wallenberg issued pertective passports an sheltered Jews in biggins designatit as Swadish territory.
References[eedit | eedit soorce]
- The date o daith is based on a letter gien tae his faimily bi Soviet authorities in 1957 an is disputit bi some.
- "German's Death Listed; Soviet Notifies the Red Cross Diplomat Died in Prison". The New York Times. 15 February 1957.
- "Raoul Wallenberg". Notable Names Database. Retrieved 2007-02-12.
- "Archives Throw Doubt on Wallenberg Death Date". The New York Times. Stockholm. AP. 1 April 2010. Retrieved 2010-05-22.
- "Yad Vashem database". Yad Vashem. Archived frae the oreeginal Check
|url=value (help) on 2007-02-07. Retrieved 2007-02-12.
who saved the lives of tens of thousands of Jews in Budapest during World War II ... and put some 15,000 Jews into 32 safe houses.